Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 19241 til 19260 af 33479
-
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en kemirapport på engelsk, og jeg kender ikke rigtigt de engelske ord for apparaturet, og ordbogen.dk kan ikke hjælpe mig. Det jeg ikke kender det engelske ord for er: Fuldpipette Magnetomrører Jeg går ud fra, at et pH-meter bare hedder pH meter? :) . Mvh. Anne -
Desperat brug for hjælp til Outline
ForumindlægJeg skal på til engelsk mundtligt eksamen, og jeg har valgt emnet racisme, og der fortæller jeg noget om KKK, martin luther king, hvorfor der er racisme osv. også skal jeg samligne Dk med et engelsk talende land, ja, og der har jeg så brug for jeres hjælp. Hvad kan jeg smalinge Dk med, med et eng... -
bsc economics and business administration
ForumindlægHej derude. Jeg har overvejet at søge ind på denne uddannelse til sommer, dog er jeg lidt i tvivl om den bliver for svært - da det hele er på engelsk. I min tid på gym. var jeg god nok til engelsk (fik 10/10) - men jeg ved slet ikke, hvor meget det kræver på uni. Er der nogen som har erfaring/el... -
Essay
ForumindlægJeg skal skrive et essay på engelsk, men jeg har fået af vide, at det ikke har de samme krav som det danske essay. Jeg har kigget på videoerne herinde, men det er til gymnasie nivuaet. Jeg vil spørge, om der er nogle der kan fortælle mig hvad et engelsk essay er for noget. I det danske, skal man... -
Naturvidenskabelig ?!
Forumindlæghej, jeg har valgt en studie retning som hedder: Storbyliv og indeholder Engelsk A, Samfundsfag A og Matematik B. Jeg vil gerne uddanne mig som tandlæge eller børnelæge. Men jeg har hørt, at jeg ikke kan blive optaget på det naturvidenskabelige universitet senere hen, da jeg ikke har haft Mate... -
Useriøs i folkeskolen
ForumindlægJeg står nu her som 20-årig uden uddannelse. Jeg har til daglig et, uafaglært ekstremt kedeligt monotont arbejde. Dette har fået mig til at fortryde min mildest talt skandaløse arbejdsindsats i folkeskolen, og jeg vil derfor gerne i gang igen. Min umiddelbare idè var at starte på HF, men jeg tvi... -
En oversættelse som nu haster
ForumindlægJeg har tidligere haft dette indlæg men ingen svarede så nu prøver jeg igen: Er der nogen som vil rette denne oversættelse: Dansk version Jeg er en ganske almindelig pige på 17 år, som altid har været rimelig tilfreds med tilværelsen. Men nu har jeg fået det vanskelige problem, når jeg er i sel... -
Ejefald og genetiv
ForumindlægJeg skulle oversætte noget fra dansk til engelsk der omhandler ejefald og genetiv. Jeg er slet ikke sikker på min oversættelse. Så hvis der er nogle der lige vil se den igennem, så vil det være dejligt.. :) It may sounds like a crime novel’s title, but it is a description of Charlotte Perki... -
SPANSK
ForumindlægHejsa!!! Jeg håber at nogen af jer derude, der kunne hjælpe mig med en spansk oversættelse jeg har lavet: Una dia dos chicos encontraron una pasaporte en la calle. Fue una pasaporte espanol, pero no fueron capez de ver a quien le pertenció, porque el nombre fue borrado. Los chicos llevaron lo... -
efter gymnasiet????
Forumindlæghvad skal I efter gymnasiet?jeg har selv overvejet HH, men ved ikke rigtigt endnu? har I nogle foreslag til hVILKEN UDDANNELSE man skal vælge?selvfølgelig afhænger det af hvad man interesserer sig for, men alligevel. er man helt fortabt, hvis man går ud med et snit på omkring de 7,5? kom gerne me... -
Bachelor og sidefag
ForumindlægHej SP. Jeg er ikke blevet meget klogere af at kigge på AAU's hjemmeside. Derfor spørger jeg jer; kan man tage hvilken som helst af deres bachelorere, med hvilket som helst sidefag? Er det svært at overskue at have både en bachelor og et sidefag - har man dem overhovedet på samme tid? På f... -
Hvor har i søgt ind? Spændt!
ForumindlægHejsa! Hvilken uddannelse har i søgt, og er i ligeså spændte som jeg selv!? :O -
Eksistentialisme
ForumindlægHvad ville man kunne perspektivere til, hvis man kom op i eksistentialisme? gerne en religion eller en anden filosofi.. -
Hvad er en metafor?
Forumindlæghvad er en metafor -
IDÉER TIL FREMLÆGGELSE!!!!
ForumindlægHej! Min veninde og jeg har lige lavet vore 9. kl. projekts produkt - nemlig denne her hjemmeside - http://web-side.dk/Websites/My21/ . Vores hovedemne er "Det 21. århundrede", og vores undermne er medier. Vi skal fremlægge i næste uge, og vi er 100% enige om at det ikke skal være... -
Statskundskab
ForumindlægHej alle, I sommers begyndte jeg på statskundskabsstudiet på Aarhus Universitet. Jeg elskede det i starten, og det har altid været min drømmeuddannelse. Jeg kom ind med et snit på 10 - lige over kvote 1 snittet på 9,8. Jeg kan nemlig godt lide politik og samfund, men jeg er virkelig blevet i tv... -
NaBH4 - tegne mekanismen
ForumindlægJeg har brug for hjælp til det her, tak: 2) Tegn mekanismen for Natriumborhydrids reduktion af ketoner i alkohol og spørgsmål 6) hvorledes laves deuteret 9-fluorenol, (C12H8)CHOD... Tak hvis I kan hjælpe! -
Ændring i pensum på jura på KU
ForumindlægHej Jeg starter efter planen med at læse jura på KU til sommer. Derfor - er der nogle der ved om nogle af bøgerne kommer i en ny udgave eller ved hvornår man kan se pensumlisten for 2010/2011. Jeg fandt denne her pensum liste i et andet forum: en i kbh. er pensum for 2009/10: - Peter Blume, Ju... -
Ekstra højniveau fag
ForumindlægPænt goddag. De seneste par uger, grundet i alle de nyudklækkede studenter, har 1,03-reglen eller ekstra højniveau-fag-reglen, blevet meget omtalt. Mit spørgsmål lyder på følgende: - Har alle gymnasieelever krav på at kunne vælge et ekstra højniveau fag? (Ekstra timetal) Mit tilfælde: Mat A ... -
vernisaage
ForumindlægHej. Er der nogen der har læst the short story "vernissage" af Claire Anderson-Wheeler.? Forstår nemlig ikke slutningen på den. Håber der er nogen der kan hjælpe, på forhånd tak. :
