Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 18421 til 18440 af 135334
-
Skema over samfundsfag eksamen (9. klasse)?
ForumindlægHej alle Jeg skal op i samfundsfag eksamen i næste uge, men jeg har vist mistet det stykke papir, hvor der stod hvor lang tid ens eksamen skulle foregår (hvor lang tid man skal tale under prøven osv.) Tak på forhånd. -
Bevis for den fuldstændige løsning til diff.ligningen y´=b-ay
ForumindlægHej, Jeg læser netop til matematikeksamen i morgen. Jeg er i gang med at lave beviset for den fuldstændige løsning til diff.ligningen y´=b-ay. Som første del i beviset står der at vi skal bevise at y´=(b/a) +ce^(-at) ER en løsning til diff.ligning. Dette skal gøre ved at gøre prøve. Jeg kend... -
Bestem afstanden mellem punkterne A og B
ForumindlægHej Jeg skal bestemme afstanden mellem punkterne A og B Se vedhæftet billede. På forhånd tak for hjælpen. -
privatlærer/ekstra undervisning i mat. fys. og kemi B
ForumindlægHej! Jeg søger hjølp til mat. fysik og kemi på B. Især til eksamensforberedelse. Er der nogle her der kan hjælpe mig? Please :) -
Hvordan finder jeg a og b? Lineær funktion
ForumindlægHejsa! Jeg har denne opgavebeskrivelse, som kan ses på den vedhæftede fil... Hvordan finder jeg a og b? Skal jeg bruge topunktformlen eller er jeg helt glat på den? -
Bevis differentialligning y'=ay+b
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe med dette bevis? Differentialligningen: y'=ay+b -
funktion f(x)=b*a^x
Forumindlæghej er der en som kan hjælpe med denne matematik opgave jeg har faktisk ikke rigtig nogen anelse om hvordan den lige skal løses. har vedhæftet dokumentet. det er kun opgave a -
[HJÆLP, SNART EKSAMEN] Genopfriskning af forskellige emne?
ForumindlægHej allesammen, Jeg står snart og skal til eksamen og pga. min utrolig dårlige hukommelse har jeg virkelig brug for noget genopfriskning af de forskellige matematik emner. Jeg har googlet lidt men har ikke rigtig fundet nogen siden. Nogen der kan hjælpe? En online FSA test eller andet lign. vi... -
AT eksamen - Diakront og synkront perspektiv?
ForumindlægHej er der nogle af jer som kan forklare forskellen på hvad et diakront og et sykront perspektiv betyder? Jeg er nemlig igang med at forberede mig til AT eksamen, og stødte på dette "Ens opgave har en historisk dimension, herunder både et diakront og synkront perspektiv", men jeg har al... -
Isoler hhv. b, x og a i potensfunktion
ForumindlægHej, Hvordan isolerer jeg både b, x og a i en potensfunktion med forskriften y = b*x^a? -
Matematik på A+ niveu og eksamensbeviset
ForumindlægHej,jeg går i 2.g, og har valgt højniveu matemtik både i 2.g og 3.g (det der vidst også kaldes A+).Er der nogen der ved, om det kommer til at stå på eksamensbeviset at man har haft højniveu i både 2.g og 3.g, eller vil det se ud som almindeligt højniveu i 3.g?Har forsøgt at søge lidt på forummet,... -
Hvilken værdi af x giver y = b?
ForumindlægHey! Hvilken værdi af x giver y = b i - Lineær - eksponentiel og potens funktion? På forhånd tak! -
SRP - kræftceller - Matematik A/Biologi B
ForumindlægHvad kan man skrive i matematik omkring kræftceller i sin SRP? Jeg skal have Biologi B og Matematik A -
Kan blodtype B modtage blod fra AB
ForumindlægHej kan blodtype B modtage blod fra AB, og kan blodtype A modtage blod fra AB -
Simpel matematik opgave, mat b niveau
ForumindlægHej :) Jeg har et problem med følgende opgave: Isoler b: a = -3(b-1)+2c Kan simpelthen ikke finde ud af den! Alt hjælp er velkommen :D På forhånd tak! -
Jeg har et spørgsmål ang. eksamen
ForumindlægJeg går i 2.G, og jeg har været oppe i fuld pensum sidste år(i både biologi og kemi) de andre slap, og fik de to fag overført.Spørgsmålet er så :Skal de så ikke op i flere eksamner end mig i år ?(jeg har været oppe i 2, de har været oppe i nul)Håber jeg får et svar! -
Beregn længden af vektor b vha. tværvektor
ForumindlægHej Jeg sidder med følgende opgave, og er usikker på, om jeg har løst den korrekt. "I et koordinatsystem er der givet en vektor a = (3,0). Vektoren b er bestemt ved b = a-2a^ Beregn længden af b." Det sidste a skal læses som a hat, dvs. tværvektoren. Jeg har løst opgaven således: ... -
Elektrolyse af saltsyre? Haster, eksamen
ForumindlægHej Er der nogen som ved, hvordan man laver en elektrolyse af saltsyre? Efter utallige søgninger på nettet, er jeg kun blevet gjort forvirret, da der er nogle som hælder både vand og saltsyre i elektrolysekarret og vand i minireagensglassene, mens andre hælder saltsyre i elektrolysekarret... -
Como Greenwich - eksamen
ForumindlægHej jeg står og skal op i mundtlig spansk her snart og skal lave et oplæg om Como Greenwich, så jeg ville høre om der var nogen her som måske sad inde med den perfekte analyse eller en vildt god vinkel som jeg kunne tage op - et eller andet. Jeg tror jeg har meget godt fat i hovedtemaet m.m., men... -
hvordan foregår mundtlig tysk eksame?
ForumindlægHej..ja som det lyder er jeg lidt i tvivl om hvordan mundtlig tysk eksame foregår..det er 2-årigt fortsætter tysk, som jeg skal afslutte..jeg får først en ekstemporaltekst, som jeg skal oversætte..så kommer jeg op i en kendt tekst på ca. halvside..skal jeg så først fortælle hvad der sker i den op...
