Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 18661 til 18680 af 101533
-
Rumgeometri
ForumindlægHvis vektor a = (1,2,3) og vektor c = (-1,2,2), kan det så passe, at koordinatsættet til projektionen af vektor a på c er lig (-1,2,2)? -
komposantopløsning af vektor
ForumindlægJeg skal opløse vektor c i komposanter. Jeg ved http://peecee.dk/?id=44959 og at |vektor c|=7 Jeg har så løst den på følgende måde, men er meget usikker på at det er rigtig. vektor c=(|vektor c|*cos(v);|vektor c|*sin(v))=> ---||---=(7*cos(30);7*sin(30))=(6,0622;3,5) så har vi formlen: ve... -
Tage et fag et ekstra år..
ForumindlægJeg står til at Dumpe Dansk A.. men klarer mig godt i alle andre fag.. Det er virkelig irreterende at Dansk skal trække mig ned.. Så jeg ville spørge om tage eksamen i alle de andre fag, og tage Dansk A et ekstra år, og derved tage eksamen på det bagefter.. -
opskrive udsagn i mængder
ForumindlægJeg har lidt problemer med hvordan opgaven kan skrives op i mængderne A, B og C. Er der nogen der vil hjælpe med at skrive det op i mængder? Om tre mængder A, B og C ved vi at 2 ∈ A, 2 ∈ B og 2 ∉ C. Kun to af følgende udsagn kan være sande. Skriv i disse to tilfælde eksempler på m... -
sider og vinkler i trekantet
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvad jeg skal gøre? Udregn de ukendte sider og vinkler i trekantet. C = 30 grader b = 7,8 Areal af ABC = 10 -
Små rettelser
ForumindlægNogen som vil rette de få sætninger her + hjælpe med en forklaring? Opgave 6-A Gør sætningerne nægtende med not og forklar: 1. He came (NOT) yesterday 2. They drove (NOT) all the way to London 3. They will (NOT) pay the rent tomorrow 4. John knows (NOT) all the boys at the club. Opgave 6-B ... -
Analyse af psykologisk case - AT
ForumindlægHej. Jeg skal op i AT i morgen og jeg skriver om "Personlige grænser" i fagene dansk og psykologi. Jeg er dog meget i tvivl om, hvilken metode man bruger når man analyserer en case fra psykologi! Jeg håber der er en af jer, der kan/vil hjælpe mig :) -
Metode i samf
ForumindlægHej! Jeg har valgt at skrive i bl.a. psykologi hvor jeg vil bruge samfundsfaglig metode. Jeg vil andvende socialpsykologer men er nu blevet i tvivl. Er det en metode i sig selv i psykologi at bruge socialpsykologi, eller skal de ind under kvanitativ eller kvalitativ metode? -
SRP - fødselsdepresion
ForumindlægHej Jeg skal skrive srp i psykologi og engelsk om fødselsdepression. Men psykologidelen...jeg synes ikke jeg kan finde noget psykologi materiale der omhandler fødselsdepression!? Håber virkelig at i kan hjælpe mig og give mig nogle råd! -
Metoder
ForumindlægHej skal til At-eksamnen i dansk og psykologi. - Er i tvivl om hvad jeg skal sige til hvilke metder jeg har brugt i psykologi. Jeg har nemlig ikke lavet nogle undersøgelser på den måde.. Har bare taget udgangspunkt i Freud. -
SRO
ForumindlægHej. Jeg skal igang med at skrive SRO (Engelsk A og Psykologi B) og jeg er kommet i tvivl om, hvordan jeg skal lave overskiften til opgaven. Teksten til engelsk my son the fanatic og fordomme/stereotype - psykologi håber i vil hjælpe :) -
METODE!
ForumindlægJeg skal skrive en metode i AT.. Jeg har arbejdet i psykologi og samfundsfag.. Mit emne er Facebook, og jeg har i samfundsfag inddraget Giddens. I psykologi har jeg arbejdet med individet og narcissisme. Nogle ideer til noget klogt at skrive? -
den lille havfrue og den standhaftige tinsoldat, psykologiske udsagn????
ForumindlægJeg er i gang med en danskopgave, hvori jeg skal redegøre for 'Den lille havfrue' og 'Den standhafige tinsoldat's udsagn med menneksers psykologi. Jeg har ikke psykologi, og er derfor helt på røven. Jeg har desperat brug for hjælp !! :) -
nogen der kan hjælpe
Forumindlægnogen der kan hjælpe 9. Hvad mener den eksistentielle psykologi når den siger, at mennesker har en fri vilje? 10. Er psykoanalysen enig med den eksistentielle psykologi i, at mennesket har fri vilje og bevidst kontrol over alle sine handlinger? -
sidelængde.
Forumindlægkan overhovedet ikke regne c ud, nogle der vil hjælpe? (: -
Hvad er en god karakter?
ForumindlægHvad synes i det vil sige at få en god karakter? Er det kun 10- eller 12-taller der kan kaldes gode karakterer eller er det relativt, taget ens evner og situationen i betragtning (hvis man fx ligger på dumpegrænsen i et fag og til eksamen scorer et 02, er det så en god karakter? Eller hvis man li... -
Løsning til f(x)
ForumindlægHej jeg har prøvet at lave den her opgave men kan ike forstår den... Bestem til differentligningen dy/dx-4y=10 den løsning f(x), hvis grafen går gennem punkterne (0, -½) PÅ forhånd tak.... -
Beregning af stofmængde??
ForumindlægHar lavet en titrering af ascorbinsyre (C6H8O6) , hvor der er blevet titreret med en 0,1 M I2-opløsning. Resultatet jeg kom frem til: Mængde I2 tilsat for at komme til ækvivalenspunktet var 5,7 mL. Nu vil min opgave have at jeg finder stofmængden for ascorbinsyre?? Jeg ved at ascorbinsyres mol... -
oversættelse
ForumindlægNogen som vil hjælpe med at rette den engelske version ud fra den danske. Dansk: Vores naboer, hr. og Fru Wye, har en søn, William, som er ti år gammel. De elsker ham, men jeg tror, de forkæler (spoil) ham. Han kommer tit og besøger os. Det har vi ikke noget imod (mind), men han stiller altid m... -
Opgaver uden hj. midler
ForumindlægEr der nogen som sidder inde med opgaver uden hjælpemidler til et-årigt A-niveau??Gerne med svar!! ;P
