Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 18501 til 18520 af 134825
-
bestem t så vektorene a og b er ortogonale
Forumindlægbestem t så vektorene a og b er ortogonale a=(t^2,1,3) b=(2,t,1) Hvordan skal jeg gøre? -
Mundtlig eksamen spørgsmål
Forumindlægskal til mundtlig mat eksamen snart, og i nogle af spørgsmålene ved jeg ganske enkelt ikke hvad min lærer egentlig beder mig om. Så ville være fantastisk hvis der var nogle som kunne fortælle hvad jeg skal vise/komme ind på når hun skriver: "Redegør for hvad der forstås ved en stamfunkt... -
Fysik/Kemi eksamen
ForumindlægHej. På fredag der skal jeg til eksamen i fysik/kemi.. Jeg har 14 emner, som jeg kan komme op i, men jeg er helt sort, når der snakkes om fysik/kemi. Kan I ikke hjælpe mig det lidt? Hvis I kan skrive nogle forsøg til hver emne, eller hvis I kender en hjemmeside med forsøg til emner, så ... -
korrekt Engelsk "we the damned"
ForumindlægHi,Hurtigt spørgsmål. Er det korrekt Engelsk at kalde en essay "we the damned" eller er det forkert Engelsk. Skulle mene at det var rigtigt nok, specielt hvis det var taget ud af en sammenhæng. Hvis det nu er rigtigt, hvordan ville det så være gramatiske rigtigt at skrive det:1. We, the... -
Er der nogle som har lyst til at hjælpe mig med engelsk litteratur
ForumindlægHej alle Jeg skal til at afleverer min problemformulering i AT, hvor jeg skriver om det moderne litterære gennembrud i den danske littatur, siden det er AT og det derfor skal være tværfagligt skriver jeg også i engelsk og derfor har jeg VIRKELIG brug for hjælp til noget engelsk litteratur fra :... -
Hurtig rettelse af lille engelsk stil
ForumindlægHej, jeg ville høre, om der ikke lige var en der ville se min engelske stil igennem? TAK på forhånd :) , sætter den ind længere nede.. Dear Lizzie. Good to hear from you again. I can see that you really love your new hobby – white water rafting. So I will love to tell you about my hobby. M... -
Reducer (2a+b)^2-3a(a-2b)-10ab
ForumindlægEr der nogle der kan hjæpe mig med at reducere denne ligning? 2a+b)^2-3a(a-2b)-10ab Tak -
HHX Matematik B December 2012 eksamensopgave
ForumindlægHej, er der ingen der har lavet et HHX eksamensæt fra december 2012, matematik b? Det ville være en super hjælp! -
Kemi på B-niveau, fysik på A-niveau
ForumindlægHvad er kravene og forventninger til fagene set fra jeres personlige synspunkt? Hvordan med afleveringer? Får man det svært, hvis man ikke kan følge med på C-niveau? Det er ikke fag, jeg føler, jeg kan "læse op på" hjemmefra. -
RIGTIG KORT tysk oversættelse B niveau
ForumindlægHej Er der nogen der vil være søde, og rette min rigtig kort oversættelse. Jeg har den både i tysk og dansk version. Kun 6 linier. -
6. bakterievækst opgaven fra eksamen 2005..
Forumindlægnogle der har lavet spg c i denne eksamens opgave hvor man skal give en forklaring på at der stadig er glukose tilbage i målelige mængder i reagensglas 7a-9a når antallet af bakterier er konstant og de lever under anaerobe forhold.. Bakterierne er fakultativt anaerobe og i de glas med ilt er der... -
FYSIK EKSAMEN NÆSTE UGE, HJÆLP SÅ DU SØD :)
ForumindlægHej jeg skal op til fysik eksamen næste uge, så jeg er igang med at lave dispositioner til mine emner -vand og dets egenskaber -solen, atomernes opbygning og fotosyntese -fossile brændstoffer og forbrænding -organisk kemi/alkohol -metaller -magnetisme -induktion -syrer, baser og salte... -
Dansk: Råd til eksamen (9. klasse)
ForumindlægJeg skal snart op til dansk eksamen, og vil lige høre nogle gode råd til eksamen, om hvordan man kan får god karakter osv. -
Eksponentielle funktioner: y=b*e^kx
ForumindlægEksponentielle funktioner: En opgave siger, gør rede for regneforskriften y=b*e^kx Facitlisten giver resultatet y=0,84*1,0416^x Tip: Anvend logaritmeregnereglerne. Er der en der kan vise og forklare mig hvordan man når frem til facit? -
STX Eksamenssæt Matematik B, 7. december 2012
ForumindlægJeg sidder og er ved at regne eksamenssættet fra 7. december 2012 på matematik B, STX. Det er opgaverne med hjælpemidler (7-14) Er der ingen der har en besvarelse liggende til kontrol, jeg må låne? -
Hvad gør Samf A sværere end Samf B?
ForumindlægHvad er forskellene på Samf A/B udover, at der er flere antal timer på A? Er det "kun" at man har international politik, eller er der mere? Er økonomi-delen fx sværere på A? -
Kalge over AT-eksamen
ForumindlægJeg har lige været oppe til AT eksamen her for et par timer siden i historie og biologi opgaven handlede om andelsbevægelsen i danmark og Louis Pasteurs opfindelse af pasteurisering. Jeg fik 7 og det er jeg på ingen måder tilfreds med og jeg giver hovedsageligt censor skylden for min karakter, de... -
nogle der gider hjælpe med en engelsk oversættelse?
ForumindlægHey, Ing form opgave, Familien Petersen besluttede at tage på ferie til England. De ønskede at køre i bil. De havde overvejet at flyve men det var for dyrt. Der var bare ét problem: børnene kunne ikke fordrage at køre i bil. Da de ankom til england, glemte faderen at køre i venstre side af vejen ... -
old-eksamen: forvirring!! Hjælp Odysseus - Achilleus
Forumindlæghej jeg skal snart op til old eksamen men er dog fuldstændig forvirret mht de forskellige personer i den græske mytologi... Odysseus: Manden bag den trojanske hest (nogen der evt. kort vil forklare den?) Vandt han Troja? Achilleus: ? efter at have set filmen Troy er jeg kommet lidt i tvivl ... -
Bestemme tallene a og b i eksponentiel funktion i excel
ForumindlægJeg skal bestemme tallene a og b i eksponentiel funktion på formen ud fra en tabel 1 3,4 2 11 3 23,5 4 38,4 5 60,2 Som jeg indsætter i excel i et plot diagram, og indsætter en trendline men så får jeg tallene på formen ax+b. Nogen der kender til excel der kan hjælpe? Mange tak:)
