Søgning på: Engelsk. Resultater: 18841 til 18860 af 23967
-
Gå 2.g om, skifte linje og skifte gymnasium
ForumindlægJeg er en 18-årig pige, som lige nu går i 2.g. Grundet familieproblemer og sygdomme i familien, har mit fokus på gymnasiet mht. lektier + afleveringer slet slet ikke været tilfredstillende. Jeg har mange timers fravær, havde også et højt skriftligt fravær, men har indhentet de fem afleveringer og... -
Algoritme/Kvadratrod mm.
ForumindlægOpstil en algoritme, der kan bestemme resultatet af kvadratroden af et vilkårligt helt tal til og med en ønsket decimal. Hvis der er nogle der kan komme med hjælp ville jeg være meget taknemlig... Fortsat god dag - FORZA BARCELONA! -
4 superkorte sætninger!
ForumindlægOpgaven lyder: Ret fejl i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser. Brug relevant grammatisk/faglig terminologi. Der er kun én fejl i hver sætning. Skriv den korrekte sætning på linjen nedenunder. 1. My sister have won a week’s holiday in France. 2. Give me an advice. I need i... -
Komplekse tal
Forumindlæghej hej Vil høre om der var nogen som kunne hjælpe mig med at løse ligningen log(z) = 5 + 2i har prøvet at bruge formlen logw = ln(w)+iarg, men kan ikke få det til at passe??? -
Entropi, jeg forstår ikke udledningen af S = S* - r*lnp
ForumindlægI udledningen af S = S* - r*ln(p) , hvor S* er S i standardtilstand, bruger man fra definitionen på S, at S = Q/T. Men det gælder jo kun for en reversibel proces. Udledningen af formlen gælder for en isoterm udvidelse af en ideal gas, og den er ikke reversibel. Hvorfor kan man alligevel bruge S =... -
Et år i England
Forumindlæghej allesammen. jeg er en pige der går i 1.g. Jeg overvejer efter 1.g at tage et år til England og gå i skole der i 2.g og så komme tilbage og tage 3.g i Danmark igen. Ved i om dette kan lade sig gøre at tage 2.g i England for derefter at tage 3.g i Danmark? Håber i kan give mig et svar ;) -
Tæller årskarakteren med
ForumindlægHej med jer/dig, Jeg er i den situation, at jeg har nogle udmærket årskarakterer pt. men mine eksamens karakterer har ikke været så gode, faktisk skidte. Er årskarakteren med til at rette lidt op på det, så gennemsnittet kan blive højere. -
Programmering, nybegynder
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at begynde med programmering, men jeg ved ikke, hvilket program der ville være godt for en nybegynder. Er der nogen, der har forstand på sådan noget? -
Rette min oversættelse?
ForumindlægThe lion, the witch, and the wardrobe C.S Lewis describes how he gets the idea to write the adventure about Narnia: “Since I was 16 years, have I had an image in my fantasy about a faun who stands with an umbrella and some boxes in the middle of a snow covered forest. When I was godfather for ... -
10 i alt
ForumindlægSkal man række hånden op konstant for at få et 10 tal i mundligt- standpunktsark?!.. Eller hvad er jeres erfaring. Gymnasium// -
The Whaler... HJælp til rettelser
Forumindlæghåber der er en venlig sjæl der lige vil kigge det jeg har skrevet igennem indtil videre. staver ikke så godt så en hjælpende hånd ville gøre under værker. Hilsen T.J The Whaler In the short story The Whaler, you meet a young boy, and an old man. The young boy had always looked upon the old m... -
13 skala vs 7 skala
ForumindlægHejsa Det er sådan at jeg og min ven kan vælge at tage valget mellem 13 skala og 7 skala.. Men vi kan ikke rigtig beslutte os for hvilken skala vi ønsker at bruge.. Har i nogle råd/erfaringer? Er det nemmere at dumpe på den gamle skala end den nye? Hilsen Sam -
Hvordan atomreaktor - Tjernobyl
ForumindlægHej, Jeg skal op i AT i morgen, men har ikke styr på hvordan en atomreator fungerer. Jeg har prøvet at læse noget om det, men det er meget kompliceret og jeg har heller ikke så meget tid til at fortælle om det. Er der ikke en, som kan forklare nogenlunde hvordan en atomreaktor funger? -
Pendul
ForumindlægHej Jeg har lige nogle spøgsmål om penduler 1 Hvad er forskellen på et matematisk og et fysisk pendul 2 hvordan udregner man ( på både matematisk og fysisk pendul vis muligt ) der kendes altid Vægt af pendul, Længde, og start vinkel Maks Fart Maks. Amplitude Maks. Acceleration Maks. Kræft på forh... -
Øveopgave til årsprøve - TI-Nspire
ForumindlægI denne opgave skal jeg gøre brug af TI-Nspire. Her skal jeg skrive x-værdierne og y værdierne. I dette tilfælde er årstallene 0,1,2,3,4,5,6,7 dvs. lx:{0,1,2,3,4,5,6,7} ly:{?????} Hvad skal jeg så skrive i y-værdien? -
Abstract: Hitler Democracy and Ideology
ForumindlægHJælp til det gramatiske This paper examines Hitler’s ideology and view on democracy. It also set out to find events which where a result of Hitler’s politics and which role the ideology and democracy had in these events, but also on how it has affect Germanys democracy in the years after Worl... -
Gerundium, gerundiv og supinum
ForumindlægDet første; er gerundium på latin det samme som på spansk? Gerundium er et (verbal)substantiv, der repræsentere infinitiv uden for nominativ. Den bliver derfor også kaldet den kasusbøjede infinitiv uden for nominativ. ex. (abl.): docendo discimus "vi lærer ved at (af at) undervise"... -
Karakterberegning
ForumindlægJeg har spurgt flere gange, men kan virkelig ikke forstå det. Altså det er sådan, at jeg er på særlig vilkår i 3.g, men det har jeg ikke være hverken i 1. eller 2.g. Hvad sker der, med mine årskarakter fra de to tidligere år. Her er mine karakterer fra de to sidste år. Årskarakter: 7(musik), 11... -
ret
ForumindlægHere did an old friend of him gave a surpirsie. Kan man sige dette? -
Hvilket studie?
ForumindlægHej Jeg fik d. 30. juli en plads på Diplomingeniør i Integreret design som jeg har accepteret. Samme dag kiggede jeg også på listen med ledige studiepladser, hvor jeg kunne have en interesse for nogle af dem. Men jeg kan simpelthen ikke vælge.. er meget i tvivl.. Self kan man ikke være hel 100 s...
