Søgning på: historie noter 9 klasse. Resultater: 19021 til 19040 af 62610
-
andengrads reducering
ForumindlægOmskriv 4x^2+12x+9 til formen (ax+b)^2. Husk at jeg skal kunne følge din tankegang. Det kan f.eks. være mellemregninger, der viser, at dit resultat er korrekt. Omskriv 2x^2+12x+18 til formen a(x+b)^2. Husk at jeg skal kunne følge din tankegang. Det kan f.eks. være mellemregninger, der viser, at ... -
Tysk hjælp!
ForumindlægHej jeg har en tysk stil for og ville høre om jeg kunne få noget feedback på grammatikken. Berlin Wir kamen zu das Hotel ca. um 15:15. Nachdem wir ausgepackt hatte, nahm wir die U-bahn und wir Holocaust Denkmal gesehen. Nachdem es sollte wir nach der Reistag Parliament. Es gab viele Sicherheit ... -
Så mange muligheder
ForumindlægHej! Jeg er en dreng på 16 år, går på efterskole i tiende klasse lige nu. Her inden for kort tid, skal jeg vælge hvad jeg vil næste år. Jeg er dog meget itvivl. Jeg står i den situation, at jeg rigtig gerne vil på high school. helst om halvandet år(17/18), hvor jeg så vil være senior. Jeg tænker... -
Hurtigt Plzz :-)
ForumindlægHej, jeg vil bare hurtigt have det rettet for stave fejl, og korrekt englelsk.When Mrs. Wilkinson tries to explain the whole situation, thinks Billy9;s dad and Tony that Mrs. Wilkinson tries to deside Billy9;s life, what she probberly not is doing. She just wan9;t the best of Billy.(Hun ... -
Tangentligninger
ForumindlægHej Har brug for hjælp til at løse den sidste ligning her: f9;(x)=f9;(2) f9;(x)=n*x^n-1+a jeg har fået f9;(x) til -3x^2+3 ved at sige f9;(x)=3*(-x)^3-1+3 og har fået f9;(-2) til 15 ved at sige f9;(-2)=3*(-2)^3-1+3 men geogebra siger at f9;(-2) = -9. jeg kan også få den ... -
Kvadrat-tal
ForumindlægHej . Er der evt nogen matematil genier tilstede? :) Jeg sidder og laver min blækregning, da jeg støder på en opgave .. Hvad er kvadrat-tal?! Opaven lyder: Find summen af samtlige kvadrat-tal i talrækkenfra 1-100 (incl) . Knus . -
Dansk {[Årsprøve{]
ForumindlægHejNogen der ved hvad sidste års dansk syge eksamen var? Altså skriftlig dansk!.. -
SRP - HJÆLP !!
ForumindlægHej der ude :) .. I mit studieretningsprojekt vil jeg skrive i fagene samfundsfag A og naturgeografi B, med hovedvægten på den samfundsfaglige del. Jeg vil skrive om emnet den global opvarmning og klimapolitik. Nogen der før har skrevet i samme fag, der kunne tænke sig at hjælpe/ komme med go... -
Reduceringer
ForumindlægEn som vil hjælpe med http://www.frip.dk/tynor/mat.bmpog http://www.frip.dk/tynor/mat1.bmppå forhånd tak! -
Hjælp!!
ForumindlægHar brug for hjælp! -
Differentiering
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med at differentiere 3(sinX)i andenog Xi anden(1-X)i niende? Kan ikke finde min formelsamling nemlig.. -
karakter - Matematik A, december 2011
ForumindlægEr der nogle der ved, hvornår de skriftlige karaktere kommer for matematik, december 2011? :-) -
Einsteins berømte energi masse formel.
ForumindlægHvilken betydning havde Einsteins energi masse formel, i forhold til fission af uran (atombomber) På forhånd. -
Matematik opgave
ForumindlægHej..jeg har lige nogle opgaver jeg ikke kan løse.. nogen der vil hjælpe?1. a-4a+6a 2. 2*(3-a)+43. (x-3)^2(altså i anden) -
Diffusion og osmose
Forumindlæg....-i en kunstig celle.Har fået til opgave at skrive rapport om dette emne/forsøg, og har ikke været med til at lave forsøget. Evt. nogle der har lavet det, og har en rapport jeg må se?Mit formål er At bevise diffusion af vand i en kunstig celle og osmotisk tryk.Hvis nogle kan hjælpe ville det v... -
Differentiation
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe med vedhæftede opgaver? -
Regn
ForumindlægSpørgsmålet lyder således: Hvordan er sammenhængen mellem terningens størrelse og den procentdel der er blevet farvet. Hvordan regner man dette? -
stil??
Forumindlæger der nogen herinde der har skrevet engelsk opgaven "Age of lead", og som kan forklare mig hvad emnerne er.. for jeg forstår den slet ikke?? -
Kvadratrod
ForumindlægHvordan finder jeg den præcise tal værdi af Uden lommeregner? -
Endnu en procentopg!
ForumindlægHej jeg håber nogle kan hjælpe mig med denne opgave. Et hydrogentatom vejer 1 u og et oxygenatom vejer 16 u a) hvor mange % af vands vægt udgøres af hydrogenen i vandet?b) hvad vejer hydrogenen i 200 g vand?c) hvad vejer den vandmængde, som indeholder 10 g hydrogen?På forhånd tak!
