Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 18501 til 18520 af 169995
-
00 i dansk og 10 i årskarakter - dumpet fag?
ForumindlægHey! Jeg var så uheldig at få 00 i dansk mundtlig eksamen (spørg ik)!! Har jeg så dumpet faget Dansk A? Eller er det gennemsnittet af ens danskkarakterer? For jeg fik nemlig 10,10 i årskarater.. P.S. det er HHX -
Droppe ud inden 3.g og begynde på HF-enkeltfag
ForumindlægHej Portalen, Jeg har et par kringlede spørgsmål vedr. det, at droppe ud inden 3.g (STX), og tage "3.g" på HF-enkeltfag for at give sit snit et boost. Jeg håber at nogle erfarene kan hjælpe mig :) 1. Kan man få merit for afsluttede fag fra hhv. 1.g og 2.g, herunder eksamens- og årskar... -
Så nu er den rettet??
Forumindlæghej igen nu har jeg fået rettet på den.. men er stadig en smule i tvivl om nu er 100% rigtig rettet... fra dansk til engelsk. for tiden lærer 64% af alle unge danskere engelsk som fremmedsprog. Andre lande er mere tøvende, men engelsk bliver talt og skrevet i meget strørre udstrækning end noget ... -
oversættelse
Forumindlæger der nogen der lige kan få kigget på oversættelsen.. på forhånd takk. fra dansk til engelsk. for tiden lærer 64% af alle unge danskere engelsk som fremmedsprog. Andre lande er mere tøvende, men engelsk bliver talt og skrevet i meget strørre udstrækning end noget andet sprog. Forretningssamtale... -
2 videregående uddannelser
ForumindlægHej Er der nogen som har taget 2 videregående uddannelser ? Hvorfor ? Og har det været hårdt? (spørg indtil om der er nogen der har taget 2 videregående uddannelser og ikke indtil reformen om dobbeltuddannelser) -
i søgen efter en novelle
Forumindlægjeg har så trukket emnet "livet på kanten" og tænkte om man måske kunne hjælpe lidt ved at anbefale en novelle, for jeg er lidt lost! opgivelserne er: - som englene flyver -udslidt - intet - life is a bitch -
Bytteforhold
ForumindlægHejJeg læser til eksamen til på tirsdagJeg forstår simpelthen ikke begrebet bytteforhold! Er der nogen der kan forklare det simpelt og logisk?Er MEGET matematisk anlagt, så kan bedst forholde mig til logik ;)Hvordan regner man fx et lands bytteforhold ud? -
Usikker?
ForumindlægHi all.. Simpel og udvidet nutid. Det skal bare rettes. Tak på forhånd.. See. It is raining. (See, det regner) Det rains a lot here in the country. (Det regner meget her i landet) Where is Alex? He is going and washing the car. (Hvor er Alex? Han går og vasker bil.) For breakfast she usually eat ... -
Afskaf idræt
ForumindlægEr der nogen der deler min holdning om at idræt burde afskaffes som obligatorisk fag i gym.? Hvorfor? Hvorfor ikke? -
Eksponentiel vækst
ForumindlægJeg stiller muligvis et dumt spørgsmål men ok:Jeg skal skrive rapport om eksponentiel vækst på mat c og synes ikke helt min bog sætter visse begreber ordentligt på plads:Altså, hvis jeg kender to punkter på grafen for en eksponentiel funktionsligning skal jeg jo benytte formlen x2-x1[kvadratrod]y... -
Eksponentiel udvikling bevis for b
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik, og skal under eksponentielle funktioner f(x) = b*a^x bevise, at b findes ved y1/x^x1. Beviset står ikke i min bog. Nogle der kan hjælpe?? -
TERMINSPRØVE ENGELSK :O ?
ForumindlægHeeey, allesammen jeg skal snart til terminsprøve, og vil gerne få trænet. Det kunne være dejligt hvis i havde nogle links til mig på Engelsk B- Niveua eller A. Det HASTER og jeg sætter meget pris på det..:D TAAAAK...:D -
cos el sin
Forumindlæghej er denne retvinklede trekant cos c er 17 A 38 grader C 30 grader cos A = b/c cos(38) * 17= 13,40 cm b= 13,40 -
Reborn Global modellen | Internationalisering
KompendieNår man ser på virksomheder, der betegnes som Reborn Global, vil disse være virksomheder, der igennem en lang årrække kun har produceret og/eller afsat produkter på deres givne hjemmemarked, men som pludselig ændrer deres produktion og/eller afsætning til nu at fungere på et internationalt niveau... -
Reklamer
ForumindlægHejsa, Hvor finder jeg internationale gamle reklamer? maja -
Hvad betyder det....
ForumindlægHvad betyder det når man siger at international politik er præget af anarki??? -
NATO
ForumindlægEr det OK, at Danmark deltager i internationale operationer? Hvorfor? -
SRP, samfundsfalig teori
ForumindlægHvis der sidder nogen og kigger nu.. Jeg er kørt lidt fast i mit SRP, jeg skal skrive om kinas internationale rolle, og diskutere den med relevant samfundsfaglig teori, men nu er jeg kørt lidt fast. Nogen der har friske ideer til hvilke samfundsfaglige teorier jeg kunne inddrage? /Julius.. Jeg ... -
AT om Israel-Palæstina konflikten.
ForumindlægHej alle, Jeg er igang med, at lave min AT-synopsis omkring Israel-Palæstina konflikten. Mine to fakulteter er Historie og Samfundsfag. Heri har jeg valgt, at fokusere meget på det internationale samfunds rolle i konflikten. Dog, har jeg lidt svært ved at finde på et analyserende spørgsmål. ... -
Realisme, USA's engagement i Golfkrigen 1991
ForumindlægHej Jeg har brug for lidt hjælp til spørgsmålet "Udfra et realistisk(international politik) synspunkt skal du analysere USA engagement i Golfkrigen 1991. Jeg har lavet det meste selv, så tænkte på om I kunne komme med noget inspiration til, hvordan jeg kunne gøre den bedre. Og evt rette ...
