Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 18461 til 18480 af 141690
-
Hvorfor har regneudtrykkene samme værdi?
ForumindlægHej! Jeg er stødt på en opgave, som jeg ikke helt ved, hvordan jeg skal løse. Opgaven lyder således: "Undersøg, om det altid gælder, at de to regneudtryk i hver række har samme værdi, når starttallet er et helt tal større end 1." Regneudtrykkene er vedhæftet som billede. På forhån... -
hvad er salgsprisen pr stk når der er solgt 750 stk?
ForumindlægHejsa, vi sidder med en opgave, hvor vi simpelhent sidder fast i et spørgsmål, da vi ikke kan finde frem til den rigtige måde at beregne på. spørsmålet lyder: Hvad er salgsprisen pr stk når der er solgt 750 stk? - dette er alt vi har fået atvide om opgaven. håber en kan hjælpe:) -
Funktioner
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne her opgave? Opgave 8:)) -
Hvordan skal man indarbejde sine kilder i SSO
ForumindlægJeg Sidder og er ved at skrive min SSO, nu skal jeg så til at bruge kilder for at beskrive forskellige ting i min opgave, men jeg ved ikke hvordan jeg indarbejde mine kilder i opgaven. Skal de ind som bilag eller skrives direkte ind i opgaven?? -
magnetisme
Forumindlæghttp://static.uvm.dk/udd/gym/eksamensopgaver/2007/fysik_A_it/opgave04/opgave_fr.html jeg har lidt svært ved at komme igang med ovenstående opgave 4A. den opgave A har jeg løst med denne formel: B=μ0*(N*I)/l men så kommer opgave b og jeg har ingen ide om hvilken formel jeg skal br... -
Substitution
ForumindlægHej :) Jeg skal (som mange andre) til eksamen her på mandag. Men jeg kan ikke finde ud af integration vha. substitution :( Er der nogen der kan hjælpe mig? evt. en lille guide til, hvordan man skal gribe en opgave af den slags an? :) -
Find rentesatsen?
ForumindlægHej jeg har prøvet at finde rentesatsen ved at bruge denne formel se vedhæftet billede af formel og opgave Jeg får resultatet = 0,87 Men kan ikke få det til at passe?. -
Hjemmeopgavesæt . Hjælp !
ForumindlægHej jeg har fået et hjemmeopgavesæt på ca. 50 opgaver, men ca. 10 af dem er jeg usikker på, så jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig .. Filen er uploadet .. -
Kemi
ForumindlægHej alle sammen, Jeg har store vanskeligheder med nogle kemi opgaver, som jeg har prøvet talrige gange, at løse uden held, så vil gerne søge assistance herinde. -
HJælp
ForumindlægHejsa, Hvis jeg nu ønsker at tage 3år om igen, bliver så mine karakterer i SRP (studieretningsprojekt)+ Dansk & Historie opgaven slettet? Mvh Sophie -
Forskel på kronik og essay
ForumindlægHej Derude! :D Jeg har fået den opgave at skrive en kronik. Jeg kan bare ikke umiddelbart se forskellen mellem en kronik og et essay. Hvad er forskellen på en kronik og et essay? -
Fusk
ForumindlægHej support. Jeg har oplevet eller en fra min klasse har oplevet, at han har ladet sig "inspirere" lidt for meget for en opgave. Dette blev opdaget, men det mærkelige ved dette var, at læreren henviste til en bog kaldet "Slaver og produktionsforhold i Romerriget". Vi tjekkede ... -
Hjælp til mat prøve
ForumindlægHvad er facit til opgave 2-10???? Har prøvet alt men kan ikke finde ud af det. Skal skynde mig at have facit på det. Tak på forhånd. -
Åh nej?? Hjælp hurtigt
ForumindlægTil den tyske skriftlig terminsprøve er der så kun én opgave man skal skrive om, altså et emne alle skriver om? Ikke lige som i dansk hvor der f.eks er 6 emner man kan vælge at skrive i mellem?? -
Ingen kilder anvendt
ForumindlægHej alle derude Jeg har glemt at indsætte kilder i min dansk opgave til eksamen. Nogle der ved om man dumper pga. af det, eller det bare trækker gevaldig meget ned i karaktergivningen? Tak på forhånd :) -
kemi hjælp tak;(
Forumindlægdav alle sammensidder og er igang med at skrive min aflevering i kemi, men der er 2 opgaver der irreterer mig lidt.....har siddet her nok mere end 2 timer og prøvede at løse den men kunne ikke komm i tanke om hvad man skal i de sidste 2 opgaver...håber der er nogen der ud der vil hjælpe mig .de t... -
Ammoniakdannelse - praktisk og teoretisk udbytte
ForumindlægHej! Jeg sidder med denne opgave og må desværre indrømme at jeg har stirret mig helt blind på nogle af under opgaverne, håber der er nogle som kan hjælpe?! 300g dinitrogen og 50g dihrydrogen omdannes til ammoniak ved habers kredsproces. Efter et enkelt gennemløb af processen opnås en reaktion... -
bernoullis trykformel
ForumindlægHar fået disse opgaver, og er ret tabt. Jeg håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig. Opgave 1: Frostspringning på vandrører liggende på jorden, vandet springer 34 meter op i luften. Find det hydrostatiske tryk og det statiske tryk. Det hydrostatiske tryk har jeg styr på, tror jeg. Phy... -
mat
ForumindlægHej nogen kan hjælpe mig med den her opgave også,,,,,, jeg har et bud på dem....men jeg synes at de lyder mega dumt. opgaven er med hjælpemidlder. på forhånd tak! -
Tysk Terminsprøve
ForumindlægHej. Jeg har nogle spørgsmål ang. tysk terminsprøve her d. 10 marts på højniveau. Nogle siger at man risikere at få en opgave, som man ellerede har skrevet før? Atlså at de ikke tager en ny tekst, men en gammel? Er der nogen, der har været oppe til tysk terminsprøve, og i så fald, hvad handler op...
