Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 18441 til 18460 af 163702
-
NV eksamen? Hvordan?? :)
ForumindlægHej allesammen! I stx 1.g skal vi afslutte NV med en eksamen. Men kan I fortælle mig lidt om hvordan det hele egentlig foregår? Er det mundtlig eller skriftligt? Begge dele? Er der nogen som har været oppe til denne eksamen, som kan fortælle mig lidt om hvordan det egentlig foregår?? :) -
perspektivering af fyrtøjet
ForumindlægHej allesammen jeg skal op i dansk mundlig eksamen imorgen. og jeg har om fyrtæjet men, jeg skal perspektivere Fyrtøjet til, en af H.C. Andersens eventyr, "fem fra en ærtebelg". nogen der kan hjælpe mig, hvad jeg skal skrive om det:) -
Potensvækst og differentialkvotient
ForumindlægHej, Jeg er netop i gang med forberedelse til matematikeksamen og er i denne forbindelse i gang med potensvækst. Jeg har redegjort for, hvorledes det gælder a<0 = aftagende a=0 = konstant 0<a<1 = voksende a=1 = lineær a>1 = voksende Er der nogen måde at bevise dette ... -
Kommentere
ForumindlægHej vil I kommentere på min engelsk tekst:, Zain Malik's song: The song is about a man and a woman who love each other. The man in the song is Zain Malik. Zain is in love with a woman and he can not live without her. He wants to see her every morning when he wakes up. He wants to be close ... -
eksamen 2009
Forumindlæghej jeg sidder lidt i saksen og skal op i matematik A i morgen, og jeg ved bare at jeg ikke kan få højere end 00 :/, vil hører om der er nogen der har nogle gode tips, eller nogle ting der vil være gode at kigge på som samtidig også er lidt nemt forståeligt. MVH jonas -
naturlige eksponentialfunktion og eksponentialfunktionen - HJÆLP!
ForumindlægHej Skal til matematik eksamen og er i tvivl om dette Kan i forklare mig hvad sammenhængen mellem f(x)=b*a^x og f(x)=b*e^kx er? Det er den eksponentielle udvikling og naturlige eksponential.... vi snakker om ikke?? :-) Jeg er nemlig lidt i tvivl om forskellen på udviklinger, -funktioner os... -
Rettelse af sætninger
Forumindlæger disse korrekt oversat fra dansk til engelsk? 1. Dag og nat er lige lange to gange om året. 2. Der er seks huse på denne vej. 3. Hans mor og far blev hentet ved stationen. 4. Der var mennesker alle vegne. 5. En femtedel af befolkningen var børn. 6. Seks gange seks er seksogtredive. 7. Der er ... -
AT - metoderne ligner hinanden
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med at skrive min AT synopsis, og det er sådan at i fagene dansk (A) og samfundsfag (A) der adskiller metoderne sig ikke ret meget fra hinanden. Derfor bliver jeg nødt til at nævne det under mit afsnit "metoder og teori" (min lærer sagde jeg skulle være... -
Beskrive strukturer (proteiner (bioaktive molekyler))
ForumindlægHej, jeg sidder med min sidste mundtlige aflevering i kemi, og mangler at svare på 1 spørgsmål og 1 delopgave opgave, som jeg sidder fast i. Jeg har prøvet så meget som muligt at fylde på med svar til delopgave 1, men det er ikke nok, og synes, at jeg mangler et lidt breddere svar til spørgsmål 2... -
Enhedscirklen HASTER
ForumindlægJeg skal snart op i mundtlig matematik. Er der nogle der kan forklare mig enhedscirklen for jeg forstår det simpelthen ikke!! :( på forhånd tak.. -
tangentligningen
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik på mandag, har skal der kunne definerer tangentens ligning. hvordan gøres dette bedst muligst. Håber i kan hjælpe! -
Årskarakterer
ForumindlægÅrskarakterer er ikke en samlet karakterer for indsatsen i gennem den tid man har haft fagene, men dækker over den periode fra 2. standpunkt til sidste skoledag.. diskuterede for nylig med en, om lærers villighed til at lade elever stiger med eksempelvis 2 eller tre karakterer synes selv det lyde... -
???
ForumindlægHej nogen som kan se fejlen i følgende sætning, der er kun en fejl : If he had not taken the wrong turn he would have get home a lot earlier. skal den så ikke lyde således: If he had not taken the wrong turn he would get home a lot earlier????????? På forhånd tak -
vedr karakter
ForumindlægHejsa! Jeg ville lige spørge om hvis man nu har fået 4/4 i mat A i årskarakter men skal ikke til eksamen i mundtlig mat A og får -3 i skriftlig mat a eksamen. Har jeg så dumpet mat A? På forhånd tak -
Regneregler for retvinklede trekanter
ForumindlægHej med jer! Hvis jeg i mundtlig matematik bliver bedt om, at redegøre for regnereglerne i en retvinklede trekant. Hvordan skal jeg så bærer mig ad? Eller hvordan ville det være en god ide, at gøre? -
Vækstegenskaben for eksponentiel udvikling
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder og læser op til mundtlig matematik, og jeg er stødt på et lille problem. Spørgsmålet lyder meget simpelt: forklar vækstegenskaben for eksponentiel udvikling Er der nogen der kan hjælpe mig? -
1.G om igen?
ForumindlægHej med jer :-) Jeg sidder og er meget frustreret over, hvad jeg skal med min uddannelse. Jeg går på STX, og startede i sommers i 1.G Jeg tog 10 klasse efter folkeskolen, for lige at blive det år ældre inden gym. Jeg har altid været mest sprogligt anlagt, men har også haft stor interesse... -
Temp. så det er muligt at spise det
ForumindlægEr der nogen, der kender den maksimale temperatur mad kan have, hvis man skal være i stand til at putte det i munden?:) -
Perspektivering
ForumindlægJeg er igang med forberedelsen af det mundtlige forsvar i min SOP, hvor mit spørgsmål er med hensyn til perspektiveringen. Det for det første ikke et krav, men en god idé, at have med, men jeg ved ikke, hvilke elementer der udgør en god perspektivering. Plus, har jeg ikke lavet en perspektivering... -
Hej
ForumindlægHvordan oversætter man dette til engelsk: Valerie står op hver morgen kl 8 og skynder sig at gå i bad og børste tænder..
