Søgning på: musik analyse. Resultater: 19261 til 19280 af 25891
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hey alle. Er igang med at skrive en baggrundsartikel. Må der gerne være 2-3 billeder i en baggrundsartikel? Må der gerne være 2-3 interviews i en baggrundsartikel? Hvor manhe faktaboks skal der være? Taak :)
  • Identitetsdannelse

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive en SRP omkring unges identitetsdannelse i det senmoderne samfund. Her har jeg tænkt mig at bruge Goffman, Giddens og Ziehe. Er der nogle der har andre gode idéer, eller nogle specifikke teorier eller begreber fra disse tre? :-)
  • tysk hjælp!

    Forumindlæg
    hjælpe med min Tysk, i behøver ikke give mig svarene men måske overstrenge de ord som er forkert og inden i kommentere ved godt jeg er spasser til tysk, det viser min karaktere derfor søger jeg hjælp
  • Der verkäufer und der elch!Der verkäufer und der elch

    Forumindlæg
    - Til dem der har læst denne historie i tysk- hvad kan budskabet og temaet være i denne historie? Forfatterens formål med historien? Og hvad betyder ordsproget, ''Dem elch eine gasmaske verkaufen?'' Håber i kan hjælpe!
  • studieretningsopgave

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive en 3.g studieretningsopgave i år. Er der nogen som har forslag til hvilket emne det kunne være. Mine studieretningsfag er Samfundsfag, matematik og natur geografi. Udover må jeg inddrage historie og dansk. På forhånd tak
  • Havfruens Sang, af Henrik Pontopiddan

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har virkelig brug for noget hjælp, hvis der er en der gider at hjælpe mig, ville det være super .. I teksten Havfruens Sang, af Henrik Pontopiddan; 1. Hvad er budskabet? 2. Hvad er temaerne? 3. Er der noget symbolik, hvis ja, hvilket?
  • Nogen der kan hjælpe mig!!!

    Forumindlæg
    jeg skal skrive en kronik på baggrund af en artikel, men vi har aldrig fået noget information eller nogle genretræk om kronikker.. så nogle der kan hjælpe med hvad der er typisk for en kronik. eller bare fortælle mig noget om kronikker???
  • Rigtig kommasætning

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal aflevere danskstil på mandag, og vil gerne have sat kommaerne helt rigtigt den her gang. Ud fra en længere forklaring min dansklærer har givet, og ud fra noget jeg har læst på nettet, har jeg forsøgt at sætt kommaerne rigtigt i stilen. Men jeg er ikke sikker på om det er helt kor...
  • Integrale

    Forumindlæg
    Følgende funktion skal integreres x^3 (1+x^2)^2 Jeg har meget svært ved at se hvordan den skal gribes an.
  • Utilfreds med karakter.

    Forumindlæg
    hmm... Som i nok kan se, så er jeg utilfreds med min karakter som vi fik tilbage i fredags. Jeg fik 4 og ville høre om der var nogle som ville læse den igennem for at se om rent faktisk ligger til 4. Skriv til mig så sender jeg den :)
  • billedsprog

    Forumindlæg
    Er det billed sprog , når man sige skovløberens dreng klemt sig ind mellem de andre handlende i bagerbutikken ?
  • Min første filosofi opgave

    Forumindlæg
    Hej alle. Som kom den tid hvor jeg skulle skrive min første filosofi opgave. Jeg har valgt at skrive om den fri vilje, og jeg vil nu høre om nogen har forslag til citater jeg kan inddrage. Indtil videre har jeg kun 2 citater fra Satra der viser hans holdning til den fri vilje, men jeg har ikke k...
  • Hærværk

    Forumindlæg
    Hej. I romanen "Hærværk" er der på den allerførste side et lille "motto" så at sige: "Frygt sjælen og dyrk den ikke for den ligner en last". Nogen, der kan forklare, hvad der helt præcis menes? Tak på forhånd. ;)
  • Svær opgave, hjælp bedes!

    Forumindlæg
    Godaften alle sammen! :-) Sidder med opgave 8.008 som kan ses her: http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf en der kan hjælpe?
  • Adj. og adverbier sætningsanalyse?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg vil gerne høre om man sådan kan lave en sætningsanalyse for at finde ud af om det skal være et adjektiv eller et adverbium? Altså for at finde ud af hvad "ordet" lægger sig op ad? Tusind taak :)
  • Rigtigt eller forkert?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har prøvet at formulere denne sætning bedst muligt. Men ved ikke om den er rigtig formuleret. Håber at I kan hjælpe. Der Königsohn bekam eine Arbeit auf dass Schloss in ein Königreich.
  • Emnevalg til dansk/historie opgave

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder med det problem, at jeg ikke kan finde et emne til min dansk/historie opgave. Min klasses overemne er Det moderne gennembrud. Jeg havde tænkt mig at skrive noget om kvindernes vilkår/undertrykkelse/forhold eller arbejderbevægelsen - men jeg har svært med at finde tekster til d...
  • Hvad kan én få til at dumpe til ekamensprojektet?!

    Forumindlæg
    For at gøre en lang historie kort, så er jeg virkelig på skideren. Jeg valgte et emne jeg ikke skullet have. Aldrig vælg et emne man synes er spænende, altid tjek hvad pokker der ligger bag al éns fascination... Skip længere ned hvis at du ikke vil have baggrundsinfo Jeg er så gået hen og vælge...
  • Er min data repræsentativ?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for at finde ud af hvorvidt mine data er repræsentative for det pågældende segment. I denne forbindelse har jeg forsøgt mig med udregning af konfidensinterval, men jeg mindes at det kan udregnes mere præcist. Er det nogen der kan hjælpe? Pf. tak.
  • Bevarelse af Emek i planetbevægelser

    Forumindlæg
    Hej Sidder her med SRP, og jeg skal kommentere på, om Emek er bevaret i hhv. elliptiske baner, parabel og hyperbel. Som sagt er Emek < 0 når en genstand kredser om et central legeme i en elliptisk bane, men det jeg ikke helt forstår er, at man jo antager, at Centrallegemet og planeteten der ...

Søgninger relateret til musik analyse