Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 18841 til 18860 af 52678
-
vinkel på 37 grader
Forumindlæghej. kan i hjælpe mig med at lave en vinkel på 37 grader uden brug af vinkelmåler. min email: [email protected] -
Skriveredskaber på STX?
ForumindlægHej Jeg vil spørger om, hvad man bruger af skriveredskaber på stx, og passer, linealer o.s.v. Eller er det, det samme som i folkeskolen. tak på forhånd -
Ikke fair karakter
ForumindlægHej! Jeg fik 7 for denne stil og jeg syntes at den lå til mere jeg ville lige vide hvad i syntes I remember it vividly, the famous Martin Luther King Speech. You’ve probably heard all about it. But do you know how it really felt to be there? He gave the speech in front of the Lincol... -
Tyske sætninger ret :)
ForumindlægHej jeg har nogle sætninger for til i morgen. Men jeg er ikke så god til tysk så det kunne være dejligt hvis der var en der kunne rette dem. ;) Der var en forhindring på vejen. = Da war ein Hindernis auf den Weg. Vi skal opvarme først. = Wir Schale Aufwärme erst. Vi må bevare vores selvkon... -
Reducering! Hjælp søges hurtigst muligt
ForumindlægHej, sidder og skal til at aflvere min mat aflevering men skal reducere et udtryk og kan simpelthen ikke få det til at gå op ved at reducere det i hånden. Er der nogle der kan hjælpe mig? Opgave vedhæftede -
Kan de det??
ForumindlægEr lidt nede lige nu!Var til eksamen her idag (i dansk) og synes selv det gik okay. Da jeg kommer ind siger min lærer da også til mig, at jeg har fået 10 og jeg bliver total glad, men så efter et par sekunder reagerer min censor pludselig og siger "nej, du mener vel 9" og så begynder de... -
Jeg overvejer kraftigt at droppe ud og tage på HF-enkeltfag
ForumindlægHej alle Jeg står til at slutte med et snit på 7,8. Jeg skal til min sidste eksamen på tirsdag, så har lige i morgen til at droppe ud, hvis det er det jeg gør. Jeg har allerede talt med HF, så det kan sagtens lade sig gøre. På HF enkeltfag står jeg til at slutte med mellem 8,5 til 9 i snit Har... -
Brug for lidt hjælp for at komme i gang.
ForumindlægHar en opgave i form af; ^ = exponent (x-3)^2 - 3(x-5)(x-5) = 4(x+1) - 2(x+1)^2 - 2 Jeg har lidt svært ved at begynde på denne opgave, da jeg hurtigt får en andengradsligning og lege med. Er det korrekt at jeg først skal ophæve exponenterne så fx. (x-3)^2 bliver til x^2 - 6x + 9, eller skal ... -
Eksamensspørgssmål
ForumindlægHej jeg har svært ved at finde ud af hvad man kan svare til dette spørgsmål vi har fået stillet, min opgave lyder som følger: Skriv en disposition til nedenstående eksamensspørgsmål. Dispositionen skal max fylde en A4 side, hvor I beskriver/tegner de relevante begreber, formler, figurer og vigti... -
DANSK EKSAMEN HJÆLP :D
ForumindlægHey alle sammen. Jeg sidder her idag og ser det hele igennem igen og øver.. Hvor efter jeg tænker over.. På min Disposition har jeg skrevet "Indentitet, Et Kort resume, Analyse og fortolkning, Perspektivering, og min egen mening. Neden under har jeg så skriver "Analyse- og fortolkning... -
Bioeksamen C - hjælp til en tocifret karakter :)
ForumindlægHej, jeg er en 17-årig pige, der går i 1.g. Jeg er i den situation, at jeg har fået 10 i årskarakter i biologi, men jeg har kun fået 6 i årskarakter i kemi. Derfor er det utroligt vigtigt for mig - og mit eksamensgennemsnit - at jeg får 11 eller 13 til eksamen, da jeg gerne vil læse Statskundskab... -
Rettelse af en oversættelse??
Forumindlæg1) There are more taxis in New York than they more other cities. 2) We have 7 boxes of to tomatoes. 3) There are above 600 churches in Rom. 4) There are more sheep than peoples in Australian. 5) In Indian employ/use some farmer continues/constant oxen. 6) I like his concerto for 2 pianos. 7... -
Linære funktioner
ForumindlægHej. Jeg har lidt problemer med denne opgave: Beregn for hver af de linjer, du har fundet i opgave 9, skæringspunktet med y-aksen og x-aksen. Her er svarene fra opgave 9: 9a. y=3x-65 9b. y=-0,4-6,2 9c. f(x)=-9x+52 9d. f(x)=3,2x-9 9e. f(x)=2x-14 Håber nogle kan hjælpe m... -
Hjemmeside til prøver
ForumindlægHej. Er der nogle der ved, om der er en hjemmeside hvor man kan teste sig selv; Med dansk prøver- engelsk- matematik osv. Helst til 8-9 klasse. Håber i vil hjælpe :) -
Vævstyper
ForumindlægHej :o) Er der nogen der ved, hvorfor det er hensigtsmæssigt, at hvirveldyr har to forskellige vævstyper (MHC klasse I og II) på forskellige celletyper?? -
Genitiv
ForumindlægHey guys Man skal oversætte disse sætning, og det skal være genitiv, er der nogle der kan hjælpe ? ;) Kvindens bil Rektors taske Klassens elever -
hvad er symmetriakser?
Forumindlægjeg skal lave symmetriakser i min regulære femkant, men problemet er at jeg ikke aner hvad symmetriakser er. jeg går i 7. klasse -
Droppe ud og tage eksame på en anden skole?
ForumindlægHvis man nu vil droppe ud her en uge op til eksamen begrund af nogle problemer på efterskolen, kan det så lade sig gøre at tage den i 10 klasse? -
Produkt - genteknologi
ForumindlægHvilken slags produkter kan man lave til projektopgave i niende klasse, hvis ens emne er genteknologi, og man gerne ville have at eleverne ikke keder sig? -
Nogle der vil rette min opgave, på ca 2 sider?
Forumindlægjeg har skrevet en tekst om mig og min klasse men er sikker på at der nok er nogle fejl. Det ville være lækkert hvis en af jer derude kunne rette den...
