Søgning på: matematik noter 1.g. Resultater: 18481 til 18500 af 47497
-
MEMO...
ForumindlægHej! Jeg har fået til opgave at: Write a memo from the manager to the employees of the resort to inform them of a coming visit from a group of businesspeople. Please inform the employees of their duties and responsibilities.Og det har jeg så gjordt! Men detkunne være dejligt hvis der varnogen der... -
Systematisk lektiesnyd på hjemmeside
ForumindlægTjek lige det her link. Selvom det ikke handler om studieportalen, mener jeg, at der er alt mulig grund til, at Studieportalen måske skal genoverveje sin opgaveoploading - princippet er trods alt det samme...http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=307589 -
Omskrivning af formel
ForumindlægHej SP Jeg sidder med en formel, hvor jeg skal vise at er lig Og hvordan søren jeg lige når det sidste step, kan jeg ikke gennemskue. Mine brøkregneregler og matematik er særdeles rustent. -
større skrift. opgave i fysik
Forumindlæghej, så er det tid, hvor man skal vælge fag/emne i sso (store skriftlig opgave), jeg har bestemt mig for, at det enten skal være i matematik eller fysik. Så jeg vil gerne høre, hvad i har af ideér til emner, det er skal helst være emner, hvor der er mulighed for at få en god karakter (10+). I det... -
Optagelsesprøve STX
ForumindlægHej jeg skal til optagelses prøve på stx den 7. april. Alt er mundligt, Fysik kemi, matematik, dansk og engelsk. Jeg går i 10 klasse. det jeg undrer mig over er om jeg kommer op i noget jeg har arbejdet med i 9 klasse eller noget fra 10 klasse. Er prøverne svære? Jeg vil gerne vide alt om optagel... -
FSA 2002 maj-juni
ForumindlægHej ! Jeg ville spørge om der nogen der har FSA 2002 maj-juni problemregning, matematik tilrådighed - spørger netop fordi at jeg har lavet halvdelen af den og mangler noget inspiration og hjælp til resten (er en nød til matematik) min mail er [email protected] på forhånd!Anders :D -
Kan man trække et nummer som allerede er blevet trukket?
ForumindlægHej folkens. Jeg har et spørgsmål mht matematik eksamen. Der er nogle fra klassen som har været oppe til matematik eksamen idag, og jeg skal til eksamen imorgen. Mit spørgsmål er nu; kan jeg trække et nummer imorgen, som allerede er blevet trukket? Håber i vil hjælpe .. På forhånd tak :) -
Skal jeg droppe ud?
ForumindlægSå skete det... fik 4 til vintereksamen, da jeg havde haft spændinger i nakken, ikke kunne tænke klart og været pisse nervøs... Har indtil videre 2 7-taller og et 4 tal på beviset... Overvejer måske at starte helt forfra enten på HF eller fra 1.g, men vil gerne lige høre jeres mening. Det er som ... -
Skifte gymnasium - Fag
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg går i 1.g, og vil meget gerne skifte gymnasium efter sommerferien (altså i 2.g), af forskellige grunde. Dog har jeg et par spørgsmål m.h.t. fag. På min nuværende studieretning har jeg biologi på B, og har først fysik i 3.g. Det er her problemet ligger, for på næsten alle an... -
HJÆLP!!!
ForumindlægKære Jer derude. Jeg har netop afsluttet 1.G på Statsskolen og er også egnet til 2.G, men desværre står jeg i et dilema, som jeg håbede på nogle gamle STX elever kunne svare på? Jeg har fået karakteren 4 i fysik, hvilket er den dårligste karakter jeg nogensinde har fået, og fysik er bare ikke m... -
Årsprøveprøve - karakteren
ForumindlægHej SP, Uheldigvis er jeg kommet hjem med en karakter, som jeg ikke er tilfreds med. Jeg ved jeg er bedre end det, men jeg er bange for, at min lærer tror, at jeg kun kan præstere, som jeg gjorde til årsprøven :( Mit spørgsmål er derfor om det har en stor betydning når jeg starter i 2.g? Jeg ve... -
Newton Kepler
ForumindlægHey Jeg ville hører om der eventuelt var nogle af jer der kunne anbefale hjemmesider,bøger etc. der omhandler en mere dybdegående gennemgang af matematikken bag newtons og Keplers love. mange tak :) -
Trigonometri
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver nogle øvelser i matematik og har sat fast i den vedhæftede opgave i noget tid. Er der nogen der kan hjælpe mig lidt på rette vej? På forhånd tak -
Haster!!
ForumindlægHej.. Nu har jeg ledt alle vegner og jeg kan simpelthen ikke finde en sætning og bevis om "en parabeltangents skæring med parablens symmetriakse".. Hjælp hjælp jeg skal virkelig bruge det snarest!! (Matematik eksamen..) På forhånd tak.. -
SÆLGER TI-nspire CAS
ForumindlægJeg er færdig med matematik så har ikke længere brug for min TI-nspire CAS. Den har kun været brugt til et par eksamener og er kun 3 måneder gammel. Pris: 800 kr. -
HJÆLP!!!!
ForumindlægHEJ JEG ER I 9.KLASSE OG SKAL TIL TERMINSPRØVE , MEN JEG VED IKKE HVORDAN JEG SKAL FORBEREDE MIG TIL PRØVEN , HAR I NOGLE IDEER OM HVAD JEG SKAL LÆSE ELLER LAVE TIL PRØVEN , OG DEN ER I MATEMATIK DANSK OG ENGELSK . TAK :) -
ISLAM
ForumindlægHej alle,Mangler noter til "Dommedag" mht Islam kan være jeg ikke har været til time men hvertfald ville det være en kæmpe hjælp hvis der var nogen som kunne hjælpe mig med at få ridset det vigtigste op. Koranen sura 50 vers 21-36TUUUUUSSSSIIIIINNNNDD TAKKK!! :-)Jeg ville blive over-lyk... -
Hjælp
ForumindlægHej er der nogen som kan se fejlen i følgende sætning: What on earth was the reason why the government not mentioned the risk of rising unemployment På forhånd tak :) -
Kritik af teoretikere
ForumindlægHej, Jeg ville lige høre om, der var nogle der havde nogle gode noter eller kendte nogle hjemmesider, hvor man kan finde noget kritik af de psykologiske teorier som f.eks. Stern, Erikson, Mahler, Freud osv.? -
HASTER - engelsk
Forumindlæghar virkelig brug for hjælp i denne aflevering. Har nu skrevet den færdig og skal have rettet - problemet er grammatikken og vendingerne. VÆR SØD OG HJÆLP MIG ALLE I KLOGE HOVEDER...! (starten er blevet rettet ) (vær sød at sige hvad afsnit I snakker om hvis I læser det i gennem og finder fejlen...
