Søgning på: Engelsk. Resultater: 19321 til 19340 af 23967
-
Meget kort rettelse. HASTER.
ForumindlægTask 1. Write 10 sentence. 1. He was actually a good boy, even though he fail. 2. The table is evidently in good condition. 3. I am wholly agree with you. 4. It’s certainly very beautiful, but it’s far too expensive . 5. Just wait here, my father will be here presently. 6. The ... -
Cykletyper og fortegn, eksamensspørgsmål
ForumindlægHej derude. Jeg har svært med forstå en definition, og det er en del af mundtlig eksamen. Vil nogen hjælpe med at forstå definitionen ud fra en eksempel givet fra mig? Definitionen: Lad være en permutation af . Da indføres følgende betegnelser om banerne og deres længder: Den endelige følge ... -
haster Haster HASTER
ForumindlægHej (: Jeg er desværre i denne uheldige situation, at jeg sidder med en tysk teskt, som jeg skal have lavet et referat af. Ville høre om der ikke var en/nogle, som kunne hjælpe mig med det? - Referatet skal blot være på dansk. Det haster virkelig. -
Mental forberedelse!
ForumindlægJah... vi talte i min læsegruppen, hvad vi gjorde for at forberede os mentalt til eksamen. Det var en meget sjov diskussion. Nogle af budene var: - Høre AC/DC - TNT i badet morgenen før, så hele familien vågner pga. larmen - Løbe en tur hver dag efter læsningen (plejer dog alligevel at gøre det... -
The Veldt
ForumindlægHej, jeg har et lille problem, som jeg håber nogen gerne vil hjælpe mig lidt med:) Min engelsklærer har ikke været så god, og vi har ikke fået analyseret nogen tekster og skal op til eksamen om nogle dage. - Er der nogen der har haft noget om The Veldt? Kan I så ikke lige skrive kort (men ikk alt... -
Hvad skal jeg gøre for at blive læge?
ForumindlægHej jeg går til dagligt i 9.kl og jeg ønsker at blive læge:) Men jeg er meget i tvivle om hvordan man bliver det, mange har bildt mig ind i at man skal ha et stort snit for at komme ind på et universitet. - hva hvis man ikke får et højt snit? - og hvad mener de med et snit? - er det forskelligt f... -
Div. spørgsmål
Forumindlæg1) For at finde ud af, hvilken vinkel en kuglestøder skal kaste med for at kuglen kommer længst, isolerer jeg t i y(t) = 0 = v_0*sin(a)*t-½*g*t^2+h, hvor h er højden kuglen kastes fra. Dernæst indsætter jeg i x(t) = v_0*cos(a)*t, og finder vinklen. Men jeg står med et udtryk på formen ½*g*t - h/... -
Er dette forstået rigtigt?
Forumindlæghttp://snag.gy/PRIKd.jpg Iv er i dette tilfælde 0 a, da ingen modstand er og Ir er 10mA, fordi der er en modstand. 10/1 = 10mA. Eller vil det være 20ma, hvor Spændingskilden og strøm kilden giver samlet 20ma? -
Efter gymnasiet?
ForumindlægEfter dette skoleår skal vi 3g'ere videre i livet. Nogle holder et sabbatår, andre går direkte videre... hvad er jeres fremtidsplaner? Man behøver ikke at være 3g'er for at svare, folkeskolelever, 1., 2., 4. og 5.g'ere må også meget gerne :) Jeg vil gerne holde et sabbatår, hvor jeg... -
Hvordan påvirker det kroppen?
Forumindlægpå hvilken måde er indtagelsen af Kanel(kumarin) et problem for kroppen? Jeg ville være dybt takennemlig, hvis der var en biologi/biotek lærer som kunne svare på dette. På forhånd tak! -
Test din hjerne
ForumindlægTest din hjerne :) Vigtigt – Ikke snyde! Følg instruktionen så hurtigt som muligt, men læs ikke videre på næste spørgsmål førend du har svaret på det foregående. Gå ind her: http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.netbiologen.dk/fysiologi/brain23.jpg&imgrefurl=http://www.netbiologen.dk/f... -
down under???
Forumindlæghej er en 3g'er der skal finde et universitet... har i det sidste tænkt meget på Australien? vil helst lære noget indenfor fysik - helst astronomi. er der nogen der har gået i skole eller arbejdet "down under" der har gode råd?? f.x. hvordan skolesystemet er.. hvordan med lejligh... -
Spansk?
ForumindlægJeg er rigtig dårlig til Tysk, da jeg bestemt ikke interesserer mig for det, men jeg haft det fra 7. klasse og pt. går jeg i 9. klasse og skal snart til at vælge gymnasium. Så mit spørgsmål er hvordan er spansk på gymnasiet? Jeg elsker spansk og jeg kan godt lide spansk musik, og jeg kan ... -
uddannelsesønske
ForumindlægHej allesammen Jeg skal til at starte på gymnasiet, men fik at vide at jeg muligvis ikke er uddanbelsesparat. Jeg hørte at man gymnasiet kigger på ens karakter og laver en revurdering. Altså omkring uddabnelseaparatheden. Hvis gymnasiet er enig med Uu vejleder... -
Interesseret i Danmark systemskifte af 1901 men skal havde inddraget eksempler fra resten af verden?
ForumindlægHej! Jeg er ny herinde, men synes det her er et mega fedt koncept. Jeg skal snart i gang - i morgen - med mit afgangsprojekt á 9. klasse. Jeg er meget historie interesseret og jeg startede med at vælge emnet "ligestilling" hvor jeg ville fortælle om Danmark's udvikling inden... -
Vedr. kort stil
ForumindlægHej! Jeg søger en venlig sjæl der vil kigge på min stil og påpege fejl og forklare dem- så jeg forstår det :) På forhånd mange tak! Teksten er følgende; Coco Chanel a changé la mode féminine tout le monde. Ses idées et son désir de libérer la femme se voient clairement dans ses collections... -
Tanlægestudiet og hjemmearbejde
ForumindlægHej Jeg forventer at starte på tandlægestudiet efter sommerferien. Men jeg har nogle spørgsmål, som jeg håber nogen derude, som studere til tandlæge, kan hjælpe mig med. Jeg har mand og 3 børn, og derfor vil jeg gerne vide hvormeget tid jeg skal forvente at bruge på studeiet hjeme. Altså forbered... -
Student anno 2008
ForumindlægHej alle kommende studenter anno 2008. Jeg tror ikke på, at jeg er den eneste som glæder mig vildt meget til at få hue på..(?) Derfor vil jeg gerne høre om, hvor meget i glæder jer. Er det noget i tænker på hele tiden? Og hvad betyder det for jer at blive studenter..? Og sidst, men ikke minds... -
hjælp til grammatik eng. A
Forumindlæghej. jeg har brug for noget hjælp til at rette nogle fejl i sætningerne, som jeg har svært ved.håber i vil hjælpe mig. 1. Universities that try to take a student's individual background into account is liable to be accused of political correctness. - er det noget med "that" ? 2. I... -
hjælp til spanskoversættelse
ForumindlægHej jeg har fået en spanskopgave som jeg skal aflevere i aften .. er der nogen der kan hjælpe mig med at rette det ? 1. Padre McEnroe må få forsvare sig (defenderse; forsvare sig). Padre McEnroe puede tener que defenderse a sí mismo. 2. Diskussionen får Patricio til at føle sig dårlig (sen...
