Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19201 til 19220 af 39512
-
Eksamen A idag
Forumindlæghej :) Hvordan gik det for jer i dag? Ved at der er nogen der har været oppe i dag til skriftlig fysik A. Skal selv op imorgen, så ville lige høre jeres meninger og måske er der en der vil uploade løsningerne, som hjælp til os andre. På forhånd tak :) -
HTX eller STX
ForumindlægFor 2 uger siden skulle vi til brobygning jeg besøgte så HTX og STX Jeg går i 8 klasse og forventer at blive læge engang. Men jeg er meget i tvivl om hvilke gymnasie jeg skal vælge og om det ikke er svært at tage htx. Jeg ved godt at det også er krav om at man skal altid møde til tiden osv. ... -
karakter
ForumindlægHej. I går fik jeg min aflevering tilbage (C-fag). Jeg afslutter mine c-fag her om en månedstid. Det første standpunkt i dette skoleår har jeg fået 12 i det såkaldte c-fag, dog har jeg fået 10 i min aflevering. Er virkelig frusteret over dette og ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg græder inderst i... -
Novelle
ForumindlægHej jeg har en dansk aflevering til imorgen. Afleveringen er om at man skal skrive en novelle om et billede man får udleveret. Titlen til min novelle er "Det yderste sted" Min mor siger at det jeg har skrevet er mega dårligt, og hun gider ikke fortælle mig hvad det er jeg har gjort fo... -
Hvad kan jeg gøre uden gymnasiet?
ForumindlægHej :) Jeg har gået i STX, derefter skiftet over til HF, og havde tænkt mig at gå på HTX. Men jeg har hele tiden aldrig haft lyst til at gå på et gymnasium. Efter at gå i skole halvdelen af mit liv er jeg blevet træt af det. Jeg vil bare gerne vide om der er sucess uden en gymnasial ud... -
rettelse af tysk stil
Forumindlæghej alle sammen, jeg havde oprettet et indlæg i går som omhandlede det samme, men da nogle personer ødelagde mit indlæg ved at beskylde mig for at have brugt google oversæt (det har jeg ikke!) valgte jeg at oprette en ny :( . jeg vil bare gerne have at i retter (så godt som muligt :D ) og læser d... -
Sinusfælden!?
ForumindlægHar været så "heldig" at trække mundtlig matematik til eksamen, hvor jeg har fået opgaven: Redegør for begrebet "sinusfælden" og hvad det betyder for brugen af sinusrelationerne Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad jeg skal bevise. Håber nogen kan hjælpe! Vh -
I vildrede, hvilken uni.udd.? nat.- eller samf.orienteret?
ForumindlægHej Studieportalen, håber i vil hjælpe mig med nedenstående. Jeg har en rum tid været i tvivl om hvilke veje jeg skal gå efter endt ungdomsuddannelse. Og det er disse overvejelser jeg håber i kan komme med input til. Jeg går for nuværende i 3.g på HTX og har valgt matematik, fysik og engelsk på... -
HJÆLP !!!
ForumindlægHej. Vi har fået en matematiklære som er blevet ansat i år så han har ingen erfaring i undervisning derfor forstår jeg ikke matematik... jeg har fået den her aflevering og kan ikke finde ud af noget som helst i den har siddet med den 2 dage nu men forstår ingen ting overhovedet. Det jeg søg... -
Er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave?
Forumindlæg8. kl. Matematik aflevering d. 3. okt. 2010 Maratonløberen Jens Jens løber maraton i sin fritid. Han er en ret dygtig løber, så han kommer altid ind blandt de først 10 løbere Han har holdt regnskab med, hvor hvilke pladser han er kommet ind på. Jens kunne godt tænke sig at vide hvor mange gange h... -
(DP) Sjov og spas i Mensa-Land
ForumindlægI Mensa har vi det sjovt med tilfældigheder, men ting sker ikke tilfældigt. Tilfældighed er et tæppe, der skjuler sandheden. (Baysisk filosofi) Vi kaster med mønter og morer os med det. Vi starter med at kaste en ærlig mønt. a) Vis, at sandsynligheden for at sandsynligheden for at få uendelig... -
Rettelse
ForumindlægHej alle Jeg sidder med en engelsk aflevering, som jeg er blevet færdig med. Jeg vil bare høre, om der var en venlig sjæl, der ville kigge den igennem for evt. fejl. Vil sætte stor pris på det! Vil helst sende den over email eller lignende og ikke i dette indlæg. På forhånd tak! -
(x^2-81)(e^x-21)=0
Forumindlæg(x^2-81)(e^x-21)=0 Sådan ser ligningen ud, var der desværre ikke den det blev gennemgået, og dette regnestykke skal med i en aflevering til i morgen. Nogen der evt. kan hjælpe med at regne den ud, og forklar godt hvad e^x er? På forhånd tak -
Eksponentialfunktioner?
ForumindlægEksponentialfuntions aflevering. Hjælp mig! En funktion er givet ved f(x)=4*a^x, hvor a er et positivt tal. Grafen for denne funktion går gennem punktet (2,100). Bestem tallet a. Kan simpelhen ikke gennemskue den? Tak :) -
Differentialkvotient.
ForumindlægHejsa. Jeg har fået en opgave i en aflevering, hvor jeg bliver bedt om at bestemme f'(4) ved hjælp af en figur (som jeg har vedlagt). Jeg har prøvet længe nu, men kan simpelthen ikke finde ud af det. Nogen der kan hjælpe? Er virkelig i nød!!! -
Den globale nedbørsfordeling HASTER
ForumindlægHey guys. Jeg har en aflevering om den globale nedbørsfordeling, og lige på det område er jeg helt lost. Er der evt en der hurtigt kan hjælpe mig? Det ville rede min dag! Spørgsmålet lyder: Beskriv indledningsvis overordnet den globale nedbørsfordeling. På forhold tak:-) -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHej Jeg har lavet denne her aflevering, som jeg tænkte om der var nogle der kunne hjælpe med. Jeg har skrevet det hele, og synes den er fin nok, men jeg har markeret specielt de steder hvor jeg er lidt usikker på hvorvidt den er rigtig. Men også bare generelt om der er lidt småfejl i teksten osv. -
Lininger???!
ForumindlægHej Jeg har to ligninger til min aflevering som jeg ikke kan løse. 1) 4x+6=3x+6 2) 2(x-3)=3(x+1) Er ikså god til ligninger hvis der er x på begge sider. Please hjælp mig :-) -
ligninger med to ubekendte
ForumindlægJeg har en afleverings opgave som jeg ikke kan finde noget information om i hverken lærebog eller formelsamling. Opgaven lyder således:p⁴ + q⁴ = 7p₃ + q₃ = 5Håber der er nogle der kan hjælpe.Aagaard -
Laktose
ForumindlægHej, jeg er gået i stå ved et spørgsmål i min aflevering, som lyder følgende: Angiv fænotypen for personerne D og E i figur 5. Begrund dit svar. Jeg har vedhæftet figuren. På forhånd tak :)
