Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 19241 til 19260 af 23684
-
Hvorfor er du ikke nihilist?
ForumindlægHvorfor er du ikke nihilist? -
Terminsprøve 16-20 febuar!
ForumindlægHej.. Jeg står og skal bruge nogle råd da jeg skal til terminsprøve om lidt over en uge.. Hvordan kan jeg forberede mig bedst muligt? Jeg skal op i: Dansk: Retstavning, skr. fremstilling og læsetest. Engelsk: Læse- og lyttetest, stil, sprog og sprogbrug. Matematik: Færdigheds- og problemregning.... -
kemi, højt niveau
Forumindlæghej vil høre om der er nogen der kan hjælpe med denne opg.har en reaktion2 MnO4^(-1)(aq)+10Br-(aq)+16^+(aq) ->2 Mn2+(aq)+5Br2(aq)+8H20(l)det er meget vigtigt at reaktionen foregår i tilstrækkelig sur opløsning.Vi ser på en situation, hvor vi har følgende koncentrationer i opløsningenMnO4^(-1)... -
Da Vinci mysteriet
ForumindlægHey folkens!Nogen der har læst Da Vinci Mysteriet, som kan fortælle mig om det er helt hen i vejret at overveje at skrive om den i 3.g ?? -
Børnemishandling og tvivl i forhold til teorier
ForumindlægHej. Når jeg laver en fx samfundsfags aflevering, er det virkelig svært for mig at finde teorier, som man kan bruge - findes der sider med dette? evt hvad gør I andre? Mit andet og mest vigtige spørgsmål er i forhold til min SRO, hvor jeg skriver om børnemishandling/udsatte børn, men kan simpelth... -
Old -noter
ForumindlægHej. Ville lige høre, om nogen lå inde med nogle notater til oldtidskundskab, som de vil dele ud af? -
Kommunikationssituation
ForumindlægHvad er kommunikationssituation? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det, håber VIRKELIG der er nogen der kan hjælpe ! -
Religion???
ForumindlægJeg tænkte bare på hvorfor der ikke er et forum der hedder "religion"? Når nu old er repræsenteret... Vi er jo nogle der skal til eksamen, og det kunne da være rart at have et forum at diskutere i. -
skriftlig klage
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der vil komme med et råd til hvad de ville gøre i min situation. har været oppe i old og fik 7, (årskarakter normalt meget højere) fik at vide at jeg sagde meget, men min disposition var alt for rodet. Men nu var jeg i den situation at da jeg kom ind i forberedelseslo... -
AT i religion og samfundsfag
ForumindlægHejsa. Jeg vil høre om der er andre, der skal skrive om muslimer der kommer til Danmark? Hvis der er, hvad vælger i så at lægge fokus på? Har i eventuelt en problemformulering? -
Hvilke bøger bruger de på HTX?
ForumindlægHej. Er der nogle som ved hvilke bøger der bliver brugt det første år på HTX i Nykøbing Falster? -
AT : Samfundsfag + religion
Forumindlæghejsa har i forslag til emne i samfundsfag + religion, overemnet er Rejser – opdagelser, forandringer og ny viden? taak;) -
Hjælp til at rette stil!!
ForumindlægHej. Jeg har brug for lidt hjælp, til at rette min engelsk stil. Håber I vil hjælpe! In America 44 % of the population suffer from obesity, while the in Denmark it’s only 16 %. Therefore will I in this essay focus on the difference between the eating habits in America and Denmark, so I... -
Herman Bang - Frøkenen
ForumindlægHejsa til alle jer derude...Er der nogle af jer, som har arbejdet med Herman Bangs novelle 'Frøkenen' som derfor så har nogle gode notater? Eller hvis du kan huske hvad I har snakket om, så er det også fint ... Jeg er lidt lost med den, og har prøvet at søge på den, men uden held ...Håber... -
subjektsprædikat?
ForumindlægHej, søger hjælp i faget almen sprogforståelse."Find subjektsprædikatet i følgende sætninger:1) Hendes far var gammel2) De levede lykkeligt til deres dages ende.3) Katten, som var blevet reddet, hed Plet.4) Hun sagde nej.5) Således blev han døbt Peter.6) Nej, sagde den lyshårede pige.Giv et ... -
Hvad er godt, og hvad er ondt?
ForumindlægJeg skal lave en religions aflvering, hvor på jeg skal besvare følgende punkter: Hvad er godt og hvad er ondt? - og hvordan bestemmer man det? Vi griner meget i DK: Men må man grine af incestofre, handicappede, voldtægsofre..? Nogen der har noget godt viden/info? :-) -
Hvilket parti i Danmark er det mest liberalistiske?
ForumindlægHvilket parti i Danmark er det mest liberalistiske? -
Hvad er AT???
ForumindlægHej Alle. Nogen der kort kan forklare mig hvad AT går ud på? Jeg skal igang med forløbet næste uge, og ville gerne lige være lidt på forkant ;) M. -
Karakter snyd...
ForumindlægKan det overhovedet opdages hvis man "pynter" lidt på sine karakterer, når man søger ind på videregående uddannelser. Altså man kan vel bare scanne dem pæne;) Det er ikke en opfordning til nogen som helst( det er jo møg ulovligt)-men dem der vælger fra og til i bunkerne har vel ikke en ... -
Hjælp til tyskoversættelse :)?
ForumindlægTænkte på om der nogle der vil kigge på min tyskaflevering der er vedhæftet, og rette de værste fejl? - ved udemærket godt at det er rigtig dårligt oversat.. det danske står der også, hvis det er helt slemt at forstå. - Tusinde tak på forhånd! :-)
