Søgning på: Dansk. Resultater: 19181 til 19200 af 40954
-
hjælp til engelsk
Forumindlæghej (: - er der en som vil rette denne korte tekst igennem (: da jeg synes det er svært at rette/se sine egne fejl. In the past few years, violence between young teens just keeps getting more and more vicious. The most prevalent kind of violence in Denmark is “Happy sl... -
Mangel på oplysninger!
ForumindlægHej folkens. Jeg er igang med at skrive min SRP, som omhandler CULT Shaker. - Jeg skal i min opgave analysere relevante produkt- og markedsforhold på det indiske marked. Til det skal jeg bruge oplysninger, som jeg ikke kan finde nogle steder! - Er der nogle som måske kan hjælpe? Jeg savner is... -
Oversættelse A-niveau
ForumindlægHej! Jeg er ikke skide god til engelsk selvom jeg har det på A-niveau, så jeg skal bruge noget tid på det. Midt i SRPstresset har vi så fået nogle sætninger for til på onsdag, som skal afleveres. Derfor tænkte jeg på om ikke der er en der gider tjekke dem igennem for de værste fejl? det ville vær... -
hvordan staves det?? haster syggo meget
Forumindlægindadsøgende? indafsøgende? ind afsøgende? hvordan staves det??? plzzz en eller anden hjælp det er syggo vigtigt mange taaaaaaak -
Pest analyse?
ForumindlægJeg sidder og skriver på min SRP opgave om Pilgrim, og skal lave en PEST-analyse. Skal man beskrive de forskellige forhold? Altså hvordan de politiske forhold er? Eller skal man kun skrive hvilke, der er relevante for Pilgrim på det marked? Håber I kan hjælpe :) -
Hjælp til engelsk grammatik
ForumindlægHej jeg har et problem i engelsk grammatik og jeg vil derfor vide, hvorfor ''der'' i nogle sætninger kan oversættes til ''there'' - i andre ikke. Håber I kan hjælpe mig. På forhånd tak. -
Nævn og beskriv forskellene mellem regeringens og oppositionens syn på velfærd?
ForumindlægJeg sidder og laver samfundsfag til imorgen, og tænkte på om der er nogle af jer, der kan nævne og beskrive forskellene mellem regeringens og oppositionens syn på velfærd? -
Apartheid
ForumindlægHej allesammen, jeg har et problem, jeg ikke forstår: hvad er Apartheid? Ville I ikke nok fortælle mig hvad det er, for jeg skal skrive et essay om det, så på forhånd tak :) -
Oversættelse - rettet...
ForumindlægFølgende har jeg oversat, noget som vil være så venlige at rette? Hos mekanikeren I løbet af 90'erne vil lægen blive afløst af mekanikeren, som har alle former for kunstige legemsdele på lager. Følgende samtale kunne være en fremtidig konsultation: En mand kommer ind i Georgs Kropsreparations... -
Studie ophold i Skotland/England
ForumindlægHej Jeg går i 3.g. og nu er det snart tid til at søge ind diverse steder. Jeg regner/håber på et gennemsnit på omkring 8, og vil gerne ind og læse Kemi - og senere Medicalkemi Jeg har bare nogle enkelte spørgsmål - jeg har altid drømt om at studere i UK. Jeg har bare ingen idé om, hvord... -
Er det muligt at skifte hovedfag nu?
ForumindlægVi skal skrive SRP i de to uger før jul og har derfor allerede afleveret vores sedler med hovedfag/bifag og emner. Jeg skriver i biologi og kemi, med kemi som hovedfag og biologi som bifag. Men jeg har i mellemtiden fundet et andet emne, jeg hellere vil skrive om (det falder dog stadig under det... -
Tøradiabatisk og fugtadiabatisk ?
ForumindlægEr der nogen som kan forklare hvad forskellen på Tøradiabatisk og fugtadiabatisk er? -
Perfektum
ForumindlægHej. Er der nogen der ville hjælpe mig med at oversætte sætningerne til perfektum? På forhånd tak. Je me lé de bonne heure, je me douche, je prends mon petit déjeuner, je mets mes baskets, je prépare min sac á dos pour la promenade et je vais chez Christophe. Je m'arrête á la pâtisserie por ... -
Rigtigt eller forkert?
ForumindlægLyder det rigtigt? I think friendships it is marked for us humans because we wanted to love and to feel peace of mind. Friendship is important and reliable relationship. -
Kulturelt problem
ForumindlægVil i være søde og hjælpe mig med at svare på dette spørgsmål? Hvilke kulturelle problemer har vi i Danmark i dag? -
Plz, hælp!!!
ForumindlægHvad mener i om: one man's terrorist is another man's freedom fighter? Vil meget gerne høre jeres synspunkt:D -
Sneflokke kommer vrimlende
ForumindlægMin far og jeg er ved at udskrive sange til min 15-års fødselsdag, der bliver holdt i morgen. En af dem er Sneflokke kommer vrimlende, og i den sang er der en linje, der siger: "Og gammelmor i klokkerne". Kan nogle af jer sige, hvad der menes med dette, for vi forståe det simpelthen ikk... -
Kan jeg bruge de 3 appelformer ved en artikel?
ForumindlægJa, mit spørgsmål er bare :Kan jeg bruge de 3 appelformer (logos, patos og etos) når jeg skal analysere en artikel? Man bruger dem jo mest ved taler, men jeg er nu kommet i tvil om om jeg kan bruge dem ved avis-artikler? Jeg syntes selv at jeg kan finde eksempler på alle tre i artiklen, men m... -
Daktyliske versemål
ForumindlægHej Hvad betyder det hvis versemålet i et digt er daktylisk? -
Inspiration søges
ForumindlægHej, Jeg har hårdt brug for noget inspiration til AT-synopsen. Vi skal angive fag på fredag (d. 25) og jeg er helt på bar bund. Jeg havde leget med idéen om at skrive i religion og fysik om dommedagsprofetier sammenlignet med teorier om at universet ville trække sig sammen/eksploderer - men da j...
