Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 19201 til 19220 af 101533
-
snit ganget med 1,08
ForumindlæghejDet eneste jeg indtil videre har lagt mærke til, som efter min mening er iøjnfaldende i den såkaldte "Velfærdsreform" er at ens snit bliver ganget med 1,08 hvis man gå i gang med en langvideregående udd. hvis man starter inden 2 år eller noget lignende anyway..! Er der nogen som ved... -
Medicin/sygeplejerske?
ForumindlægJeg er 22 år og har læst psykologi i 2 år til sommer. Jeg havde egentlig altid troet jeg skulle læse medicin men knækkede halsen på suppleringsfagene som jeg valgte at starte på direkte efter gymnasiet på GSK. Jeg var sproglig student men med biologi på højniveau. Lige nu er jeg bare der hvor je... -
Tryk og kræfter
ForumindlægHej har fået dette eksamens spørgsmål og kunne godt bruge noget hjælp tak på forhånd Under et dyk har man brug for at sende prøver op til overfladen. Det forega°r ved at fæste prøverne til en ballon der pustes op fra en iltflaske uden for dykkerklokke. En ballon pustes op med ilt til vo... -
Eksponentielle funktioner
ForumindlægHej, et af spørgsmålene i min mundtlige eksamen lyder således: "Bevis sætningen om den fuldstændige løsning for differentialligningen y'=ky. Forklar om eksponentielle funktioner og deres egenskaber, herunder sammenhængen mellem de to skrivemåder f(x)=b*a^x og f(x)=c*e^kx" At bevi... -
spg ang afstandsformlen ved parameterfremstillinger
ForumindlægGoddag kære valuegivers, jeg sidder og læser lidt mat, hvis jeg nu skulle risikere og komme til eksamen i det. Jeg er med på, hvordan man bruger afstandsformlen når man har et punkt(x1,y1) og en linje med ligningen ax+bx+c=0. Så putter man jo bare x1 og y1samt a, b og c ind i formlen for udregnin... -
Sechzehn Jahre af Erich Junge
ForumindlægHej Er der nogen, der har læst den ovenstående novelle og er så sød at komme med guldkorn? Jeg sidder og forbereder mig til eksamen imorgen :) På forhånd tak -
Mikroøkonomi prisdiskriminaion
ForumindlægHej alle, Jeg sidder her med en eksamensopgave jeg fik til eksamen. Jeg er i tvivl om hvorvidt det udleverede rettevejledning er korrekt og tyder derfor til jeres hjælp. opgaven er som følger og er taget på Mikro B, polit studiet: Consider a monopolist who has the possibility to charge ... -
Do androids dream of electric sheep (Bladerunner)
ForumindlægHej, skal til engelsk eksamen og vi har opgivet kapitel 12 af bogen "Do androids dream of electri sheep" af "Philip K. Dick" - den er også kendt under navnet Bladerunner pga. der er lavet en film over den med dette navn. PRoblemer er vi ikke har någet at gennemgå kapitel 12 så... -
Betydning af opgavens trin
ForumindlægJeg er igang med og terpe til Dansk mundtlig eksamen og læser noter til de forskellige perioder. Jeg fandt en opgave som havde en masse nyttige noter til stil perioderne i litteratur historien , linket er herunderhttps://www.studieportalen.dk/opg/ungdomsopg.php?o=1607Det jeg ikke forstår ved opga... -
Differential og integral
ForumindlægHej derude. Nu er jeg stødt på grund midt i helvede. Dette emne er min store mur!! Jeg skal til at lave hjemmenoter til min vintereksamen. Min lærer har givet mig nogle vejledende spørgsmål således jeg helst skulle ende med nogle brugbare noter til min eksamen. Er der evt. nogen som ligger i... -
Eksamensforberedelse
ForumindlægSå blev det igen eksamenstid og endnu engang fik jeg udtrukket et fag som er meget usikker i, og selvfølgelig som den afsluttende inden huen skal på, typisk :) Men det jeg vil hører om er, om der er nogle der skulle ligge inde med nogle eksempler på opgaver man kan komme op i til den mundtlige ... -
Northern Ireland
ForumindlægEr der ikke nogen der har lyst til at kigge oversættelsen efter for fejl??Den irske republik blev selvstændig i 1922, men den nordlige del af øen blev ikke en del af den ny stat. I de seks nordøstlige grevskaber var der flertal for at forblive en del af det forenede Kongerige, fordi størsteparten... -
Engelsk stiløvelse, modalverber
Forumindlæg1. Må jeg se din nye cykel? 2. Du må gerne se den, men du må ikke køre på den. 3. Jeg må tale med dig. Må jeg komme i aften? 4. Han kommer måske i morgen. 5. Det kan være meget koldt i april. 6. Du må se den film, den er fantastisk. 7. Det kan være, han aldrig kommer tilbage. 8. Du må ikke græde,... -
Hjælp til eng??
ForumindlægHeysa ville høre om nogle ville kigge min engelsk aflevering igennem, da jeg ikke er så god til det, og har prøvet selv at sidde med grammatik bogen siden af. Tak Christian I don´t think it is an good movie, when I am not agree with his view on Global warming, but there are a lot of people who ... -
Omskrivning af brøk med kvadratrod
ForumindlægHej Hvordan omksriver jeg ovenstående udtryk, så jeg får ? (Jeg mener nok, at det er det man får.. Det er noget jeg har noteret hurtigt til en opgave, så det er lidt ulæseligt) Håber nogen kan forklare mig det nemt. På forhånd tak! -
dumper jeg hhx? :( hjælp..
ForumindlægJeg går på hhx 3 år og er færdig her om et par måneder.. Årskarakter : Matematik mundtlig 02 Matematik skriftlig 02 Samfundsfag 4 Tysk mundtlig 10 Tysk skriftlig 10 Virksomhedsøkonomi mundtlig 02 Virksomhedsøkonomi skriftlig 00 Eksamens : Virksomhedsøkonomi mundtlig 00 er... -
Vektor i plan
ForumindlægHej alle Jeg skal snart til eksamen i mat A og har lige et lille spørgsmål : ) - der står i et af spørgsmålene at jeg skal "gør rede for ligning for en ret linje i planen" og ved ikke rigtig hvad der er at "gøre rede" for? :S Nogle som er venlige og vil hjælpe? På forhånd mang... -
Mundtlig?
ForumindlægHej ! Håber nogen kan svare på mit spørgsmål som lyder: Jeg skal op i skriftlig matematik, fysik og dansk. (A fag). Jeg har været oppe i 2 fag i 2.g, og har en mundtlig eksamen (AT). Så mangler jeg 2 mundtlige. Hvor stor er chancen for at jeg kommer op i mundtlig matemati... -
Matematik opgave med gods i - søger hjælp?!
ForumindlægF A_______________________B C. Jeg skal beregne linjestykket mellem A & B. Mine oplysninger er som følger: Afstanden fra C. til A og B er 6371 km. Afstanden fra C. til F er 6380 km. Håber der er en der kan gennemskue den.. På fo... -
Forslag til AT-emne?
ForumindlægJeg har "Kommunikation" som overemne. Jeg har valgt fagene Dansk og Psykologi, men hvad kan man skrive om under kommunikation udover de sociale medier?
