Søgning på: mediefag c eksamen. Resultater: 18381 til 18400 af 89230
-
seperation, differentiallign.
ForumindlægOpgaven går ud på følgende kort sagt: y*(dy/dx) = -k K= (H^2)/(2*L) ved y=0 er der L meter ved x=0 er der H meter Bestem en forskrift for y som funktion af x _______________________________________________________ hele opgaveformuleringen: ved ikke om disse oplysninger er relavante: ... -
Friedmannligninger
ForumindlægHej folkens jeg er næsten færdig med min studieretningsopgave nu. Jeg mangler lige nogle enkelte detaljer, et af dem er at forklare hvordan (4.2) bliver til (5.3) på følgende billede: http://img159.imageshack.us/img159/6371/problemow8.jpg Hvis der er nogen der kan give et hint, vil jeg være tak... -
Funktioner
ForumindlægEn sjæl der kan hjælpe med denne opgave? kan slet ikke finde ud af opave b? Opgaven kan ses i linket hernede! [ http://peecee.dk/upload/view/103517 ] Jeg siger mange, mange tak på forhånd! :) -
Bionmialsandsynlighed
Forumindlæghej allesammen jeg sider her med en sandsynlighedsregning og kan ikke ikke rigtig forstår den. det er: vi kaster med en symetrisk terning 3 gange og interesserer os for, om vi får en 2´er eller en 3´er. disse udfald betegner vi under ét som `succes`, mens der et fiasko at få 1, 4, 5, eller 6 øj... -
Ligning
ForumindlægLinjen l går gennem punktet P(3,-2) og står vinkelret på linjen med ligningen Y=5/2x+8 jeg skal bestemme ligningen for l er der nogen som kan hjælpe og forklare mig hvordan jeg skal løse den? -
Angiv molekylformel og navngiv dem
ForumindlægJeg har selv prøvet at løse opgaven Men har brug for hjælp til at forklare mig om opgaven og tjekke om mine svar er korrekt Er ikke så stiv i det med organisk kemi osv. Se venligst vedhæftede fil -
Utilfreds med karakter
ForumindlægDa jeg er meget utilfreds med en eksamenskarakter, som jeg fik d. 2. juni, vil jeg høre om, der overhovedet er chance for, at jeg kan gøre eksamen om? Jeg er klar over, at en eventuel klage skal indgives senest 14 dage efter eksaminen, men jeg søger ever alternativer til at få denne karakter lave... -
Ligning for højden
ForumindlægLad der i planen være punkterne A(2,6), B(7,1) og C(5,-6) Bestem en ligning for højden i trekant ABC (på formen ax+by+c=0) Kan nogen hjælpe med den? -
Anklaget for eksamenssnyd
ForumindlægHej, Jeg i dag været til en eksamen uden hjælpemidler, hvor jeg efter har afleveret opgaven havde nogle notater fremme. Kan man blive anklaget for snyd selvom man ikke har? -
Karakter
ForumindlægHvis jeg nu fik 7 i årskarakteren skriftlig, bliver den så slettet fordi jeg har været oppe i skriftlig eksamen, eller vil de tælle begge karakterer med i gennemsnittet? -
Har et spørgsmål vedrørende årskarakter+eksamenskarakter.
ForumindlægMed hensyn til ens eksamensresultat har jeg et spørgsmål:Hvis man feks. har fået 6 til eksamen, men 9 i årskarakter.Hvad bliver selve eksamensresultatet så. Bliver det 7 eller 7,5..?? -
Bachelor i Kemi og Teknologi - DTU
ForumindlægHejsa, Jeg har bare et par spørgsmål: 1) Er alle bøger i engelsk eller dansk? 2) Er eksam i engelsk eller dansk? 3) Hvor mange lektioner har de på en uge? Tak :) -
Gode råd?
Forumindlæghej jeg skal til fysik eksamen i morgen (9.kl.) nogen der har gode råd? eller nogen gode fif til at score et godt karakter ;) -
The green mile
ForumindlægHej min lærer har opgivet filmen, the green mile til eksamen, nogen der har nogen ideer om hvad spørgesmålet kunne være om/til den filmen?? ;) -
Hvad betyder tolkning
ForumindlægSidderog forbereder mig til en dansk eksamen i morgen og kom pludselig i tvivl, hvad betyder og hvad er forskellen på en tolkning og en analyse? Sarah -
Privat undervisning
ForumindlægNogen der tilbyder noget privatundervisning i tysk? Skal til 2.g eksamen på næste mandag så jeg har bruge for nogen for lige at snakke lidt med... -
matematik fsa 2012
Forumindlæghjællp til eksamen i morgen d. 2 maj matematik hmmmmmmm hvad ska jeg øve mig i ? -
Omkostninger
ForumindlægHej skal til eksamen her snart og er meget dårlig eø på den matematiske del. Er der nogen der vil sende mig en liste over hvordan man regner det forskellige ud??? fx: VO, VE, SE osv. -
Perfectum, Imperfectum m.m.
ForumindlægJeg forstår ikke forskellen på, Perfectum, Imperfectum, plusquamperfectum og præteritum, Er der en venlig sjæl der vil forklare? og måske med nogle eksempler, har en eksamen torsdag :-) -
råd
Forumindlæghej..er der nogen der kan give nogle gode råd til hvordan man kan forberede sig til rel. mndt eksame..
