Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 18401 til 18420 af 27764
-
Guys, help!
Forumindlægheyo all! Hvad ville I gøre hvis I manglede 1,0 i snit for at komme ind på drømmestudiet? Pt. går jeg i 3 g, Falkoner gymnasium. Skal man bare lade være med at afslutte sit bevis? hvad skal jeg ellers gøre? Jeg vil ikke gå 3. g om, er der andre alternativer? Min studievejleder er ikke til meget... -
Hjælp?
ForumindlægHej folkens , jeg skal skrive en stil om min barndom, men ved ikke hvordan jeg skal starte. Har i nogen ideer (: -
Egnet til gym, hvordan?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg går på 8.kl og jeg har et gennemsnit på ca. 4 ville gerne vide hvordan kan man blive egnet til gymnasium, altså jeg ved godt jeg skal have et bedre gennemsnit, men det handler jo også om hvad min lærer synes, om jeg er egnet eller ikke, hvordan kan jeg vise dem at jeg vi... -
Interstudies eller ej?
ForumindlægHej allesammen! Jeg er en pige på 14 år, som er interesseret i at være udvekslingstuderende til næste år efter folkeskole. Jeg har i tankerne at tage til USA med Interstudies, hvor jeg har hørt en masse gode historier om, men også nogle dårlige oplevelser. Jeg vil bare gerne vide om det kan beta... -
Hvordan finder jeg den rette legatfond?
ForumindlægHej. jeg er en pige på 20 år som blev student i sommers. jeg er i gang med en sygeplejerske uddannelse, men jeg har tænkt mig at læse til sexolog ved siden af. undervisningen foregår i weekenderne, men koster 53.000 kr. jeg har tænkt mig at ansøge nogle legater, men jeg kan ikke finde de legatf... -
variable og lineære funktioner
Forumindlæghej! jeg sidder her med en matematik opgave som jeg har en smule svært ved at forstå. Hos et bestemt taxafirma er startgebyret 35 kr., mens kilometerprisen er 12 kr. indfør relevante variable, og bestem ud fra oplysningerne sammenhængen mellem dem. Bestem prisen for en tur, hvor strækningen er ... -
lave karakterer
Forumindlæghar lave karakterer, især de mundtlige. problemet er jeg ikke siger meget i timerne, selvom jeg har lavet lektier. det fremstår som jeg ikke har lavet noget. og hvis jeg er oppe og fremlægge noget virker det som ikke har lavet nok/øvet... tror det skyldes jeg bliver nervøs. hvad kan man g... -
Google oversæt
ForumindlægHej hvis man har brugt Google oversæt kan det være plaigering? -
Medicin Studiet - Optagelse ? HJÆLP !
ForumindlægHej allesammen, har virkelig brug for hjælp og respons. Jeg går på gymnasiet lige nu, er midt i 2.g. og har et snit på ca. 8 (ny skala). Hvilket er ret lavt iforhold til hvad det kræves. for at komme ind på studiet idag (kvote 2 = 9,7 i karakter ) Min største drøm har altid været at ville ind på... -
Hjælp til at læse ligningssystemet
ForumindlægHej jeg har helt glemt hvordan man kan løse et ligningsystem nogen der vil hjælpe? x - 2y = -2 3x - y = 9 Tak på forhånd -
Klage over karakter
ForumindlægHey. Har lige været til fysikeksamen B mundtligt og fik 02. Alle mine andre karakterer er på 10 og 12. Normalt får jeg også 10 i fysik og er virkelig god til det. Jeg vil gerne klage, men hvor stor er chancen egentlig for at jeg får medhold og hvis jeg ikke får en ny eksamen, kan man så gør... -
Studieretning? Matematik A?
ForumindlægHej alle. Jeg kom i sommer ind på stx, og kom i en klasse, som var langt fra mit ønskede. Jeg ønskede Samf. A - Engelsk A - Mat B, men kom på Mat-Fys-Kemi. Det er virkeligt en god klasse, men jeg har besluttet mig at skifte klasse efter grundforløbets afslutning (altså om 2 uger). Jeg har valgt... -
atom sammenstød
Forumindlæghvis en proton støder sammen med en hvilende proton - mister den så noget af dens masse? altså jeg har et spg. hvor en deuteriumkerne støder sammen med en proton. dette er illustreret i et figur med vektorer der viser sammenstødet. der er 5 spg. i alt, men ved et af dem skal jeg regne hastighe... -
Tilpasning af demokrati i forskellige lande og kulturer
ForumindlægHej, jeg er igang med en projektopgave, men er gået lidt i stå. Jeg har en problemstilling som jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal svare på, please hjælp en eller anden! Så er i søde! Problemstillingen: Kan det være nødvendigt at tilpasse et demokratisk styre i forskellige kulturer og lande? -
Hvilket gymnasium?
ForumindlægHej.. jeg vil rigtig gerne vide lidt hvilke gymnasium der passer bedst til det jeg vil.. Jeg tænkter at jeg i fremtiden vil noget med medicin.. altså så det er noget med matematik, engelsk , fysik kemi osv.. ville det være bedst hvis jeg tog stx, eller htx? og hvis jeg vælger den studie retnin... -
Opstanden i Libyen så forskellige fra den i Ægypten og Tunesien?
ForumindlægJeg undrer mig om hvordan opstanden i Libyen har kunne udvikle sig så forskelligt fra den i Tunesien og Ægypten? Har i nogle bud.. -
Hvad sker der i Libyen
ForumindlægHej folkens :) Hvad er det der sker i Libuen, hvorfor er der krig??? Nogle der kan fortælle det kort, for synes nemlig, at det er meget oppe i medierne, for det sidste stykke tid :) Malene -
isterninger
ForumindlægJeg skal holde indflytterfest snart og skal lave isterninger hvordan laver jeg den så de er gennemsigtige??? -
FSA dansk, Skriftlig fremstilling
ForumindlægHey Jeg har lige været oppe til eksamen i dansk, skriftlig fremstilling. jeg valgte artiklen - opgave 6. Tror det gik godt:S Hvad valgte i? og hvordan gik det? -
Standbypladser - en forhindring?
ForumindlægHej. Hvis man søger en standbyplads, er det så en forhindring i at komme ind allerede i år, eller er det en sikring, at hvis du ikke kommer ind i år, så kommer du ind næste år? SPØRGSMÅLET: Kan jeg komme ind i år på almindeligvis, selvom jeg har søgt om en standbyplads?
