Søgning på: Engelsk. Resultater: 18821 til 18840 af 23967
-
Hjælp med komma!
ForumindlægHej, jeg har den her sætning, men jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg har sat kommaerne rigtigt. Please hjælp mig! "Når jeg tænker på fremtiden, ser jeg mig selv, sidde på en bænk i en lille park i New York City med et fotoalbum i den ene hånd og med et godt job i den anden." -
fremmedord - at få et banesår (fra folke/riddervisen Nilus og Hillelil)
Forumindlæghvad betyder at få et banesår? -
rette små sætninger..
ForumindlægHej.. håber nogen vil hjælpe mig med at rette de her sætninger: 4. She is unhappy to be without a work. = she is unhappy to being without a work? 5. He is the only I would ask to help me. = he is the only i would asked to help me? 6. The food tastes really well. = the food taste really well.. for... -
The troubles
ForumindlægEr der nogen der kort kan forklarede 'The troubles med de vigtigeste detaljer'? Jeg ved godt overordnede om hvad det handler om, men kan ikke forklare det kort med alle detaljerne, og skal bruge dem i en AT4 tegneserie. -
Elsk din næste!
ForumindlægJa gør det, og hjælp mig! Jeg er simpelthen i den største knibe, og kan simpelthen ikke overskue dette, jeg håber at der er en god sjæl derude som har mod på at hjælpe mig! : På forhånd tak! Starten på ”About a boy” af Nick Hornby er simpelthen så godt udtænkt. Han udfylder et spørgeskema fra et ... -
Globalisering stil.
ForumindlægHej alle :)Jeg skal skrive om fordele og ulemper ved globalisering. Tænkte på om nogle kunne komme med nogle eksempler?Er gået lidt i stå efter halvanden A4 side.På forhånd tak. -
Projektforløb: TAKE ME OUT - Franz Ferdinand
ForumindlægJeg skal skrive om sangen "Take me out" by Franz Ferdinand (http://www.youtube.com/watch?v=xZGcw9HHOkU). Jeg prøver at finde ud, hvad historien, betydningen af denne sang er. Nogen som har arbejdet med sangen før eller komme med nogen bud på, hvad sangen omhandler?? Jeg har dog læ... -
can anybody help me??
Forumindlægjeg har en stil jeg ville have rettet og den handler om Apartheid: vær så venlige at rette den jeg vil så gerne have et 10 tal :D Apartheid Apartheid is a Dutch word, which means separateness. It was a system, of legal racial segregation. And that’s where the whole thing started, in South ... -
Forstår ikke hjemmesiden
Forumindlæghvordan kan man søge opgaver, det er slet ikk som før- før skrev man det man søgte og masse af muligheder kom frem, men ikk nu = ?? Hva skal jeg dog gøre ? -
Ekstrem kort rettelse HASTER. :s
ForumindlægNogen der gider rette de opgaver her. Plzz. haster meget. 1: As eller like? My old headmester often speaks to me as a father My old headmester often speaks to me like my father did Listening to politicians is like listening to unruly school children he dressed up as a telephone fitter in londo... -
meget lidt rettelse
ForumindlægThe plain was in a terrible and a big fire, baggage was falling down the _____, people were shouting for help, some of them because they were hit byt the the big and glowing fair. Hvor jeg har sat _________ betyder det at jeg ikke rigtig ved hvad det hedder. der hvor bagagerne ligger oven over ... -
Metaforer eller billedsprog.???
ForumindlægHej. Dette et spørgsmål som jeg stiller jer, og svar kun hvis i har lyst, tak. Spørgsmål: Hvad er nu foreskellen på "metaforer" og "billedsprog"? Giv også eksempler fx. Solen smiler ned. Smiler?.. Svar hvis i kan. Tak. -
kkk
Forumindlæghjælp! skal skrive en opgave i historie på 8 sider omkring kkk.. er ved at få stress.. da jeg har svært ved at finde den information jeg skal bruge.. nogle der måske kan hjælpe? på forhånd tak! ' Problemformulering: hvorfor opstod ku klux klan? Redegørelse: (lille møde jul... -
Hvilken linje er den bedste at vælge, hvis man gerne vil være revisor???
ForumindlægHej Studieportalen Jeg går i 9.klasse, og skal efter sommerferien i gymnasiet. Jeg vil meget gerne være revisor, så jeg har tænkt mig at vælge HHX, men er denne linje den rigtige at vælge. Følgende linje: Økonomisk orienterede studieretninger: International økonomi A - Virk. økonomi A Der er o... -
Tjek af kort oversættelse?
ForumindlægHej der ude. Jeg har en kort oversættelse fra dansk til tysk, som jeg har haft rigtig svært ved. Der er i denne tekst lagt fokus på de svage verber og et par enkelte bisætninger. Jeg håber der er en der ude, som gider at rette den igennem :-) På forhånd tak! :-) Lav nedenstående oversætte... -
Hjælp med fejl
Forumindlæg1. possible can to track down your lost wallet. 2. In the evening they enjoy to watch one or two episodes of their favourite television series. 3. Though I'm always kind, nobody have ever been kind to me. 4. I have finally met the woman which I will spend the rest of my life with. 5. She ... -
hjælp
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig.. -
terminsprøve i 9 klasse. vigtigt
Forumindlægvi skal vidst lave nogle rettelser af sætninger og så skal vi skrive et essay -
bøjninger
ForumindlægDe 5 ord-klasser: 1) NUTID 2) DATID 3) FØRNUTID 4) FØRDATID 5) FREMTID Eks. på de følgende tider: 1) Jeg spiser 2) Jeg har spist hvordan laver man resten? -
mådesadverbiernes placering
ForumindlægHej alle er der nogle der kan hjælpe mig med disse 4 sætninger? Oversæt oversættelsessætningerne om mådesadverbiernes placering Drengen vendte sig solt mod sin mor og sagde: Se, jeg har malet hele mit værelse. Forældrene kiggede bedrøbet på deres datter, som surmulende(sulkilly) sad og stirre...
