Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 18501 til 18520 af 19042
-
Kort engelsk-oversættelse
ForumindlægHej :) Er der en meget venlig sjæl der gider kigge min engelsk- a aflevering igennem, og eventuel rette/påpege de fejl der måtte være? På forhånd mange tusind tak ;) Først på dansk: De kommer 10 minutter efter, at timen er begyndt. De har ikke lavet lektier, har glemt bøgerne der hjemme, forstyrr... -
Sidste rettelse
ForumindlægHejsa :) Jeg sender den afsted tidligt i dag, så hvis nogen lige ville se det sidste stykke igennem for fejl, ville det bare være super :) Jules hævntørst vækkes, tingene spidser til, og snart har de tre unge Mercedes-ejeren Hardenberg med sig op i bjergene som gidsel. Samtidig udvikles et tre... -
Kort rettelse af oversættelse :)
ForumindlægHåber at nogle vil kigge den igennem og tjekke for stavefejl :). Teksten har jeg oversat fra engelsk til dansk For 75 år siden drømte mange fremskridtsvenlige mennesker om at eje en bil. Men drøm og virkelighed er to meget forskellige ting. Kun de rigeste havde penge nok til at købe en. Biler va... -
Nodalpunkt?
ForumindlægHej alle, kan nogen bare lige skimte det her, og se om de kan se, hvad nodalpunktet i uddraget er? Mit gæt er 1. maj, men jeg synes det er svært. »Det bliver heldigvis 1. maj hvert år. For 1. maj er en dag, hvor vi samles for at vise at fællesskab og solidaritet er vigtigt. Vi mødes for... -
Vigtig !!
ForumindlægHej , Jeg har novellen et barn bliver voksen , og jeg vil gerne perspektivere denne novelle til den sidste balkjole , men jeg ved slet ikke hvordan man skal gør det ??? Herman Bang, 1857-1912 tilbage til digtere/tekster Den sidste balkjole af Marianne Mathiesen Resumé: Historien ... -
Mundtlig Dansk
ForumindlægHej , Jeg har novellen et barn bliver voksen , og jeg vil gerne perspektivere denne novelle til den sidste balkjole , men jeg ved slet ikke hvordan man skal gør det ??? Herman Bang, 1857-1912 tilbage til digtere/tekster Den sidste balkjole af Marianne Mathiesen Resumé: Historien... -
Iliaden, Hermes medvirken?
ForumindlægJa, jeg er gik med at læse Homers Iliade, men har formodentlig været fraværende, da 24. sang, vers 378 til 468 blev gennemgået: jeg er i hvert fald ikke besiddelse af hverken noter hertil eller husker noget herom! Derfor tænkte jeg at der var nogle kvikke hoveder der kunne give sit besyv med, så ... -
Hjælp til rettelse af spansk..
ForumindlægHej, jeg mangler hjælp til at rette mit spansk igennem, jeg har både skrevet det ind på dansk og spansk, håber der er en der gider at se det igennem :) Det skal lige siges at vi skulle skrive en historie til hinanden på dansk, og så skulle modparten oversætte til spansk. Det var endnu en almindel... -
hælpp til at rette den lille tekst.. den er oversættet til den.. det haster
Forumindlæghej alle sammen.. jeg håber i kan hjælpe mig med at rette denne tekst. One painful sight Yesterday one young woman got on ski in the North of Sweden, felt suddenly a need to come back of some bushes beside ski run. She unzipped quickly the trousers, but kept the ski on. She should never do ... -
hjælp til oversættelse
Forumindlæghej alle sammen.. jeg håber i kan hjælpe mig med at rette denne tekst. One painful sight Yesterday one young woman got on ski in the North of Sweden, felt suddenly a need to come back of some bushes beside ski run. She unzipped quickly the trousers, but kept the ski on. She should never do... -
Vigtigt!!!
ForumindlægHej med jer. Jeg har en tekst her, jeg skal have begrænset og skåret ned. Jeg har allerede skåret en del ned, men min lærer har sagt til mig, at jeg har svært ved at begrænse mig. Jeg er ikke så god til at finde de vigtigste og mest relevante ting i en tekst. Jeg vil høre, om der er nogen der v... -
Haster (rette)
ForumindlægHej Alle sammen. JEg er i gang med en projekt om sundhed håber på i gider rette teksten... Det vil være en stor hjælp hvis i gider rette den i dag, for det til i morgen :) Exercise is a from they good remedy to that wear healthy. That exercise themselves by get exercise is incredible important ,... -
Droppe ud af 2.g? HJÆLP
ForumindlægHej alle. Jeg er en 18-årig pige (lige fyldt i januar) som virkelig ikke bryder sig om at gå på gymnasiet. Jeg har aldrig villet på gym, men gjorde det egentlig bare fordi mine forældre og lærere i 9. klasse synes det var den bedste idé - ja, jeg gik lige fra folkeskolen til gymnasiet. Jeg vil vi... -
Nogle der ville være søde og rette lidt i min tysk stil :-)
ForumindlægMänner Mühlen aufwachen, die Glocke läutet, er geht, und nehmen Sie ein Frühstück, es ist ein Brötchen und etwas Mich ist, wird er auch auf dem Revier bald kommt Müllermeister ein paar Kleider an, so nimmt er die Jacke aus, so gestern Herr Mühlen aus der Tür auf dem Weg nach unten reife Station... -
oversættelse af tysk stil hjælp.
Forumindlægpå dansk herre møller vågner op, ved at klokken ringer, han går så ud og tager noget morgenmad, det er en bolle og noget mælk, han skal også være nede på banegården snart, herre møller tager noget tøj på, så tager han jakke på, så går herre møller ud af døren på vej ned moden banegården. Da ... -
L.O.C tortur: anmeldelse
Forumindlægjeg skal skrive en anmeldelse af : L.O.C Tortur Link til sangen: http://www.youtube.com/watch?v=xoJsK0VKwDM [Vers 1] Du inde i sindet på en mand der gennem et årti Har danset på grænsen i håb om en fucking OD Men jeg er her stadig lidt mere end en smule beskadiget Fra de substanser jeg ... -
ESTAR + GERUNDIUM
ForumindlægI min opgave skulle jeg anvende ESTAR + GERUNDIUM, hvilket jeg har forsøgt mig med i de følgende sætninger. Jeg har aldrg haft om dette før og mine bøjninger har ikke altid været de bedste, men har gjort mig meget umage med denne opgave og håber defor på hjælp fra jer. Til at fortælle mig om jeg ... -
Lille oversættelse - rettelser?
ForumindlægHej alle sammen. Har en oversættelse for, som jeg vil høre om nogen vil rette igennem og skrive nogen kommentar til?? Her er den danske tekst, som skal oversættes: I 1948 var vestmagterne kommet til den opfattelse, at økonomien i deres besættelseszoner skulle genopbygges. Derfor blev der indført... -
Grammatik eksamensopgave
ForumindlægHej, jeg skal lave nedenstående opgave, men er gået i stå i nummer 3) 5) og 7) 8), er der nogen der kan hjælpe mig på vej? :) El Baro´n de Can~abrava, duen~o de la hacienda Columbi´, cena con su esposa y con su prisionero, el viejo anarquista europeo, Galileo Gall. - ¿Un idealista? - lo... -
essay for tredje gang om "hånd" igen
ForumindlægHej jeg ved godt at jeg har oprettet et indlæg om mit essay men for at være sikker på at få besvaret det, laver jeg nu et nyt.. Jeg har prøvet og lavet et essay om ordet "hånd". Det er første gang at jeg laver et essay så det kan være svært for mig at lave det ordentligt. Essayet skal v...
