Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 19261 til 19280 af 101533
-
Hvorfor er sproglige "dummere" end matematikere?
ForumindlægHej hej..Jeg har gået rundt og blevet MERE og mere irriteret over den måde vi sproglige bliver behandlet på. Vi får dumme kommentarer med, at vi jo ikke kan andet end at stave og lære sprog. Disse ord kommer især fra matematikerne, som selv mener de er klogere.. Hvorfor er det sådan?? Sproglige e... -
shakespeare sonnet 70
Forumindlæghej nogle der kan hjælpe mig med at analysere denne tekst? har virkelig svært ved det.. :) på forhånd tak :) That thou art blamed shall not be thy defect, For slander’s mark was ever yet the fair; The ornament of beauty is suspéct, A crow that flies in heaven’s sweetest a... -
nogen der kan huske verdens nemmeste matematiske regel!?!?
Forumindlæga/b/c = (a*c)/b.er det rigtigt? eller er det:a/b/c = a/(b*c).på forhånd tak! -
Haster - Intervaller og mængder!
ForumindlægMin matematiklærer var desværre syg i dag, og jeg kunne ikke få hjælp af andre, så jeg prøver herinde. Jeg har aldrig været god til matematik, men jeg gør mit bedste så godt som jeg nu kan. Jeg har dog brug for hjælp. B = { x ? N | 1 ≤ x ≤ 10 } C = {0, 2, 4, 6, 8, 10} Er C c (med en lille... -
HJÆLP!
Forumindlæghej derude... er blevet bedt om at bestemme c så ligningen x^2+4x+c=0 har netop en løsning! skal jeg så regne diskriminaten ud ved at sætte c til at være 0 eller hvordan? det har jeg nemlig gjort, men får diskriminaten til at være 16.. det kan ikke være rigtigt da d er større end 0,... så der er ... -
Trekanter | Matematik formelsamling
KompendieTrekanter findes overalt, og uden at tænke over det beskæftiger vi os med trekantede objekter hver eneste dag. Et tag, en kegle, en flise, et hjørne eller en spids. Særligt i håndværksfag bruges trekanter, trekantsberegning og trigonometri i praksis. Derfor er trekanter også noget håndværkere, ar... -
funktion
Forumindlægf(x) = x2 - x + c, c er konstant bestem tallet c, så funktionsgraf går igennem punktet p(3,4) -
Antal personer søgt medicin i år?
ForumindlægHvor mange har søgt ind i medicin (lægevidenskab) i år?Antallet af ansøgere for farmaceut er blevet offentligtgjort:451 har i år søgt ind på den farmaceutiske bacheloruddannelse – heraf har 263 lagt billet ind på uddannelsen som første prioritet. Sammenlignet med 2005 er der tale om en tilbagegan... -
Dump af eksamenen?
ForumindlægHej. Jeg skal til religion c eksamen her i morgen og jeg har 4 i årskarakter. Jeg kan virkelig ikke lide faget og tror ærligt ikke at jeg består, da jeg ikke kan nå at få læst hele pensum. Hvis jeg ikke består eksamen men har 4 i årskarakter, vil jeg så bestå faget og stadig blive student? -
Hej
ForumindlægHej ALLE.. Jeg skal til mundtlig mat. eksamen næste uge, og er begyndt at læse, men tænker lidt om der er nogle gode til hvordan man forbereder sig bedst til den eksamen. Går på hf og har C-niveau. Og er der så en der kan svare mig på mht. indekstal? hvis jeg finder forholdet mellem 2 indeksta... -
Billedkunst
Forumindlæghey jeg skal til eksamen i billedkunst c d. 24 juni kl. 13.30 Jeg er stødt på et lille problem.. Jeg kan ikke finde nogen steder på nettet hvad Bauhaus/Modernisme og Dekonstruktivisme er indenfor arkitektur!? Er der nogen som kan hjælpe mig det? På forhånd tak. Ps. held og lykke til dem der sn... -
kemi reaktionsligninger
Forumindlæghej, jeg er en ung pige der går på hf jeg har kemi på c niveau, jeg vil gerne høre om man kan kom op i reaktionsligninger til eksamen, jeg skal op i nf eksamen her til sommer nemlig???? Så vil jeg også meget gerne have hjælp til reaktionsligninger?? Jeg er meget dårlig til det.. hvordan kan man ... -
Vægtning af årskarakter
ForumindlægHej brugere bliver nødt til at få det på det rene - jeg har spurgt en masse mennesker om det men får hele tiden forskellige svar. Jeg skal afslutte mediefag C i år, her i 1.g og skal til eksamen i det. Hvor meget eller hvor lidt tæller min årskarakter som i dette tilfælde er 7? og hvo... -
Anbefalinger af video?
ForumindlægHej Jeg læser reglion c op via fjernundervisning og skal til eksamen i faget januar 2012. Jeg syntes ikke fx. islam sidder helt fast.... og derfor vil jeg høre om der er nogen, som kan anbefale nogle videoer, mm så det forhåbenlig sidder fast så i det mindste kan få 2 til eksamen, hvis ... -
en bedømmelse eller kommentar
Forumindlæghej Jeg skal op til matematik c niveau på mandag.. Hvis vi nu siger jeg trak 5. spørgsmål og det blev funktioner Beskriv, hvad der kendetegner linære funktioner også til eksamen jeg siger: Først vil jeg forklare om hvad der kedetegner linære funktion og derefter vil jeg vise et eksempel. Som ... -
Fra folkeskole til gym
ForumindlægHej alle jeg er en elven som skal til at starte på gym efter ferien. Jeg er meget spændt men også en del nervøs. Mit gennemsnit i niende klasse var lige op omkring de 9 stykker. Min spørgsmål er nu: Bliver det meget sværer når man starter på gym og kommer et karakter til at falde er det første... -
Er Gymnasiet hårdt?
ForumindlægHej, Efter sommerferien skal jeg starte på STX. Jeg har valgt studieretningen: Samfundsfag A, Matematik B, Erhversøkonomi C. Jeg overvejder dog at hæve matematik til A niveau. Hvis i har haft denne linje eller en lignende en, syntes i så det var hårdt eller? Hvor lang tid brugte i på lektie... -
Bestem niveaukurven
ForumindlægHar en opgave, som jeg har lidt problemer med og håber der er nogle som kan hjælpe med. Det lyder som følge Vi betragter funktionen f : R 2 \ {(0, 0)} → R givet ved f(x, y) = ln(x2 + y22) (x, y) ∈ R 2 \ {(0, 0)} → R For alle r1, r2 ∈ R+, hvor r1 < r1, betrager... -
Plagiatkontrol AT
ForumindlægBliver der tjekket for plagiat i AT-eksamens synopsis? -
Trigonometri
ForumindlægHej er der en/nogle der kan hjælpe mig med denne opgave? Beregn de ubekendte stykker i det spidsvinklede trekant. samt arealet. C=80 a= 8,10 og c= 8,44 jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre, ved jeg skal bruge sin og cos, og alt det med kan ikke helt finde ud af det:)
