Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 18721 til 18740 af 25465
-
Tutur
ForumindlægHej, Vi er nogle stykker der skal være tutor for de nye 1.G'er i år...Vi kkunne derfor godt tænke os at vide hvad i kan huske fra jeres 1. skoledag. Hvad lavede i, og blev i vist rundt?Har i evt. nye ideer, til hvad man kan lavce med sådan en ny 1.G klasse?Bjarkee -
medborgere og statsbogere
Forumindlæghej alle sammen har lige et spørgsmål, hvad er forskellen mellem statsborgere og medborgere? -
Mange spørgsmål!
ForumindlægHej igenSå fik jeg læst "The Not So Short..." og skrevet min første aflevering i matematik. Jeg har ikke lige fået styr på det med billeder... :)Jeg bruger MiKTeX og Notepad. Er der mere, jeg kan/skal bruge?Jeg har også lige to spørgsmål. Jeg har prøvet at læse mig til svaret, men ofte ... -
Hjælp med en problemformulering
ForumindlægHej. I anledning af AT-10 2012 vil jeg gerne undersøge hungersnøden på Afrikas Horn 2011, og hertil har jeg valgt fagene Samfundsfag og Naturgeografi. Jeg har undersøgt en del om, hvordan CO2, temperatur og vandforsyning hænger sammen, og jeg har gjort mig en del overvejelser m.h.t. min opgave... -
betydningen af placebopop?
Forumindlæghej alle i kloge mennesker derude :) jeg sidder og arbjeder med et digt af Micheal Strunge, herlig gut. digtet hedder "Coma", jeg har nognelunde styr på digtet, (kritik af det danske samfund, uden plads til sand poesi) meeeen digtet slutter således " Store mængder af ku... -
Integrere ∫√(1+(10x-2,5)^2 )dx
ForumindlægHvordan integrere man ∫√(1+(10x-2,5)^2 )dx. Trin for trin. Jeg har slet ikke en ide om hvor jeg skal starte -
nogen der gider at kigge på min tyske opgave?
ForumindlægDiese Geschichte handelt von einem Junge, wie aus Amerika kommt und geht zurück nach Deutschland, Hamburg. Seine Eltern warten für ihm in Hannover. Immerhin hat er kein Lust zu hause gehen und deshalb verändert er sein Absicht. Er ist mit einem Zug und hat ergattert ein Abteil für sich all... -
Årskarakter og eksamen i 1g?
ForumindlægHej Jeg er igang med hhx første år, og jeg har fra begyndelsen været skoletræt og har fået meget lave standpunkts karakter fra grundforløbet. Jeg har meget fravær samt en del afleveringer der ikke er afleveret. Nu synes jeg at det er nok og har taget mig sammen til at være en god student... -
2 hurtige!!
Forumindlæg1. Er disse 4 sætninger oversat korrekt-+2. Jeg skal angive hvad der er adverbie og adjektiver i sætningerne.1: EF er en international, politisk sammenslutning af europæiske lande, som mange danskere mener blander sig for meget politisk i nationale anliggender. Derimod er Socialdemokratiet et nat... -
fejl i sætninger. hjælp
Forumindlæghej. jeg sidder med nogle sætninger som er forkerte, som jeg så skal rette til det rigtige + skrive hvorfor jeg har to sætninger som jeg er i tvivl om, som jeg håber i kan hjælpe mig med .. 1. Little knew I that was his stepson : jeg har lavet den om til -> Little did I know I was his stepson ... -
grammatik
ForumindlægExercise B: Please make questions by using the words below with “am or is or are” in correct order as in the example. Ex. your homework/what * What is your homework? 1. how/ you /old ( How old are you) 2. her name/ what (What are her name) 3. your teacher/ where (Where are y... -
Gramatisk korrekt?
ForumindlægNogen som vil rette den her oversættelse lynhurtigt? på forhånd tak :) Last morning at 09.30 a younger male tried to grab an elderly woman’s handbag, as she walked on the pavement at the front of the bank. The man, who was on a bicycle, was forced to give up his attempt, due to the woman&r... -
Vektor....haster?
ForumindlægProjektionen a1 af a på b er bestemt veda1 = (1/25)(6,8)Bestem længden af vektor b, når a*b = 2Har virkelig ingen anelse for hvordan man løser denne opgave. Er der nogle der vil vise mig hvordan den skal løses, så jeg til en anden gang selv kan løse lignende opgaver.På forhånd tak!PS. jeg har fac... -
Metodiske krav til spørgeskema?
ForumindlægHej alle sammen :) Skal op i AT årsprøve her om lidt. Jeg har valgt at skrive en synopse om propaganda under 2. verdenskrig. Derunder ville jeg gerne lave et spørgeskema, om folks mening omkring propagandaen udgjorde en forskel for krigens forløb eller ej. Fagene er samfundsfag og histo... -
forskel på "a" og "an"?
ForumindlægHEJ. jeg ville bare lige hører om der er nogen der vil forklare mig, hvornår man bruger a og hvornår man bruger an. Da jeg nemlig skal lave nogle opgaver med det. -
Leder
ForumindlægJeg vil utrolig gerne være leder - dvs. adm. direktør og senere bestyrelsesformand. Hvilken uddannelse efter HHX vil I anbefale og hvordan skal jeg starte min karriere - dvs. i hvilket job? -
Isoler x
ForumindlægNogen som vil rette disse ? Jeg har haft utrolig mange problemer med dem. Skal bruges til imorgen 1)Make x the subject of the following formulae: a) y=13x-18 . x=(18+y)/13 b) y= 13/(x+18) . x= 13/(y-18) c) y=13/x+18 . x= 13/y-18 2)Transpose the following formulae: a) for x: y=(7+x)/14 . x= (y-... -
HJÆLP haster! International politik
ForumindlægHej, (: Jeg sidder med en samfundsfag aflevering, hvorud fra man skal vælge et aktuelt emne at tage udgangspunkt i vdr. international politik. Her bliver jeg så i tvivl om finanskrisen kunne være et emne indenfor international politik, eller vil det være mere oplagt at tage Irak-krigen/ Afghanistan? -
Små sætninger
ForumindlægNogen som vil hjælpe med disse sætninger: 1) I hvert fald hvis medierne afspejler virkeligheden. - (I hvert fald?) if the media reflect the reality. 2) I dag er det sportsstjerner og berømtheder fra fjernsynet, der bliver dyrket som helte og ikke så meget mennesker, der kæmper for større poli... -
HJÆLPPPPP
Forumindlæg“Mary, who is Julie’s best friend, was bitten by a very belligerent dog in October”. Analyse (X O etc.) and say as much as you can (grammatically) about the following sentece (in Danish): Nogen der kan hjælpe:D
