Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 19321 til 19340 af 163702
-
Where do i set the comma?
ForumindlægHi, all wise peoples. I'm today extaminating all english details, that can be good at learning. And im on a course to improve my English language. The thing i wan't u guys to do for me, is to rights my errors and to give me all the words where i put the comma forward the word or backward.... -
Emne til SRP
ForumindlægHej kære brugere Jeg står i den situation at jeg snart skal til at vælge et emne til min SRP og jeg står mellem to hovedemner: Brexit (Engelsk A og Samfundsfag A) Borgerrettighedsbevægelsen i USA (Historie A og Engelsk A) Hvad havde i valgt og hvorfor? Håber i vil hjælpe Tak på forhånd :) -
Abstract - Haster!!
ForumindlægHej. Har et Engelsk Abstract af min 2.års historie opgave. Har svært ved at formulere mig i præcis denne opgave, så der er nok nogle grammatiske fejl.. Håber der er nogen der lige vil rette den.. DET KUN 10 LINJER! ;) Operation Weserübung The study examines the German plans of occupying Scandin... -
Hjælp til det grammatiske i min ansøgning..
ForumindlægHej! Jeg har utroligt meget brug for hjælp, til min engelske ansøgning, da jeg ikke er så god grammatisk. Så hvis der var et sødt menneske derude et sted, som kunne rette den, så der er så mange fejl, ville det være fantastisk, da jeg meget snart skal sende den afsted. Og hvis der er nogle, ... -
eksamen
Forumindlæglucky me - skal op i mundtlig tysk, hvilket er ment ironisk..Tænkte på om der var nogen der lå inde med nogle oversættelser, som ligner dem man får til eksamen? det er nemlig den del jeg frygter mest..Håber nogen kan hjælpe:) -
Hjælp eksamen snart differentialkvotienten
ForumindlægHej.. jeg skal snart op i matematik mundtlig. i 4 af spørgsmålene skal jeg redegøre for differentialkvotienten. Jeg ved jeg skal bruge tretrins reglen. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal lave det. Nogen kloge hoveder, der kan fortælle mig det. -
Eksamen
ForumindlægSKal op i dansk mundtlig eksamen. Jeg er lidt i tvivl om hvad skal efter man har trukket en tekst.. Jeg skal selvfølgelig sige noget om perioden men hvilken årstal er det er det der hvor tekstens hedder.. hvis det er fra 1830 er det så romantikken skal jeg så sige noget om romantikken efter at ... -
Artikel
ForumindlægGoddag alle sammen. Jeg støtte på noget engelsk da jeg ikke kan engelsk vil det være besværligt for mig at læse det. Er der nogle der kan/vil oversætte det til dansk, sådan jeg kan forstå det.Our product has been available in the UK Market for several years now, during which time it has become an... -
Gode links til tysk
ForumindlægOpgavesæt www.finnjo.dk har samtlige opgavesæt fra 1997-2006 A- og B-niveau Hjemmesiden indeholder også gode arbejdspapirer for tysk grammatik - alle temaer, som er relevante på A-niveau, vil være at finde på hjemmesiden. -
Faktorisering v. 2.gradspolynomier
ForumindlægHvad bruger man faktorisering til i 2.gradspolynomier? Jeg ved godt, hvad det vil sige (at man deler stykket op i dele, der kan ganges med hinanden), men hvad bruger man det til sådan rent praktisk? Sidder med ligningen: f(x)=ax^2+bx+c <=> f(x)=a(x-x1)(x-x2) Hvad viser den? -
Nogen der kan rette min spanskoversættelse?
Forumindlæghej studieportalen jeg har lavet en oversættelse i spansk, hvor det ville være fedt, hvis nogen kunne rette den. Oversættelsen er fra dansk til spansk - der er vedhæftet en word-fil, hvis dette er for uoverskueligt: Dansk: Osborne blev grundlagt i 1772 af en englænder, som giftede sig med en ... -
Oversættelse
ForumindlægHej allesammen :-) Jeg ville høre om denne engelsk oversættelse lyder rigtig nok? Den danske artikel vi skal oversætte lægger vedhæftet Our son at 14 does not know, what he wants to do, and he is not very good at anything – either in the school or outside. We support him as good as we are ... -
Hvordan skrives dette?
ForumindlægHvordan skriver jeg dette på engelsk med henblik på at karakterisere hovedpersonen? Det der med henblik lyder mærkeligt -> in preparation for a characterization of the main character? -
rettelse af stil?
ForumindlægEnglish paper With focus on: terrorism Answer no.1 The first text is about a man named Stephen Evans, and he works for BBC, and a number of British newspapers. He’s telling us about September 1. the day the two twin towers in New York collapsed. Stephen Evans arrived early in the morning half ... -
Gianni Celati - fortællinger fra sletten HJÆLP
ForumindlægVi skal i dansk læse to værker, af både en dansk og udenlandsk forfatter. Jeg har valgt Gianni Celati's 'Fortællere fra sletten'. Jeg vil bare høre om der er andre der har læst den og hvis i eventuelt kunne hjælpe mig med at forklare mig om det er realisme, modernistisk osv. Det har j... -
Eksamen/års karakter
ForumindlægJeg er lidt i tvivl mht. årskarakter og eksamenskarakter. Hvorledes vægtes disse når man får sit eksamensbevis. Er de begge lige vigtige? kommer de begge til at stå på beviset? hvilke af dem skal man gå ud fra når man skal beregne sit endelige snit? Håber nogen har svar på mine spørgsmål. -
eksamens information
Forumindlægdavs jeg skal til mundtilig matematik eksamen i over morgen... jeg går på hf og har det på c-niveau. hvor lang tid har jeg til forberedelse og hvor lang tid skal jeg snakke inde til selve eksamen?? -
forberedelsestid
Forumindlæghej.. jeg går på 2. hf og har billedkunst på B niveau som valgfag..jeg vil meget gerne vide hvor lang tid man får til at forberede sig i...er det 24 timer eller kun 1 time?????? glæder mig til at se jeres svare :) -
Reform, integralregning
ForumindlægKan det virkelig passe, at man under reformen ikke lære at løse integraler, hvor man skal bruge substitution? -
Kronik om valgvideoer fra Dansk Folkeparti og Enhedslisten
ForumindlægHej jeg skal skrive en Opgave: Jeg skal skrive en kronik om opfattelser af Danmark. Kronikken skal indeholde en redegørelse for synspunkterne i de to videoer og en karakteristik af argumentationsformen. Diskuter synspunkterne. Og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme igang, er der nogen de...
