Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 19061 til 19080 af 170365
-
Morfologi
ForumindlægHej, jeg skal til AP-eksamen om cirka to måneder. Nogen som ved, hvor jeg kan finde en morfologisk ordbog på internettet? -
dialog med læren under eksiminationen
ForumindlægHej :)JEg sidder her og er igang med at forberede mundtlig matematik eksamen, og jeg synes virkelig det er SVÆRT..Der er nogle ting jeg er i tvivl om.. blandt andet er jeg meget usikker på hvad jeg skal vise/bevise på tavlen og hvad jeg "blot" skal vide og kunne snakke med min lære om u... -
eksamenshjælp
Forumindlægeksamenshjælp i samfundsfag B som 24-timers eksamen -
Mat B
ForumindlægHej. Hvad synes i om eksamen i dag? Er der nogen der har svarene? -
Religion og samfundsfag - Islamistisk radikalisering
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive min problemformulering i religion C og samfundsfag A om islamistisk radikalisering til min SRP. Er der nogle der har nogle ideer eller opgaver jeg må se for er i tvivl om mit analyserende spørgsmål. Og samtidig vil jeg gerne hæve mit niveau og skrive noget om internat... -
tysk... PLease
ForumindlægHejsa..!!Har lige et spørgsmål. Har valgt tysk næste år på højt niveau, og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan eksamen foregår...Endvidere er det rigtigt, at man får en ukendt tekst som man skal oversætte inden i forberedelseslokalet-ligesom som på obligatorisk niveau...?Hvis ja, må m... -
Spørgsmål omkring snit i 1.g
ForumindlægHej:) Jeg har haft en længe drøm om at komme ind på medicinstudiet efter 3.g, jeg er bare nervøs for snittet. Mine karakterer for 1.g er 7 og 10'taller (heldigvis ingen under 7) og mine årskarakterer var 10,7,7 plus 7 i billedkunst som jeg kom op i eksamen, men fik 10 i årskarakter. Mit snit ... -
hjælp til nogle opgaver haster!!!
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til nogle opgaver, opgaverne lyder... opgave 1) Antallet af brugere af en bestemt app til mobiltelefoner vokser med 25% om året. I 2014 var der 250 tusinde brugere af denne app Indfør en passende variable, og opstil en model, der beskriver antal brugere af denne a... -
Undlade at låse mit gennemsnit?
ForumindlægHej, Jeg skriver fordi jeg er ved at færdiggøre HF på Holstebro Gym, og på nuværende tidspunkt har et karaktergennemsnit (inklusiv A-bonus) på 10,2 . Jeg mangler én eksamen (Mundtlig Dansk) og er lidt usikker på om jeg bør lade være med at aflægge den, for at kunne garantere, at jeg kan bl... -
hjælp!
Forumindlæghej fik af vide at jeg måske kunne få lidt hjælp her inde fra, jeg er profesionel cykel rytter og har et lille problem og det er jeg ikke kan et pip spansk og når jeg skal forklare ting overfor mine hold kammerater skal det helt være på spansk, og hende jeg bor med er tysker så det er ikke til de... -
Erhvervsøkonomi
ForumindlægHey...Jeg vil høre om der nogle der går eller har gået på HHX som har nogle gamle Erhvervsøkonomi B eksemnsopgaver??Hvis ja vil i så ikke være sød at tilføje dem..Jeg har ledt meget på nettet, men kan ikke finde nogle steder hvor man kan finde gamle Erhvervsøkonomi B eksemnsopgaver. Er der nogle ... -
Læse samfundsfag opgave!
ForumindlægHej! Er der en derude, som kunne læse mit tale papir igennem i samfundsfag og hermed komme med nogle råd? :D -
gamle eksamner
Forumindlæghey...Er her nogle der kender en adr, hvor man kan hente gamle skriftlige eksamner på b-niveau?På forhånd tak.. -
eksamensspørgsmål i psykologi
Forumindlæger der en der ved, om man kan finde nogle eksamensspørgsmål + tekster i psykologi et sted på nettet? -
Verdensbilleder
ForumindlægJeg skal være i stand til at tale om Verdensbilleder i næsten 8 minutter... Jeg skal fortælle om udvikllingen fra Ptolemaios til Kepler... Har virkelig ingen ide, om hvad jeg skal sige i så lang tid1 Nogle ideer til, hvad man kan sige og evt. perspektivere til? Evt. har nogle gode links? AL hjælp... -
En sidste hjælp?
ForumindlægMangler kun 2 opgaver, så har jeg lavet alle udenhjælpemidler til standardforsøg. Mangler e) og f) nogle hints? -
Anacharsis noter?!
ForumindlægHej Skal snart op i oldtidskunstskab og ville høre om der var nogle som lå inde med nogle gode noter til "Anacharsis"? -
regression
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke gennemskue a, b og c i mit regression -
Endnu engang hjælp til trigonomitri
ForumindlægHej, Jeg skal finde højden i træet med vinklerne og sidelængden givet i den vedhæftede tegning, men har ingen annelse hvordan jeg skal komme videre. -
Erhversøkonomi
ForumindlægHejsaJeg har erhversøkonomi Niveau B (HH) på selvstudium. Er der nogen der har nogle gode notater??Evt til bogen erhvervsøkonomi bind 1
