Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 19181 til 19200 af 163702
-
Andre plantepigmenter?
ForumindlægOkey gutter, jeg har fået mine mundtlige eksamens spørgsmål og unde emnet fotosyntese, har jeg fået et spørgsmål der lyder således: Redegør for fotosyntesen, herunder lys og mørkeprocesserne. Nævn planternes indhold af pigmenter ud over klorofyl a og b.. Hvilke pigmenter er der ellers? ... -
Spansk bestået / ikke bestået?
ForumindlægHej Alle. Jeg søger hjælp til at finde ud af om jeg har bestået Spansk på A niveau. I min mine afsluttende årskarakterer fik jeg 4 i mundtlig og 02 i skriftlig. Til eksamen fik jeg 00 i begge mine eksamner. Så kan ikke helt finde ud af om jeg er bestået eller ej, ellers skal jeg nemlig til at l... -
Tak Studieportalen:)
ForumindlægVil bare lige komme med en solskinshistorie. Fik 11 idag i mat.-mundtlig!!! Og så vil jeg da lige benytte anledningen til at sige tak til alle jer der har svaret på mine spørgsmål op til eksamen. Så tak:) og forsat god eksamens-læsning -
hih 1 årig Adgangskursus
Forumindlæghih 1 årig Adgangskursus, jeg har bøger til hih 1 årig Adgangskursus bøgerne er helt nye og næsten er ikke brugt, så skrive hvis i mangler nogen Matematik til niveau A Fysik til niveau B Kemi til niveau C Dansk til niveau A Engelsk til niveau B. -
Hjælp - Ideer til kilder/materialer SRP
ForumindlægHejsa Jeg skal i min SRP tage udgangspunkt i samfundsfag A og Engelsk A, hvor jeg vil beskæftige mig med afroamerikanere. Planen er at fokusere på, hvilken gruppetilhørsforhold og identitetsmarkører som forårsager og medvirker til raceadskillelse i USA. Har I nogle gode ideer til kilder/mater... -
Hjælp til eksamensspørgsmål
ForumindlægHej, Skal op til mundtlig matematik A eksamen tirsdag, og har lige et par spørgsmål til to af de givne spørgsmål. - Skal vise differentialkvotient af 1/x. - Desmere bedes der om differentation af a^x. Kan jeg anvende x^2 - eller hvad menes der? Det er et spørgsmål om ekspotentielle funktione... -
komplekse tal
ForumindlægHej,jeg sidder og læser op til min mundtlige matematik eksamen.Sidder med komplekse tal, og har lige problemer med at tyde dette: Et komplekst tal defineres som Z= a+bjZ ∈ C|a ∈ R ∧ b ∈ R Jeg forstår specielt ikke betydningen af "|" -
Hvad sker der hvis jeg får 00 til eksamen?
ForumindlægHej alle. På fredag har jeg engelsk eksamen, og jeg har være så dum, at vælge et stort emne som Doping. Desværre har jeg stor eksamens angst, og jeg er bange for at gå kold, som jeg gjorde sidste år. Jeg er allerede optaget på HTX Gym, så hvad sker der hvis jeg får under 02? -
(SRP) Fysik / Dansk - Emnevalg?
ForumindlægMit studieretningsprojekt skal omhandle Fysik A og Dansk A (overvejer stadig Engelsk A fremfor Dansk A, men som udgangspunkt Dansk A..) Jeg kunne dog godt bruge lidt vejledning og forslag fra folk med SRP-erfaring vedrørende Fysik A. Jeg er på udkig efter et emne som man kan 'skrive sig ud af... -
Bestået eller ej?
ForumindlægHej jeg har et hurtigt sprøgsmål. jeg har fået 00 i min mundtlige eksamen, og mit standpunkt siger 02 / 02 i hhv. skriftligt og mundtligt, dvs at samlet ligger snittet i mat vel under 02, dvs, ikke bestået. Hvad har det af betydning for mig, og hvad kan jeg evt gøre ved det? -
USA College
ForumindlægHej Jeg vil super gerne til USA i et års tid, efter jeg afslutter 3. g (om et år) Jeg kunne godt tænke mig, at tage et et-årigt ophold på college. Året skal bruges som sabbatår, bare på en lidt anderledes måde. indtil videre har jeg kigget på http://www.edu-danmark.dk/ som udbyder noget i de... -
er det ikke korrekt med whom
ForumindlægEr det korrekt at bruge whom her? ... of course a stroke of luck for my uncle whom all his life had been as poor as a church mouse dansk: ... et held for min onkel, som hele sit liv havde været så fattig som en kirkerotte. -
Jeg får dårligere årskarakter er det fordi jeg er en indvandre elev?
ForumindlægJeg har gået på HTX i 2.g hvor jeg gik på naturvidenskabelig linje hvor jeg havde Matematik på A , Fysik A osv. men jeg droppede ud pga. depression og nu går jeg på 2-årige STX ( jeg går lige nu i 1.g ) og i dag (Den 1. 30) Fik jeg 00 til årskarakter til Matematik (A) og Fysik (B) både skriftli... -
oversættelse
Forumindlæghej er der ikke lige nogle der kan rette min opgave. oversætte den til engelsk.? Older Order amish bliver kendt for deres undgåelse af visse moderne teknologier. amish beser ikke teknologi eftersom onde, og individer kan ansøge om accept af en særlig teknologi i den ... Rumspringa (tændte Pennsyl... -
HASTER rettelse mm.
ForumindlægSætnigner eller ord med [] om er noget jeg ikke kan finde ud af. Hvis jeg har undladt noget vigtigt , vil jeg meget indberettes om dette (: 1. Purpose Why did we do this exercise? What did we want to find out? Ved ikke hvad jeg skal skrive her. Nogle ideér? Har nogle her underneden. Kan de bruges... -
Hvad skal jeg stille op?
ForumindlægHej kære mennesker. Jeg står i en helt igennem lorte situation (undskyld sproget). Jeg er dårlig til matematik. Meget dårlig. Mine karaktere lød på et 4-tal i folkeskolen (nogengange et flot 7 tal, hvis jeg fik hjælp på vejen). Nu går jeg i gymnasiet. Jeg har valgt at tage matematik på b-niveau... -
en enkel sætning (rettelse)
ForumindlægHej vil bare lige høre.. om det mon er muligt at udtrykke sig på følgende måde på engelsk.. Loneliness is a big part of many people's life. The feeling is very strong and dominant, and exist between all age groups. -
Danish culture
ForumindlægHej skal skrive en engelsk stil til på mandag om dansk kultur.. Hvordan ville i beskrive dansk cultur..?????? -
Rettelser
ForumindlægEn der kan rette det jeg har skrevet.. ville være dejligt.. Er ikke færdig endnu... A couple has once made a promise that they will kill each other if one or the other should become unaccepted. The first verse of the poem tells us about the setting, namely a restaurant where the couple is setti... -
Hej her er min aflevering hjælp gerne.
ForumindlægHello consultants My name is Laura, I’m from Denmark and I’m 16 years old, I live with my mom in malibu with my stepdad and half-sister alma. At the weekend I’m often at my dad’s where my little brother William lives and sometimes my big brother Oliver is there but ...
