Søgning på: Engelsk. Resultater: 19001 til 19020 af 23967
-
Grammatik
ForumindlægHejsa jeg skal finde én fejl i hver af disse sætninger og forklare hvad fejlen er og hvorfor det skal være anderledes men kan simpelthen ikke finde ua af disse 3 sætninger: 1. My mother insisted she had a couple of good advices for me. 2. It is a big responsibility for the society to take care ... -
hvad kalder man en, der...
Forumindlæg... kan lide at ride på flere heste på en gang (dvs. en der har en kæreste og samtidig er interesseret i andre mænd og vil virke tiltrækkende/chamerende)? ... er god til at åbne øjnene op for folk? .... udnytter sin magt på en grov måde?(jeg tænker ikke på politik, men f.eks. politiet der godt... -
SRP - Rumkapløb
ForumindlægHejsa, jeg er ved at skrive SRP i Historie A og Fysik A og har et spg. vedr. raketfysik. Jeg kan ikke rigtig finde dansk materiale der forklarer mig hvad "Thrust" er. Udover skal jeg ud fra to videoer af raketter der letter bestemme deres Thrust ved hjælp af Logger Pro, hvordan gør ma... -
Adjektiv eller adverbium??
ForumindlægNogen der kan fortælle mig om det hedder: 1) "She sang terribly bad" sætningen lyder bedre end 2'eren 2) "She sang terribly badly" lægger badly sig ikke til sang, eller hvad? Eller hedder det måske n... -
»De forstår det ikke engang selv!«
ForumindlægFolgendes sollte nicht als Frage, sondern als Witz verstanden werden: Jeg tror ikke, tyskerne forstår ret meget tysk selv. Da vi var dernede, stillede vi os op på et torv og brød ud i: »Durch für gegen ohne wider um«; men alle tyskerne gloede bare dumt, som om de ingen ting forstod, og det er ... -
tror i 2g'erne slipper for mundtlig mat?
ForumindlægSidste år læste jeg at en stor del af 2g'erne slap for mundtlig mat-eksamen. Tror I også det gælder i år? -
naturlig selektion
ForumindlægHej :) en der kan forklare hvad naturlig selektion betyder ? -
HJÆLP TIL ET ORD
ForumindlægHej folkens:-) Er igang med at skrive et eventyr, men har brug for et bestemt ord, som jeg ikke hvordan man siger på dansk. Det ord jeg vil have fat i er altså: Ordet bruges når der er noget man gerne vil have skal gå i opfyldelse som man ønsker sig inden man dør. Og hvor personen fortæller det ... -
Nogle som har haft fjernundervisning?
ForumindlægHej folkens.. Er her nogle som har haft fjernundervisning/flexfag før, i så fald hvilke fag og niveauer? -
Elektromagnetisme og induktion?
ForumindlægHej. Da jeg skal op i fysik i morgen har jeg store komplikationer mht. elektromagnetisme. Jeg kan risikere at trække noget vedrørende dette, men de to emner inden for fysik, elektromagnetisme og induktion, har jeg aldrig forstået 100 procent. Er der evt. nogen der kan give en kort og oversk... -
Kan overvågningssamfundet betragtes som en magtudøvelse fra samfundets side?
ForumindlægJeg skal snart i gang med at skrive srp. Jeg skriver om overvågningssamfundet med udgangspunkt i George Orwells bog 1984. Det sidste spørgsmål i min probelmformulering lyder således: Diskuter i hvor høj grad man kan sige at overvågningssamfundet kan betragtes som magtudøvelse fra samfundets sid... -
Ret grammatiske fejl
ForumindlægHej. Jeg har problemer med at finde fejl i disse to sætninger: She and her husband, Aminas father, is from Pakistan (to fejl) Mantaining her Muslim believes in a society build on Christian values is hard (en fejl) -
Oversættelse spansk hjælp
ForumindlægHej jeg skal oversætte noget som jeg gerne vil have hjælp til her kommer det. "Mine forældre sagde altid jeg var nødt til at tage en uddannelse for at få arbejde", fortæller 25-årige Vanesa os. "En dag sagde min mor det igen og gav sig til at græde, og så besluttede jeg at gå på un... -
Bio & His - HIV i Afrika
ForumindlægJeg tænkt på om nogen kan hjælpe med at finde finde de relevante informationer om emnet "HIV i Afrika", eller giver mig nogle overblik over, hvad jeg kan kommer ind på i forbindelse med disse problemstillinger: Med udgangspunkt i Sydafrika ønskes der en analyse af et repræsentativt s... -
ONKEL TOMS HYTTE
ForumindlægSøger desperat hjælp af nogen som har læst/analyseret bogen onkel toms hytte???? -
Karaktergennemsnit
ForumindlægJeg har ledt og ledt online efter en guide til, hvordan man beregner sit karaktergennemsnit. Hver gang er der dukket både forskellige metoder og regneark op. Har nemlig indtastet mine karakterer og fået forskellige gennemsnit! :S Det er sgu til at blive forvirret over... Er der nogen, der m... -
Er sætningen rigtig?
ForumindlægThey spoked for an our. Tak på forhånd. -
Vasomotion
ForumindlægHej alle. Jeg har brug for hjælp til info om hvad er en vasomotion? Hvad vasomotion beskriver og står for osv. Mange tak på forhånd. -
Økonomi
ForumindlægHej Hvis man gerne vil læse økonomi på KU. kan man så komme ind med snit på 5,2 samlet og på snit 6.0 i matematik? -
money i flertal
ForumindlægEr money i flertal ikke bare money? Tak på forhånd.
