Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 18481 til 18500 af 163702
-
Oversættelse "Rettelser"
ForumindlægVille bare hører om nogen kunne rette denne her oversættekse for mig :), det ville være en stor hjælp. På forhånd tak. Den danske tekst: kan man sige, at de inge har en kultur, som er forskellig fraden ældre generations? har de en speciel livsstil, som adskiller dem fra andre grupper? For soc... -
Ordbog
ForumindlægEr der nogen der kender en dansk-engelsk ordbog, hvor man kan oversætte sætninger??? -
Hjælp
Forumindlægkan jeg få hjælp til at fået rette min engelsk erklæring plissssssssssssssss -
Nogen/nogle
ForumindlægJeg synes, jeg kan huske en remse fra gymnasiet, der hed Spørgende, nægtende, betingende og sammenlignende. Hvad blev der af 'sammenlignende' i videoen Nogen/nogle? Hedder det ikke Nogen er højere end andre, og Der er nogen, der mener... (underforstået: og andre, der ikke mener det)? Me... -
Dyrelæge
ForumindlægHej. Jeg går på gym (STX) 1.g og jeg har altid gerne ville uddanne mig som dyrelæge, men når jeg kigger inde på adgangsgravende så har jeg stortset alle adgangskravende, men de siger at man skal have matematik på A, og mit problem er at jeg har aldrig været den bedste til matematik og derfor kan... -
hvordan siger man, at....
ForumindlægMan føler sig velkommen selvom man ind imellem kan føle sig generet af nogle af de mest pågående sælgere.har ingen ide om det til engelsk.. hvis der var evt nogen der kommer med bud...... godaftenhilsen camilla -
Oversættelse
ForumindlægOversættelse fra dansk til engelsk plzzz hjælp med at rette den; Danske version: Harold var godt sur. Hans cykeltur var gået helt i vasken! Han havde virkelig glædet sig til at prove sine nye, rode cykel, og turen fra Birmingham til landsbyen Knowle, ti kilometer uden for Birmingham centrum, va... -
Job i udlandet
ForumindlægHvis man har taget sin uddanelse og vil arbejde i udlandet: Kræver det at man kan meget godt engelsk + hvordan foregår det ellers? :-) -
Folkeskole- vs. gymkarakter
ForumindlægHej! Er lidt nysgerrig.. :) Har I erfaring med om man hhv. falder/bibeholder/stiger i karakter når man skifter til gymnasiet. Jeg har hørt lidt af hvert, dog mest at man falder. Jeg fik et snit på 10,5 med en nogenlunde middel indsats. Nogen, der har prøvet det sammen ca.? Hvad vil I tro jeg får ... -
AT-Integration. Forslag?
ForumindlægHej, jeg skal op i morgen AT. Men har lidt problemer med at få det til at hænge sammen, jeg har valgt at sætte mine problemstillinger og delkonklusioner ind på STP så I kunne se hvordan jeg sådan delvist har svaret, men jeg har også læst en masse ved siden af, artikler, undersøgelse, og en masse ... -
Rette
ForumindlægHej alle samen . Jeg er i gang med noget engelsk stil på vuc 10.kl . Men jeg er virkelig dårlig til engelsk så jeg håber i kan hjælpe mig med at rette den engelsk version. Jeg ved godt i kommer til undre over hvor dårligt jeg er til engelsk. På forhånd tak :) Det er den Engelsk version som skal ... -
Hurtigt Hjælp til min dansk stil inden fredag
ForumindlægHej alle sammen,. jeg ahr skrevet min stil helt om i gen ville lige høre om den er blevet god efter de kommentar jeg fik sidst:) Internettet¨ s sociale konsekvenser og etiske problemstillinger I dette essay vil jeg skrive om den enorme udvikling, der sker inden for internettet s og cyberspace... -
Indien SRP
ForumindlægHej Jeg sidder og skal til at lave en problemstilling omkrin Indien, jeg har valgt Samf A og Historie A, og så ville jeg meget gerne høre om der er nogle som har forslag til hvad jeg kan skrive om, hvor både historie og samf er inde over ? DBH. På forhånd tak -
Englesk oversættelse! hjæælp få linjer
ForumindlægHej de hjælpsomme mennesker ! Kan i oversætte dette til engelsk? Det var utroligt at ingen lærere tilsyneladende kunne gennemskue ham. Men måske blev de bare glædeligt overraskede, når de læste en virkelig velskrevet stil en sjælden gang. Det var formodentlig utroligt kedeligt at læse den ene mi... -
short translation
ForumindlægDansk:Der er mange sære nyheder i aviserne. For nylig kunne man læse, at tegneserier ikke er så simple, som mange tror. Læserne blev gjort opmærksomme på, at det faktisk kræver øvelse at blive fortrolig med genren.En forsker forklarede endvidere, hvorfor nogle mener, at tegneserier ikke rigtig er... -
HF?
ForumindlægHej Sp. Kan man ikke vælge Matematik-A, Fysik-B og Kemi-b på HF? For inde på HF står der intet om Matematik-A? Eller bliver man nød til at tage STX for at få de fag, på de niveau? Tak på forhånd -
Logaritmer
ForumindlægHej Alle Skal til mundtlig matB eksamen snart og har fået et spørgsmål der lyder: Logariter og eksponentialfunktioner Der ønskes en gennemgang af logaritmer og logaritme funktionens graf. Udled de tre regneregler for logaritmer 1 log(a*b) = log(a)+log(b) 2 log(a/b)= log(a)-log(b) 3 log(a^x) = x*l... -
NOTER
ForumindlægHej jeg skal op i Mundtlig VØ/EØ her den 22. hvor jeg vil blive student og pt sidder jeg læser bøgerne igennem, og skriver diverse noter,men jeg tænkte om der var nogle der sad inde med sådanne noter? Tak. -
Ku klux klan
Forumindlægnogen der har nogle brugbare oplysniger til min dispostion,. jeg forbereder mig på mundtlig fremlæggelser til slutning af maj. og vil gerne have lidt hjælp med hvad jeg skal sige til min outline. den er nede i fil. så skriv fx. om hvilke hjemme sider der kunne være brugbare minus wiki og leksikon... -
Oplæsningsstykke kortfilmen "Eksamen"
ForumindlægHej. Jeg har trukket emnet kortfilm til dansk mundtlig eksamen, og har valgt kortfilmen "Eksamen" af Eddie Thomas Petersen. Jeg skal have et oplæsningsstykke, men er totalt på bar bund ifht. hvad jeg skal vælge.
