Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19041 til 19060 af 25907
-
FÅRK SSO mand!
ForumindlægHjælp! Jeg mangler en god redegøresle for, hvad en Fabel er..Nogen der kan hjælpe? det skal nemlig helst fylde lidt mere end de 6 linier jeg nu har fået skrevet! TAk! -
Vigtigt at vide om salt i vand?
ForumindlægNogle der kan hjælpe med, hvilke ting, der er vigtigst at vide om salt i vand. På forhånd tak. -
forskel på "a" og "an"?
ForumindlægHEJ. jeg ville bare lige hører om der er nogen der vil forklare mig, hvornår man bruger a og hvornår man bruger an. Da jeg nemlig skal lave nogle opgaver med det. -
Spansk billedebeskrivelse
ForumindlægJeg er lige nu i gang med at skrive SRO med spansk/samfundsfag om immigrationen fra Mexico til USA, og til det formål har jeg skulle finde et billede, som jeg derefter skulle beskrive på spansk: Den oprindelige danske tekst: Dette billede viser mexicanere, som arbejder (gerundium). På bille... -
HJÆLP haster! International politik
ForumindlægHej, (: Jeg sidder med en samfundsfag aflevering, hvorud fra man skal vælge et aktuelt emne at tage udgangspunkt i vdr. international politik. Her bliver jeg så i tvivl om finanskrisen kunne være et emne indenfor international politik, eller vil det være mere oplagt at tage Irak-krigen/ Afghanistan? -
heeelp.
ForumindlægHey derude. Jeg skal skrive et essay om disse 2 links; http://www.youtube.com/watch?v=goc3f77bcXk 1 http://www.youtube.com/watch?v=yG24ohpacDk 2 Hvor spørgsmålene lyder; Why do you think that Frost's recital is a ... -
tysk rettelse - tak:)
ForumindlægKan nogen komme med rettelser til dette jeg har skrevet, ville jeg værdsætte: Walter Faber geht eine große Entwicklung durch, wo seine ganze Person sich verändert wegen Sabeths Einfluss auf ihn und wegen der Umstände, von den er beeinflusst wird. Walter Faber ist ein Ingenieur, der durch seine A... -
Medicin studiet
ForumindlægJeg har et snit på 10,7 inkl. hurtigstartbonus og ønsker at læse medicin. Hvis adgangskvotienterne er de samme som sidste år, så har jeg kun mulighed for at komme ind på AAU eller AU som standbyplads. Jeg bor i KBH området, men at flytte ser jeg ikke som det store problem og desuden vil jeg allig... -
Essay i sagprosaopstilling?
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl: bør man stille essays op i sagprosaopstilling (dvs. med rubrik, underrubrik, mellemrubrikker, byline, brødtekst osv.) eller er det valgfrit? -
Middelaldervåben - Katapulter mm.
ForumindlægJeg har været så kløgtig at vælge, i et tværfagligt forløb mellem fysik og historie, at skrive om middelalderen. Den røde tråd i opgaven er "Krig", så jeg skriver naturligvis om de krigsmaskiner de brugte i middelalderen. Katapult, Blide , Ballista/Armbrøst, slynge mm. MEN, hvad er d... -
Hjælp til fejlsætninger
ForumindlægHeej.. har lige bug for lidt hjælp til nogle fejlsætninger: 1. The friends accused him to be a coward. 2. There is no doubt about that this new technology is going to be used 3. She felt that there wasn´t anything in the whole world that she couldn´t do. 4. The steaks smell well, and we are reall... -
International politik
ForumindlægVil i kalde det for et internationalt samfund eller internationalt system? Og hvorfor? -
Oversættelse til dansk
Forumindlæg"I have a little idea, a bit like this... If there are people who would be interested in sponsoring a free soup kitchen, we'd start first in Paris and then spread to France's big cities." -
Printer og netværk
ForumindlægHvis man har en laser printer og gerne vi have den tilsluttet ens netværk hvad skal man så gøre? Printeren har ingen net-stik, men ejer kun en USB-port. Ydermere har min router ingen stik der hedder printer.. Hvad gør jeg?? -
Offline - snyd?
ForumindlægHej Når man er til eksamen/årsprøve skr. må man jo ikke bruge internettet, men er det muligt at bruge en hjemmeside "offline" uden at man blive beskyldt for snyd? Jeg har fundet en hjemmeside hvor man kan beregne det gyldne snit ved at sætte billedet ind.. -
rettesætninger med gramatisk forklaring
ForumindlægDer er 1 fejl i følgende sætninger: - Peter simply cannot avoid to get tricky questions from the teacher (jeg tror at "to get" skal rettes til "getting", men kan ikke forklare med gramatiske regler) - Have you heard anything about that the rules have been changed lately? fork... -
Opgave status
ForumindlægJeg ved at der er mange som ikke kan forstå hvor deres opgaver bliver af.. Af den grund har jeg oprettet denne tråd, hvor jeg håber at readaktører fra de andre fag også vil give deres besyv med statusen. Der ligger pt.: 82 opgaver og vendter i biologi og 78 opgaver i kemi. Personligt vil je... -
Må man det?
ForumindlægHej, Må man egentlig tage sine notatater hjemmefra med til selve eksaminationen? Altså også dem der er lavet på com? På forhånd tak! -
Filmen "Into the wild"....
ForumindlægHej, nogen der kender filmen "into the wild" og vil fortælle mig hvad den handle om? -
Salg af bøger til medicin studiet
ForumindlægHej Alle Jeg har en del bøger til medicin studiet 1 og 2 semester, har vist stadig de fleste, men nu har jeg skiftet uddannelse og så skal de væk :) Så skal du bruge nogen, så skriv endelig og så finder vi en god pris :)
