Søgning på: naturgeografi b eksamen. Resultater: 18381 til 18400 af 113755
-
terminsprøve - grammatiiK?
ForumindlægNogle der kan forklare mig hvordan en engelsk terminsprøve foregår, og hvad er vigtig at kunne grammatisk? -
Hvad må man egentligt have med i forberedelseslokalet?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart op i mundtlig dansk (ligesom mange af jer andre), og så var det, at jeg kom helt i tvivl: Hvad må man tage med i forberedelseslokalet? Er det kun egenskrevne noter, eller må man også have papirer med som man har fået iløbet af året? -
Matemarik A
ForumindlægHej. Jeg vil bare spørge hvilke ting man kommer til at arbejde med når man får Matematik A? -
Formler i Matematik A
ForumindlægHej, Jeg tænker jeg går igang med at øve dvs. formeler til matematik a både mundligt og skrifeligt. Hvilken formler synes i er meget relevant at kunne i hovedet? Nu tænker jeg mere på skrifligt. men self også mundligt lidt. -
Haster virkelig meget. please svar. Har jeg lavet denne opgave korrekt
ForumindlægHar jeg lavet denne opgave rigtigt? Please hjælp mig, det er afgørende for min karakter, tror i jeg får nogle point. -
Eksamensprojekt
ForumindlægHej derude, jeg er i en nødsituation... Jeg skal have eksamensprojekt i billedkunst, men ved ikke helt hvordan man skal lave en god problemformulering, osv.. Er der nogen af jer, der har prøvet det før, som gerne vil sende problemformuleringen? Så det kan give mig ideer til at komme videre! :-) -
Karakter i færdighedsregning
ForumindlægHej alle sammen (: Så er de skriftlige eksamner klaret for alle os, der ikke fik trukket skrifligt engelsk, og man kan i stedet nå at blive bekymret over, hvordan det mon gik. Det er allerede sket for min så jeg har et lille spørgsmål.. Er der nogen der ved hvor mange fejl man må have i færdighed... -
Koordinat til et vektor der er vinkelret på planen
ForumindlægHvis jeg har planens ligning, og jeg ønsker at finde koordinatet til et punkt, hvis vektor er vinkelret på min plan.. hvordan i alverden gør jeg det. Jeg formoder at vektoren og planens normalvektor er parallele.. men derfra er jeg lost... -
Karakter bestået eller dumpet
ForumindlægKære studieportalen jeg har et spørgsmål jeg søger end på pædagog uddannelsen en af deres krav er Dansk A skal være bestået både skriftlig og mundeligt jeg har fået 4 i mundligt dansk A men 00 i skriftlige betyder det at jeg er bestået eller dumpet håber at der nogen der kan forklar mig tak på f... -
Oldtidskundskab litterære virkemidler?
ForumindlægHey vores old-lærer har nævnt nogle litterære virkemidler til analysering af antik tekst. Der er dog enkelte jeg ikke forstår: alitteration=? har et eks. med "blinkende bække" dog siger det mig ikke så meget. Retardering=? Onomatopoetika=? Har en note der siger lydmalende ord, vil det ... -
dumpet dansk
ForumindlægHej alle sammen. jeg har lige fået dansk skriftlig tilbage og udslaget var ikke godt. jeg fik simpelthen 00, men mit spørgsmål er så om jeg et dumpet dansk helt og bliver nødt til at tage dansk om. Jeg har ellers 4 i skriftligt og 7 i mundtligt. er jeg så dumpet eller hvordan ? -
Reklamer som fordybbelsomårde
ForumindlægHejsa Jeg har trukket reklamer som fordybbelsområde. Min lærer har opgivet 6 reklamer, som jeg kan perskeptivere til. Nu skal jeg finde min egen. Jeg ved bare ikke, hvor jeg skal starte. Det skal være en trykt reklame. Er det bare sådan, at jeg går ud og køber en avis og finder en reklame? ... -
Fremtidigt studievalg
ForumindlægJeg håber at der er en derude der kan svare mig på mit spørgsmål Jeg går ud af folkeskolen til næste sommer, og jeg sidder lidt i en kattepine. Jeg vil gerne være dyrelæge, og der er et af kravene, at man skal have matematik på niveau A. Matematik er ikke mit stærkeste fag, men jeg er heller ikke... -
Eksamensæt Hjælp 2005/2007
ForumindlægHejsa Søger folk som har lavet eksamensæt fra HTX 2005 og 2007. Da jeg skal bevis jeg har fået lavet dem imorgen til min matematik lærer. Grund til jeg ikke har fået lavet med, er pga for mange afleveringer og nogle personlige ting... 2005 Link: http://gupl.dk/55843/ 2007 Link: http://gupl.dk/55... -
Differentialregning
ForumindlægHej. Hvad gør man, hvis man skal fx. bestemme f´(4) ud fra en graf. Og hvad fortæller dette tal. -
Arealberegning til normalfordeling
ForumindlægI min disposition om integral og statistik, skal jeg: Forklar, hvordan arealberegning kan benyttes til beregninger i en normalfordeling Og jeg ved, virkelig ikke hvordan jeg skal gøre det. Håber nogle kan hjælpe :) -
Fysik årsprøve
ForumindlægHvad er den bedste metode at læse op til fysik mundtlig årsprøven? -
Hvad betyder Erodere
ForumindlægHvad betyder Erodere -
standardafvigelse (lille sigma)
ForumindlægHej. Jeg har fundet en tabel over nogle værdier for standardafvigelsen, hvor f.eks. én standardafvigelse er lig 68,26894% for en normalfordeling. (2 sigma = 95%, 3 sigma = 99,7% etc.) men er de defineret således? Altså, forstået på den måde, at de altid vil være det? /der altid vil være 68,268% i... -
Sammenhængen mellem resonansfrekvenser og instrumenters klang!
ForumindlægHej! Er der er eller anden der kan forklare sammenhængen mellem resonansfrekvenser og instrumenters klang?? :-)) Håber i kan hjælpe!
