Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19261 til 19280 af 41162
-
Differentialligninger og differensligninger
ForumindlægHej SP Hvad er en differensligning? Jeg kab forestiller mig, at det har noget at gøre med differentialligninger. -
Skrive i nutid i resume?
Forumindlæghej. Vi skal skrive et resume i nutid. men det skal handle om det eneglske sprogsudvikling- og det går jo 2000 år tilbage i tid. mit spørgsmpl er så: hvordan kan jeg så skrive i nutid når halvdelen af "historien" jo har har foregået? eller skal jeg bare skrive i datid og i nutid ? (evt... -
Valuta / Kursen
ForumindlægHej! :) Jeg har fået et spørgsmål som er I Danmark koster lokomotiv 1375 kr. I Tyskland koster det 130,86 euro. Kursen på Euro er 745. Beregn om det er billigere at købe lokomotivet i Tyskland. Jeg vil gerne finde ud af hvordan man regner det ud så skriv gerne udregning TAK :) -
Bi-subdominant?
ForumindlægJeg sidder her i 2.g med musik, og har fået en harmonisk analyse-opgave. Tonearten er F og halvvejs inden i sangen kommer et C som bliver efterfulgt af en Cm og et Gm. Jeg spurgte min lærer om det kunne være en "Bi-subdominant" da Cm er subdominant for Gm, men min lærer afviste og klass... -
Hjælp til emne ved kombination af erhvervsøkonomi og samfundsfag til årets AT emne.
ForumindlægHej alle, Til mit AT projekt har jeg valgt at kombinere erhvervsøkonomi og samfundsfag. Har dog svært ved at komme frem til et emne omkring havet. Det skal helst tage udgangspunkt i et firma, da jeg har en del større interesse for Microeconomics. Nogle kloge hoveder der sidder med en god ide? -
folkevise
ForumindlægHej Kan i hjælpe mig med at forklarer hvad det her betyder? " Der solen om morgen monne opstå, frem kom mange ridder at se derpå, -
hjælp i dag.
ForumindlægHej jeg er en pige som læser til finansøkonm. Jeg har en aflevering som skal rettes, da det er noget min lærer synes, jeg skal gøre, vil jeg spørger om der er en det vil hjælpe mig med at rette denne opgave. også kan vi aftale en beløning vedkommende kan få for det. på forhånd tak. ps. sto... -
SRP Formidlings opgave integral regning
ForumindlægHej alle, Jeg sidder og skal skrive en formidlingsopgave med brug af integral regning til SRP. Jeg mangler blot lidt inspiration til hvor jeg kunne bruge det i virkeligheden? Emnet skal gerne være et projekt som er udført med brug af integral regning. Emnet skal være kendt på internettet, så de... -
Programmering
ForumindlægHej alle. Jeg vil gerne lære at programmere, med begyndelsen på BASIC. Er der nogle videoer og hjemmesider, der viser, hvordan jeg starter? -
HJÆLP - Engelsk grammatik
ForumindlægHej alle Jeg har 2 engelsk grammatik opgave som jeg har vedhæftede. i dokumentet stå der 1. opgave og 2 opgave som er forskelligt. (Jeg har også selve opgaven det som jeg har lavet (svaret) er lidt nederst) Jeg vil meget gerne have hjælp til, at der er nogen der kan rette den. Vil være dybt takn... -
Projektopgave - Downs Syndrom produkt + problemformulering
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg skal lave en projektopgave om Downs. Jeg har ingen idé om, hvad mit produkt kunne være. Jeg har også en problemformulering, som jeg godt kunne bruge lidt hjælp til. Jeg har fået at vide, at spørgsmålene er fine, men at jeg lige skal omformulere den. Problemformuleringen ... -
Oversættelse!!!
ForumindlægUndskyld ulejligheden, men jeg har virkelig brug for hjælp!!!!! Hvad hedder, "I 2008 var der 14,4 millioner"? Det er især, " ....var der....." der giver problemer. Min første indskydelse var "Im Jahre 2008 war es 14,4 Millionen" -
Hjælp.
Forumindlæg5 hours had passed. I am watching the tv in the airplane. I was watching some funny Disney channel series. It was something I used to watch this back kome When it started to get boring then I slept. I was waked op by mom. She told me it was time to wake up. I looked outside of the window. I saw... -
Denmarks rolle i Krigen
ForumindlægJeg har svært ved at forstå, at Danmark både kæmpede for og imod protestanterne under 30-års krigen, mens ALLE andre lande, der var involvleret i krigen aldrig skiftede side. Altså de protestantiske magter mod den Katolske Liga. -
Overskrifter i en redegørelse?
ForumindlægHej, må man bruge overskrifter i en redegørelse? -
få en karakter hurtigt.
ForumindlægHej. Jeg har lavet en lille test der omhandler matematik. Der er omkring 20 spørgsmål, som tager omkring 10 minutters tid. Hvert spørgsmål er et emne for sig, som giver et antal point, ud fra sværhedesgraden. Når du afslutter testen, får du en samlet point score, hvor du kan aflæse din karakter ø... -
SRP - Down syndrom
ForumindlægHej! Jeg er igang med, at skrive SRP i fagene biologi og idræt med emnet Down syndrom. Jeg leder efter en person, som evt. vil se min redegørelse igennem og kommentere på den. Jeg skriver om genetikken bag Downs. Så, hvis I kender nogen - evt. en hjemmeside eller andet, hvor man kan henvende sig... -
Variabelsammenhæng.
ForumindlægEr der Niven der kan fortælle mig sammenhængen mellem temperaturskalerne Fahrenheit og Reamur? -
Mægtighed
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig følgende, eller sende et link til noget forklarende stof omkring dette?: En bevisførelse for den indbyrdes mægtighed mellem de naturlige tal, de rationale tal, og de reelle tal. På forhånd, mange tak! -
Déménage?
ForumindlægHej, Vil man sige se déménage eller undlade se? På forhånd tak :)
