Søgning på: matematik fp10 maj 2018. Resultater: 18701 til 18720 af 33826
  • Salg af TI-nspire CAS

    Forumindlæg
    Hej sælger min lommeregner da jeg afsluttede matematik sidste år. Den er brugt relativt få gange og er i rigtig god stand. Skriv hvis i er interesseret Pris: 1000kr.
  • GSK eksamensbevis?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg var oppe i skriftlig Matematik sidste onsdag. Har i nogen ide om hvor længe der går før man for sin GSK eksamensbevis, så man kan skynde sig og få det sendt afsted til uni!
  • Vejledende opgaver

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, som ved, hvor man kan finde vejledende kemi A opgavesæt? Jeg ved i matematik, at undervisningsministeriet har nogle vejledende eksamenssæt på deres hjemmeside, men har ikke kunne finde nogen i Kemi. Tak på forhånd
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    (Nspire filen er vedhæftet med svar til a,b og c) Jeg kludrer rundt i hvordan d og e skal laves og det er mere gætværk end faktisk matematik
  • Hvilket fag kommer man op i?

    Forumindlæg
    Skal til eksamen her i første g om et par måneder. Jeg slutter 3 c fag, musik, matematik og kemi. Ville lige høre om der nogle der ved hvordan der går til, om hvilket fag man kommer op i?
  • Erhvervsøkonomi

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til at studere erhvervsøkonomi HA på RUC. Er der nogen der kender til hvordan uddannelsen er der? Er der en del matematik? Hvad synes I om skolen?
  • Hvorfor giver det?

    Forumindlæg
    Godaften! Jeg sidder og laver lidt Matematik, da jeg støder på noget som jeg ikke rigtig forstår: Hvorfor giver: 7a-3a-9b+5b = 4a-4b? På gensyn
  • Eksponentielle- og potens funktioner

    Forumindlæg
    Hej portalen. Håber i kan hjælpe mig med lidt matematik... - Hvordan findes sammenhængen mellem procentvis ændring i x og i y for en potensfunktion - hvordan løses ligninger med hver af de to typer funktion På forhånd tak...
  • find konstanerne a, b

    Forumindlæg
    funktionen F(x) =b*a^x opfylder F(2) =2 f(4)=8 find konstanerne a og b jeg er så dårlig til matematik hjælp ville være godt
  • Reducering af brøk

    Forumindlæg
    Hej, er igang med en matematik aflevering men er gået i stå ved en reducering af denne brøk. c3 bd2/cbd og a2+ b2 + 2ab/a2-b2 Er lidt usikker på om de kan reduceres eller ej. Tak på forhånd.
  • Aflevering imorgen

    Forumindlæg
    Udfyld tabellen på svararket: Hvordan laver jeg højre side af tabellen? Please hjælp mig jeg skal aflevere denne her matematik aflevering imorgen. Der er en fil under med billede af tabellen.
  • GPS

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går på Silkeborg Gym, og til AT skal jeg skrive om GPS i historie og matematik. Jeg har ikke fundet en problemfomuering endnu...... Tænkte på om I havde nogle idéer...?
  • AT - GPS!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går på Silkeborg Gym, og til AT skal jeg skrive om GPS i historie og matematik. Jeg har ikke fundet en problemfomuering endnu...... Tænkte på om I havde nogle idéer...?
  • 4. miniland

    Forumindlæg
    er der maaske nogen der har lavet matematik problemloesning> Norske turister feriecenter sommerland miniland Jeg skal bruge hjaelp til den der hedder 4,3 vil bare vide om det skal maales irl eller ikke irl? kun til dem der har opgaven.
  • Regn et regnestykke, lommeregner ødelagt

    Forumindlæg
    Min lommeregner er ødelagt og skal aflevere en matematik aflevering i næste uge! Nogen som kan hjælpe mig med at regne dette ud: (10-6) kvadratrod (5/8) Håber i vil hjælpe mig hurtigst muligt, tak!
  • Hjælp til optagelsesprøven...

    Forumindlæg
    Hejsa jeg skal til optagelsesprøve på hf den 5 april så vil jeg høre hvordan prøven foregår og om den er svær eller let? Skal op Dansk-Engelsk-Matematik. Og hvad må man ha med til prøven?
  • AT-forløb fremtiden

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er i gang med et AT-forløb, men jeg mangler et emne. Jeg har om matematik og samfundsfag i fremtiden? Nogen som har nogle forslag til hvilke emner man kunne vælge ? Er på bar bund.
  • Løsninger til differentialligninger 2 opgaver pls hjælp

    Forumindlæg
    En som kan hjælpe med vedhæftet opgaver - er ikke så god til matematik! Dog kan i hjælpe med at forklare mig hvorledes jeg løser den . så skal jeg nok prøve! Virkelig virkelig stor tak på forhånd
  • Tegn funktionen

    Forumindlæg
    Hej :) - Jeg skal lave en opgave i matematik og jeg forstår den overhovedet ikke - opgaven lyder: Tegn funktionen y=3x hvor x>0 Hvad kaldes denne funktion:
  • Kulstof-14 datering - SRO

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle af jer der har en SRO-opgave angående Kulstof-14 datering i matematik og fysik, som jeg kunne få inspiration fra? for jeg har ingen idé om hvordan en SRO-opgave ser ud. På forhånd tak :)