Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 18701 til 18720 af 22366
-
Planprojektion af andenordenspolynomium
ForumindlægHvordan vil planprojekteringen af følgende andenordenspolynomium -2,5x2+40x+1, med et konstant rumvidde på 3 dvs. z = 3, egentligt se ud beskrevet ud fra vektorkomposanterne P(x,y) og Qx,y). Det er altså ikke en graf som jeg er interesseret men derimod P(x,y) og Q(x,y). Derudover så har jeg et ... -
cos el sin
Forumindlæghej er denne retvinklede trekant cos c er 17 A 38 grader C 30 grader cos A = b/c cos(38) * 17= 13,40 cm b= 13,40 -
Årsprøve
ForumindlægJeg går i 2. g Skal op til tre skriftlige årsprøve vil lige spørg om der er nogen for regel hvor mange årsprøve skal man i løbe af de to år (1.og 2. g) Kunne være rart få en svar med kilde på. Og ER det en krav at bestå årsprøven. -
De syv dødssynde
ForumindlægHej, er der en historie, novelle eller en form for test som omfavner emnet - de syv dødssynd? :) -
Hjælp til matematik uden hjælpemidler
ForumindlægJeg gennemregner nogle eksamenshæfter, så jeg er forberedt til den skriftlige eksamen, men der er et regnestykke, som jeg ikki kan finde ud af! Figuren viser en linje t, der tangerer to cirkler. Den lille cirkel har centrum i O(0,0) og radius 1. Den store cirkel har centrum i C(4,0) og radius 2... -
Simpel opgave!!
ForumindlægTo funktioner f og g er givet ved f(x)=(1/2)x^2 g(x)=2x Graferne for de to funktioner afgrænser en punktmængde, der har et areal. 4 til 0 Hvad er arealet?? 16/3?? På forhånd tak -
ENGELSK AFL.
ForumindlægHej. i min engelsk aflevering er der en opgave som lyder: Forklar på dansk de forskellige betydninger af følgende sætning: He put his hat on his head - jeg kan kun se den ene mulighed :/ hjælp ? -
Groove analyse, takter, ostinater...
ForumindlægHejsa.. Skal snart til musik eksamen og tænkter om der er nogen der kan forklare mig, hvordan man "tegner" en groove analyse når man ikke er så god til det dér med takter osv...? Og om der er nogen, der kan forklare mig, hvad et ostinat er? -
Emne
ForumindlægHej folk! Jeg går i 3.g, og jeg skal have valgt et emne til SRP. Jeg er i tvivl om, hvilke fag jeg vil have. Enten his/eng eller samf/eng. Jeg kan ikke rigitg komme i tanke om nogle gode emner. Har I nogle gode emner?? Please, hjælp mig :( Skal have valgt fagene i morgen.. -
Islams grundlærdom
ForumindlægHEJ Hvad går Islams grundlærdom ud på?:-) -
Lave en sætning med 10 adv.
ForumindlægDamm.. kan ikke lave en hel historie, da hele bare bliver korte sætninger... nogen som kunne hjælpe ? -
Tal og mængdeberegning
ForumindlægMængder på listeform Lad A og B være endelige mængder, givet pa listeformerne: A = ( n ∈ N(naturlig tal) | n = m2 hvor m ∈ (1,2,3,4,5)) B = ( n ∈ N(naturlig tal) | n = 2m - 1 hvor m ∈ (1,2,3,4,5)) Hvilke elementer indgar i mængderne A ∩ B og A ∪ B ? Je... -
hypofysen og insulin(svar hurtig)
Forumindlæglige et hurtig sprøgsmål. ´hvordan er sammenhængen mellem hypofysen og udskillens af insulin. er der en sammenhæng i mellem dem...? -
Selma movie
ForumindlægHej Er der nogen der har set filmen "Selma" med Martin Luther king, som vi sige hvad den kort handler om og om den er god? -
Genitiv
ForumindlægHej Hvorfor hedder det her car og ikke hers car, når hers angiver genitiv og her ikke gør? Det hedder jo også his car og ikke he car. -
Økonomiske begreber
Forumindlæghey er der nogen der kan fortælle, eller linke til en side med forskellige økonomiske begreber. Ska op i historie i morgen og et af emnerne hedder "Det økonomiske kredsløb og økonomisk politik i Danmark efter 1973", og selvom jeg har læst det, fatter jeg det ikk.. -
Tips til Prøve .,
ForumindlægHeij ., Jeg skal op i engelsk prøve i morgen : FSA ., Er der nogen som har nogle gode tips til selve prøven ? -
Michael Lee Cohen?
ForumindlægHej.. Vil høre om der er nogen af jer der har arbejdet med en tekst der hedder 'Adam' af Michael Lee Cohen? Hvad er han for en fyr og hvad er det for en tekst? Mit problem er jeg har trukket to tekster til engelsk eksamen og den ene er 'Our America' af LeAlan Jones denne tekst ... -
Kongruens modulo, sprgs vedr
ForumindlægJeg læser pt på Regnereglerne for kongruens og er nået til det første eksempel som anvender de regneregler jeg har læst om. "Eksempel 2.3 Vi vil bestemme den rest, som tallet 235 * 89367 * 113 giver ved division med 5. Ved at regne med modulo 5 og udnytte regnereglerne finder vi: 235 * 8936... -
Windows Vista
ForumindlægHEj... bare lige et spørgsmål.. er der nogle af jer herinde der har Windows vista? hva sys i om det? overvejer nemlig kraftigt at anskaffe mig det :D
