Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19161 til 19180 af 25907
-
komma
Forumindlægactually,it is easy In denmark,you have to be 18+ to vote Er kommaet placeret rigtigt? Tak på forhånd. -
ønskes hjælp til et par ord.
ForumindlægHej SP brugere, Er der nogen der lige vil oversætte disse ord for mig: krampetilfælde Midstillet infratentorielt diffusionsbegrænsning hæmosiderinaflejringer karrene PS. det er ikke skolerelateret arbejde (-: Håber I vil være søde at hjælpe Det haster virkeli... -
Rettelse af sætninger
Forumindlæg1. Peter elsker fodbold, men jeg elsker tennis. Peter loves football but i love tennis 2. Jeg bor i Herning, og Jane bor i Ikast. I live in Herning and Jane lives in Ikast 3. De løber hverdage, men hun løber kun 2 gange om ugen. They run everyday but she runs twice a week 4. Tina går på u... -
Hvad bruger planter næringssalte til?
ForumindlægHejsa derude :) Jeg skal skrive en nv-rapport til på torsdag, der handler om næringssaltes betydning for algevækst. Ét af spørgsmålene er, hvad planterne rent faktisk bruger næringssaltene til. Jeg kan umiddelbart ikke finde et svar, idet den jo bruger glukose til at vokse. Så hvad bruger pl... -
Videreskrivning på H.C. Andersen eventyr
ForumindlægHej, vi har fået til opgave at skrive videre på H.C Andersens eventyr, The Flying Trunk. Håber der er nogle som vil rette det igennem for eventuelle fejl. He had to find a way to get to his bride on. He thought and thought until he remembered his friend Peter butterfly who also lived in t... -
Snyd
ForumindlægIkke fordi jeg har snydt til min srp, men er bange for at jeg måske har skrevet af i en del af min opgave fra nettet eller en hvilken som helst bog. Ved i hvilke programmer lærerne bruger for at finde ud af om man har snydt så jeg kan rette på de fejl jeg har for er virkelig bange for et -3 -
Et udtryk
ForumindlægHej, Hvad betyder "Master of the Mint" og hvad det har med "Royal Mint" at gøre? Gerne en forklaring på dansk. Tak på forhånd. -
Find fejlen i sætningerne og forklar
ForumindlægHej! Jeg skal finde fejlen i sætningen og forklare fejlen. Jeg har forsøgt at finde fejlen, men jeg kan simpelthen ikke forklare den. Håber i kan hjælpe mig. :) 1. Before she could turn on the light was there a knock on the door. Before she could turn on the light there was a knock on the do... -
Akademisk studenterkursus (København)
ForumindlægHej, jeg er en elev, som bor i udlandet nu og måske overvejer at læse på ASK? Men har nogle spørgsmål vedrørende ASK; 1. Er niveauet sværere/højere på ASK, da det kun varer 2 år? 2. Hvor meget lektier/afleveringer får man i gennemsnittet på ASK? 3. Miljøet, menneskerne, lærerne og selve atmosf... -
Verballedets tid
ForumindlægHej. For hvert nedenstående verballed skal jeg angive verballedets tid - måske du kan hjælpe? (præsens, præteritum, osv.) 1) Am 2) Have passed 3) Wrote 4) Hope 5) Know 6) Have been 7) Have occurred 8) Has been 9) Have 10) Thought Tak på forhånd! -
Fra unit til joule
ForumindlægHej! Hvordan kan det være korrekt at skrive ? -
OpenAI ChatGPT i Danmark
ForumindlægHej, Jeg skal skrive en opgave om ChatGPT i Dansk kontekst, men synes ikke jeg kan finde konkrete guides på Dansk? Kan i anbefale nogle kilder til dette, som man kan bruge som kilder til opgaven? -
Kunne en lige læse mit essay igennem, og komme med noget konstruktiv kritik evt. sige hvad jeg kunne skrive mere om.
ForumindlægHvad er ensomhed? Og hvordan håndterer man den her usædvanlige og uvante følelse? Vi ved alle hvad det er, og vi har nok allesammen også prøvet at være det eller at føle det. Ensomhed er ikke kun en ting, det indebærer mange ting. Det kan være følelsen af at blive holdt udenfor, til at føle... -
vici i imperfektum
ForumindlægHvis jeg nu vil oversætte: Jeg kom, jeg så, du sejrede, hedder det så veni, vidi, viciebas? Eller vicisti? -
Hvad gøre jeg?
ForumindlægHey folkens Jeg skal starte i 9 klasse, efter sommeren, men jeg er helt vildt bange for ikke at komme i gym, og det nok fordi jeg ligger på 4 i både dansk, og historie!!!! Jeg kan ikke lade være med at tænke på det! Hvor meget skal man have for at komme ind på gym? -
HF uden 2. fremmed sprog
ForumindlægJeg skal igang med en fuld HF her til August, og det under mig lidt at jeg ikke skal have 2. fremmed sprog. Jeg troede at det var et krav hvis man vil søge ind på en vidergåendeuddannelse? Men det er måske bar mig der har misforstået det? -
an eller auf?
ForumindlægHej :) Jeg sidder i min tysktime og roder voldsomt rundt i hvornår jeg skal brug an eller auf? Ich bin auf die Bibliothek? oder Ich bin an die Bibliothek? -
A-niveau på sidste år
ForumindlægHej! Jeg har et spørgsmål om, hvorvidt det er muligt at vælge et ekstra mundligt fag til i 3. G uden at man har haft det før. Jeg har nu haft spansk i to år og er den dygtigste på mit hold. Jeg føler ikke at jeg får udfordring nok, da jeg også modtager ekstraundervisning og studerer lidt i min f... -
Supernova spørgsmål HJÆLP
ForumindlægDer er de her opgaver til supernova, som jeg simphelthen ikke kan finde ud af. Hjælp? 5) Tilsyneladende "ligegyldige" detaljer i bogen får stor betydning, når de udsættes for nærlæsning. Hvilken betydning har de? og 8) I bogen findes adskillige budskaber eller moraler. Kommenter disse. -
Skriveblokering
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive en historie til dansk. I historien, skal der spilles et teater. Jeg ved ikke hvad selve teateret i historien skl handle om. Og jeg kan ikke komme videre. Alt jeg ved er at det skal været et romantisk stykke, med en dreng og en pige. Hjælp gerne med nogle gode ideer! :)
