Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 18861 til 18880 af 169995
-
Klage over karakter?
ForumindlægHej, jeg har lige fået min SRP karakter tilbage og er i chok. Jeg skrev i Engelsk A og Biologi A om fedme i USA. Jeg mener ikke at jeg fortjerner min karakter og har gået med tanken om at klage. Jeg har indtil onsdag så blot to dage. Er der nogen der har klaget og er det lykkedes at få en højere ... -
Skalarprodukt
Forumindlægtil min matematik eksamen, står der i et af mine spørgsmål, at jeg skal redegøre for skalarproduktet mellem to vektorer. hvordan ville i gøre det? -
Hvordan scorer jeg 13-tallet?
ForumindlægHey.. jeg får normalt 10 i mundt. og 11 i skr.... fik blandt andet 11 med pil opaf i min sidste stil... Mit engelsk er perfekt mht. fluency og kongruens, og jeg har et meget bredt ordforråd...Ved jeg kan gå op og få 11...men hvordan scorer jeg 13-tallet? ;) -
Utrolig lavt gennemsnit
ForumindlægHej, Jeg kunne godt tænke, at få noget hjælp her. Jeg afsluttede STX i 2009, og kom ud med et gennemsnit på 2,6 (jeg har ganget det, med de ting jeg kan) Er godt klar over, at det er utrolig lavt, og det er begrænset for hvad jeg kan. MEN.. Jeg vil utrolig gerne læse Dansk/Nordisk på AU ell... -
Tilbyder hjælp til engelsk opgaver og lektier!
ForumindlægJeg tilbyder hjælp til engelsk opgaver og lektier, da jeg netop er blevet student fra IB, og derfor har haft undervisning på engelsk de sidste 3 år. Det er mod betaling hvis det er en større opgave, og kan sagtens fremvise eksempler af tidligere opgaver jeg har lavet for folk :-) Hvis du har bru... -
SU'en bør forsvinde
ForumindlægSU'en, som også bliver kaldt for "cafee-pengene" bør forsvinde...Jeg er ikke helt sikker på de nøjagtige årstal eller tal, men jeg mener at siden 70´erne er skatten steget til cirka det dobbelte. Dette er naturligvis fint nok, hvis bare servicen var blevet forbedret, men den viser s... -
Reform 2005 - Godt eller skidt?
ForumindlægGymnasiereformen i 2005 står for døren og jeg vil i den anledning høre, hvad du synes om den. Er det godt eller skidt at få en reform? -
Hvor vigtigt er det egentlig at være "retskravsbachelor" på KU?
ForumindlægJeg overvejer at tage en pause på 1-2 semester efter min bachelor for at arbejde. Jeg vil derefter helt sikkert læse til kandidat på samme studium, men da jeg ikke søger straks efter min bachelor, er jeg ikke garanteret en plads. Men hvor vigtigt er det egentlig at være retskravsbachelor? Er de... -
Et par sætninger :)
ForumindlægHey, sidder lige og er lidt i tvivl om et par engelsk sætninger: "og en stadigvæk vækst i økonomien har tendens til at øge problemerne""and a steady // continuous growth in the economy has a tendency to increase the problems"hvad vil passe bedst her? Hælder mest til det sidst... -
Problemfomulering til urbanisering
ForumindlægHej, jeg mangler en problemformulering til AT. jeg skriver i fagene Historie A og Samfundsfag B. mit emne er urbaniseringen, hvor jeg bla. i samfundsfag lægger tager udgangspunkt i Georg Simmel (1858 - 1918) og han socoligiske syn på landbrugslivet og storbyslivet. Jeg håber nogen af jer vil komm... -
Engelsk mundtlig 9.klasse
ForumindlægHej, jeg skal til mundtlig engelsk eksamen her på tirsdag og ville høre om hvilke spørgsmål man kan blive stillet til eksamen indenfor de emner man har haft om? Vi har i engelsk pensum haft følgende emner: - "Black lives in the states" - "People who made a difference - "G... -
Tysk eller Spansk?
ForumindlægHej alle, Lige p.t. står jeg og skal vælge mellem Tysk fortsættersprog B eller Spansk begyndersprog A. Jeg havde tysk i folkeskolen, men er ikke så god til det. Til gengæld har jeg lige haft et års spanskundervisning. Jeg syntes at spansk lød oplagt, men problemet her er så, at jeg ikke kan få E... -
oversat rigtigt?
ForumindlægDansk til engelsk.Jeg vil nemlig gerne være sikker, på at det er rigtigt oversat! :)Dansk:Jeg har klaret mig godt til eksamen, men jeg er dog ikke helt tilfreds med resultatet. Hun ankom ret sent og var knap kommet indenfor, da festen pludselig sluttede Du skal komme lige hjem fra skole og lave d... -
SRP - VØ/MAT
ForumindlægHej.. Nu er det sådan, at jeg snart skal til at skrive SRP.. Jeg har et emne omkring kapacitetsstyring (m. knaphed), investering og simplexmetoden. Der er vel ikke nogen, som skulle kende nogle gode bøger til at beskrive nogle af disse ting? Jeg synes ikke, at der er særlig mange bøger omkring de... -
Hjælp til eksamensopgave på Markedsføringsøkonom 3 semester. (Tema: Internationalisering)
ForumindlægHej SP, Jeg søger en hjælpende sjæl der vil hjælpe mig med min 24 timers eksamens opgave. Studielinjen er markedsføringsøkonomi, og semestrets tema hedder Internationalisering. Det forventets at hjælperen skal have styr på de forskellige modeller, og teorier for en virksomhed, når de vælger a... -
KLAGE!
ForumindlægHej Jeg er ny herinde, men håber alligevel, at der er nogen der kan hjælpe! Jeg går i 3.g. Jeg har været til en eksamen, og jeg er ikke tilfreds med bedømmelsen - da jeg mener at det er en uretfærdig karakter! Er der nogen, der før har skrev en klage, som jeg evt. kan få lov til at se? så jeg ... -
Adgang på HA
ForumindlægHej Alle :) Nogen som ved, om man for at komme ind på HA studiet på uni, skal bestå matematik? Jeg har faget på A, og det kræver kun b. Men skal jeg bestå mit A fag, i årskarakter og til en evt. eksamen? Mvh Esben -
Tips og Tricks før det går ned (dmjx optagelsesprøve journalistik)
ForumindlægI den sidste tid har den stået på bøger om demokratiet og international politik, bøger om kommatering og sprogregeler, avislæsning, og ikke mindst "Verden ifølge Gram," for mig. Jeg skal til optagelsesprøve på DMJX på lørdag d. 30/4 og tænkte på, om der er nogle nuværende/tidligere stu... -
Institutionalisme? IP
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig begrebet institutionalisme, inden for teorien neoliberalisme? -
Akut hjælp til eksamensforberedelse søges!!
ForumindlægHej Jeg bor på Fyn og studerer bygningsteknik på SDU. Desværre har jeg dumpet min projekteksamen, og skal derfor til re-eksamen sidst i denne måned. Det var første gang jeg var op, og re-eksamen er min sidste chance. Er der nogen der kan hjælpe mig med fagene: - Materialelære - Trækonstruktion...
