Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 18801 til 18820 af 39512
-
Forberedelse til HTX
ForumindlægEr der nogen som går på HTX som kan komme med noge ideer til hvordan man kan forberede sig? Skal have Mat A - Fys A som linje. Hvad gennemgår man i de to fag i løbet af de 3 år? Hvilke emner? -
Reducer
ForumindlægT^2-K^2+(T+K)^2-2KT = T^2-K^2+T^2+K^2+2KT-2KT = 2*T^2 Er der nogle der kan forklare mig hvordan man har fundet frem tilT^2-K^2+T^2+K^2+2KT-2KT og så få det til 2*T^2 -
Ol i London
ForumindlægOl i London Er det nogen har lavet den opgaver kan nogen hjælper mig? Opgave 4: Kuglestød Spørsmål 4.1 4.3 4.4og 5.1 -
Bevis: Algebraens fundamentalsætning
ForumindlægJeg skal forsøge at bevise algebraens fundamentalsætning. Jeg har imidlertid meget svært ved det, og jeg kan ikke finde hjælp nogen steder, så jeg håbede nogen herinde gad hjælpe mig? -
Planetbevægelser
ForumindlægJeg sidder med en problemstilling til en SRP, som jeg gerne vil have lidt råd til: "Der ønskes en redegørelse for bevægelse af en planet, der kredser om en stjerne, der ikke er meget tungere end planeten" Hvad er værd at komme ind på, når man har 2 masser, som er omtrent lige store, s... -
Andengradspolynomium koefficient betydning
ForumindlægHej folkens, Jeg har bare lige et "hurtigt" spørgsmål om folk kunne forklare de koefficienter som findes i en andengradspolynomium, fra det jeg ved, så bestemmer a om parablen peger opad eller nedad. Jeg tror også at b bestemmer om parablen er mest til højre eller til venstre, og c er s... -
KU - Semesterstruktur
ForumindlægJeg har læst lidt på KUs side. Jeg kan se at man har altid 2 fag adgangen, hverken mere eller mindre. Korrekt? -
Øvelseshæfte mat a
ForumindlægNogle som ved hvor man kan finde øvelseshæfte henne? -
Svært ved at tager mig sammen til at lave mine lektier
ForumindlægJeg har et problem, jeg kan simpelthed ikke tage mig sammen til at lave mine lektier, både dem i hverdagen, og de større opgaver. Jeg ved ikke hvorfor, men hver gang jeg får en opgave for, siger jeg til mig selv, at denne gang skal jeg lave den tidligt, og ordenligt, men det sker ALDRIGT. Man kan... -
...TyskAflevering :(
ForumindlægHey.. please ret min oversættesle for mig! Plz plz plz.. jeg sucker til tysk.. I har 2 dage til det :)Dansk:Journalisten Gabriele G. skriver for den tyske avis ”taz”. Den første tid efter genforeningen kørte hun – sammen med en kollega og sine to hunde – rundt i det nye Tyskland. Hun ville skrive... -
tysk eksamens opgave
Forumindlægheii,er der nogen af jer som har en eksamens opgave fra maj 2001.jeg skal nemlig bruge den i morgen. det ville være en stor hjælp, hvis der er nogen af jer der har opgaven.mange tak på forhåndmvh cfc4ever -
Program ti83/84
ForumindlægHjæællllpp..Er der nogen som kender et program som jeg kan ligge ind på min lommeregner som kan differencere altså finde f'(x) forskriften til funktionen? jeg ved at man kan med en ti89, men kan man ikke ligge et program ind i 83 eller 84'eren som kan det samme??? -
Forstår ikek min karakter! :-(
ForumindlægJeg har gennem dette år fået omkring 6-7 12-taller, reesten 10 i kemi skrft. men så snart vi lagde ud med organisk kemi faldt jeg fra, hvorfor jeg fik 00 i en kemiprøve (kemi B). Er det grundlag nok for at give mig 7 som standpunkt i skrft? Problemet er at vi ikek ksal have flere afæleveringer og... -
Rettelse af kort oversættelse!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har en kort oversættelse, som jeg ville sætte stor pris på, at få rettet af en venlig sjæl!I må MEGET gerne skrive hvad jeg har gjort forkert !!DANSK TEKST:I slutningen af det forrige århundrede udvandrede mange mennesker fra hele Europa til Amerika. Når en familie havde besl... -
Arbejdstimer - hor mange?? hjælp
ForumindlægHej.. Flot fejl i overskriften - for sent at rette nu, men der skal altså stå hvor og ikke hor Jeg er 16 år, og startede på en STX efter sommerferien sidste år, så jeg er en "lille " 1.g'er Jeg arbejder rigtig meget, virkelig meget.. Dt går fint nok på nuværende tidspunkt, men jeg v... -
Dansk/Historie opg. 2.g ?
ForumindlægEr der nogle, som har en idé til et overemne i faget dansk el. historie ELLER begge dele samlet? Jeg er lidt på bar bund. Søger hurtigst muligt svar, da min seddel skal afleveres i morgen :( På forhånd tak! -
At blive superstudent
ForumindlægHej allesammen. Jeg har gennem længere tid haft et inderligt ønske om at blive superstudent. Det har jeg, fordi jeg dels vil gerne få et højt gennemsnit og dermed komme ind på mit drømmestudie, og dels fordi jeg gerne vil bevise for mig selv, at jeg kan opnå mine mål, hvis jeg bare vil det og arb... -
Opfording til snyd
ForumindlægI indlægget "Travlt? Vi skriver din matematikaflevering for dig!" tilbydes der snyd mod betaling. Tilsvarende opfordring findes under fysik og andre steder Jeg må opfordre studieportalen at fjerne de indlæg. -
La Guerra Civil.
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til mundtlig spansk eksamen i morgen (3.G, højniveau) og sys jeg har nogenlunde styr på det. Men har læst en novelle (Historias del kronen) hvor man skal komme ind op den spanske borgerkrig. Jeg har simpelthen så svært ved at finde noget på ordentlig spansk om den spans... -
uppsale modellen
ForumindlægHej.. Jeg er ved at lave 3. årsopgave (studieretningsprojekt), og jeg er kommet lidt i problemer med uppsale modellen. Jeg har valgt at skrive om eksportmarkedsføring, hvor jeg har valgt Danmark og Kina. Min virksomhed er Arla Foods. Er der nogen, som kan foreklare, hvordan det er jeg skal br...
