Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19321 til 19340 af 60879
-
Gennemsnit for STX
ForumindlægJeg ser mange på nettet og herinde, der er forvirrede over, hvordan gennemsnittet på STX fungerer. Forvirringen bliver ikke mindre af, når sider som "mitsnit.dk" og "softit.dk" spytter to forskellige værdier ud, når man sætter samme tal ind. Jeg har derfor søgt rundt på n... -
Her kan I blære jer i fred:o)
ForumindlægNår man læser de forskellige indlæg her på studieportalen.dk fornemmer man at folk ikke helt kan lade være med at komme med små kommentarer om hvor godt, det er gået dem til deres ekssamen. Det er temlig træls, for når man ikke selv har været oppe endnu, er det sidste man gider høre på, hvor godt... -
snit for ingeniør uddannelse
Forumindlægved godt at der findes mange forskellige slags ingen området, man hvad er snitet sådan ca. til at komme ind på de uddanelser.. -
Motiveret ansøgning - Jordemoder
ForumindlægKære Alle Jeg er SSA og brænder for at blive jordemoder. Det er her jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal skrive min motiveret ansøgning, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gå i gang. Hvis der er nogen der har arfaring med at skrive motiveret ansøgning til jordemoder studie, jeg vil me... -
Passé Simple
ForumindlægHej med jer. Jeg er lige begyndt i gym med fransk fortsætter B. Jeg kan allerede forudse, at det kommer til at være nogle laaange timer. I folkeskolen lå jeg øvre middel, men det er jo trods alt folkeskolen. I min nye klasse taler 40% rimeligt godt engelsk svarende til 10-11 i min gamle klasse. ... -
Dumpet eller bestået?
ForumindlægHvis man har fået 00 til eksamen i et C-fag, men samtidig en årskarakterer på 4 i det pågældende fag, har man så dumpet eller bestået? Da begge karakterer vægter med én, bliver snittet jo 2 (altså grænsen for at bestå). -
Kunst eventyr og folke eventyr
ForumindlægJeg skal op til FSA på torsdag og vil lige hører hvad disse to ord hedder ? Min lære siger at man ikke kan finde dem i en ordbog, og tror i så det er iorden at jeg to gange under min fremlæggelse nævner to danske ord? -
Gymnasie hjælp
ForumindlægHej folks, jeg undrede mig lige over nogen spørgsmål angående gymnasiet. Jeg ville spørge, om man skal til 3 eksaminer gennem sin tid i gymnasiet eller er det 2 terminsprøver og 1 eksamen? Mange tak :) -
at holde sit studenterbevis åben??
Forumindlæghej jeg vil rigtig gerne læse medcin, da det er min storre drøm, men desværre har jeg ikke snitet til det. men jeg har hørt at man kan holde sit eksamensbevis åben. er der nogen der gider at forklare mig vad det går ud på. er helt blank på forhånd tak :) -
Hjælpemidler terminsprøve
ForumindlægMin klasse og jeg skal om 14 dage have terminsprøver. Dansk, matematik og engelsk. Skolens viceinspektør var så i dag inde i vores klasse for at fortælle om terminsprøvernes forløb m.v, Jeg spurgte så, om man måtte have hjælpemidler med til den skriftlige fremstilling i dansk, som f.eks. ti... -
Nogen der kan hjælpe ?
ForumindlægHej Som mange andre skal jeg op i engelsk skriftlig i morgen. Er der nogen, som evt ved hvor jeg kan finde opgaver til prøven uden hjælpemidler ? Eller hvordan skal jeg læse op til den del ? -
Gennemsnit
ForumindlægLige nu har jeg ikke et så godt gennemsnit. Det liggger på 4,6, og jeg ved ikke om jeg kan komme ind på nogle uddannelser? Jeg var uheldig, at jeg fik 00 i skriftlig engelsk og 02 i dansk, hvor jeg plejer at få 7 i dansk :( Jeg mangler dog stadig én eksamen og det er engelsk og det er jeg rigt... -
hjælp til at finde opgaver.
ForumindlægHej. jeg skal snart op i engelsk skriftlig eksamen på A-niveau. jeg prøver at finde eksamenssæt til delprøve 2, fordi jeg er forberedt på del 1. mit spg. er så: Kender du en hjemmeside, hvor man kan finde eksammenssæt til engelsk A delprøve 2? På forhånd tak. -
3.g opgave
ForumindlægHej... Er der nogen, der har en god idé til den store skriftlige opgave i 3.g? Jeg har overvejet at skrive i engelsk, men er løbet tør for emner....! Nogen gode ideer til fx en bog, forfatterskab, periode, eller andet???? Det ville hjælpe utrolig meget. Heidi :) -
Bonus A
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål vedrørende bonus A. Jeg går på HF enkeltfag og har 3 A fag. Gælder reglen for at man kan gange med 1,06 så selvom det er enkeltfag eller gælder dette kun 2årig HF? Mvh -
En Optagelsesprøve
ForumindlægHar lige fem spørgsmål ang. Optagelseprøve Hvordan er det en optagelsesprøve fungere? Er det kun skriftligt? og foregår alle prøverene på en dag, og hvilke fag er det man skal op i? Hvad skal snitet være, for at de kan sige at man er egnet? -
hvad kan jeg bagefter ??
ForumindlægHej alle. Ved at jeg kan supplere mm efter gym Men med en studieretning som er : tysk A , samfundsfag B , psykolog B og matematik B samt Obligatoriske fag på stx, hvad kan man så uddanne sig til ? kan man fx læse psykologi derefter eller læge ?? -
Aalborg Uni.
ForumindlægPå UG.dk står der, at alle på HA jura studiet er blevet optaget - betyder det så, at man har mulighed for at komme ind på et snit med 4? -
TI Interactive Guide
ForumindlægJeg går i 2g på STX og har problemer med eksamen, da jeg ikke er så skarp i TI Interactive. Det er et fedt program, men jeg kan ikke bruge halvdelen af dens funktioner. Hvis nogen har eller ved hvor der er en guide ville det være en stor hjælp- Helst på Dansk self. //Aske -
Dumpe eller bestå matematik
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig matematik her om lidt, og er ret usikker på om jeg består... Jeg har fået 4 i min årskarakterer, og er derfor usikker på om jeg stadig kan bestå matematik hvis jeg dumper den mundtlige eksamen??
