Almen studieforberedelse (AT)

Er der nogle som har lyst til at hjælpe mig med engelsk litteratur

09. marts 2018 af HFNU (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej alle

Jeg skal til at afleverer min problemformulering i AT, hvor jeg skriver om det moderne litterære gennembrud i den danske littatur, siden det er AT og det derfor skal være tværfagligt  skriver jeg også i engelsk og derfor har jeg VIRKELIG brug for hjælp til noget engelsk litteratur fra : Det moderne gennembrud.

Det jeg søger er nogle noveller, fra velkendte forfattere eller andet. Skriv venligst tilbage på tråden hvis du kan hjælpe på nogle måder.

Da det vil betyde virkelig meget for mig.

1000 1000 tak


Svar #1
12. marts 2018 af HFNU (Slettet)

Er der nogle som kan hjælpe overhovedet?


Svar #2
28. april 2018 af HFNU (Slettet)

Jeg har stadi brug for hjælp til den engelsk del af litteraturen, da jeg stadig ikke har noget helt fast. Problemet er jeg DESVÆRRE ikke har tid til at kigge ALT litteratur som jeg har igennem, og derfor har jeg brug for hjælp, til :

Nogle simple og måske korte noveller hvor kvindens rolle / synet på kvinder under det moderne gennembrud klart kommer til syne.

Jeg skriver i dansk og engelsk, så forslag til noveller i begge fag er virkelig højt prisat


Skriv et svar til: Er der nogle som har lyst til at hjælpe mig med engelsk litteratur

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.