Søgning på: matematik eksamen 2010 maj. Resultater: 19321 til 19340 af 64843
-
Gode ord og fraser at øve på til eksamen?
ForumindlægHej. Jeg skal op til min mundtlige tysk-eksamen på torsdag, og jeg føler mig virkelig på bar bund. Jeg har planer om at memorere min præsentation, og genfortælle den tyske tekst på bedst mulig vis, men samtalen til slut skræmmer mig. Da jeg ikke er specielt god til at formulere sætninger frit. (... -
STX Kemi A Eksamen 16. august 2006 HJÆLP
ForumindlægHej. Er der muligvis nogle der ligger inde med besvarelsen for STX Kemi A Eksamen 16. august 2006? -
Aktuar/forsikringsmatematik overførsel via Bachelor i Matematik
ForumindlægHej SP! Jeg afslutter STX til sommer og drømmeudannelesen er at blive Aktuar. Er der mange der søger ind i forhold til pladser? Jeg syntes snittet på kvote 1 er steget helt vildt, 8,5 i 11' og 10,0 i 12'. Jeg er usikker på om jeg har en chance for at komme ind via kvote 2 da jeg k... -
Matematik A + biologi A + fysik C
ForumindlægHejsa, jeg har forsøgt at reache lidt rundt for at se om der er nogen der tilbyder en hel fagpakke (gymaniset supplering) med matematik A, biologi A og fysik C sammen - altså i en pakke, men uden held, kunne jeg intet finde nogen steder. Jeg ved, og kan se, ag man tilbyder matematik A og fysik B... -
Gode råd til tysk (B) mundtlig eksamen?
ForumindlægHej Er der nogen der har gode råd til mundtlig tysk eksamen på B-niveau? Hvis jeg trækker en tekst, hvad ville i så analysere? Hvad skal jeg komme ind på? Hvordan syntes i dispositionen skal se ud? Hvor lang tid skal de forskellige ting tage? Hvor lang tid skal referatet fx tage? Skal man kun ref... -
eksamen idag?? dansk skriftlig fremstilling - fp9
ForumindlægAndre som har været til eksamen i dansk skriftlig fremstilling i dag? (9. klasse) Hvilken opgave valgte du, hvad skrev du om og hvordan tror du det gik? Jeg valgte den 4. opgave (Dittes dilemma - blogindlæg). Jeg skrev om en "egen" historie (havde været til fest og var kommet til at ... -
Hardcore matematik til beskrivelse af emigranter i en given periode.
ForumindlægHej matematikvenner! Jeg laver i øjeblikket en AT-opgave om Emigrationen fra Europa til Amerika mellem 1800-1850. Til dette skal jeg opstille en model for befolkningstilvæksten i Amerika i denne periode, hvor jeg vha. en anden funktion samtidig kan beskrive emigranternes del af populationen. Til ... -
6 A-fag og eksamen uden undervisning
ForumindlægKære alle derude Jeg er 1. g'er på et gymnasie og går i FyMa-klassen. Jeg vil gerne hæve kemi til A-niveau i 3. g, men jeg vil også gerne hæve engelsk til A-niveau. Det er ikke muligt, så jeg håbede på, jeg kunne gå op til eksamen i engelsk A i løbet af min gymnasietid (gymnasiet tilbyder ik... -
AKUT:i 24 timers eksamen i Engelsk B
ForumindlægHej alle Jeg er midt i en 24 timers eksamen. Mit problem er, at jeg simpelthen ikke mindes, at vi på klassen har analyseret artikler, i engelsk. Jeg har fint styr på hvordan man analyserer artikler i dansk, men må indrømme at jeg er på bar grund hvad angår at gøre det i engelsk. Har ikke kun... -
Matematik mundtlig årsprøve - hjælp til et spørgsmål jeg ikke forstår
ForumindlægHej :) En veninde og jeg sidder med et spørgsmål til vores mundtlige matematik årsprøve, som vi skal op til i morgen, som vi ikke helt forstår, og vi håber, at der er nogen der kan hjælpe os med det :) Spørgsmålet lyder: Redegør for metoder til bestemmelse af forskrift for en ret linje til bes... -
Matematik A, Kemi B, Fysik B
ForumindlægHej, jeg overvejer at tage studieretningen Matematik A, Kemi B, Fysik B.Men jeg er ikke super god til fagene, faktisk fik jeg kun 7 alle tre fag. Selvom jeg ved det vil blive tre hårde år, er jeg indstillet på at gøre mit bedste og jeg har selvtillid nok til det - jeg ved jeg kan klare det.Men de... -
Nogle der var til engelsk A eksamen sidste sommer?
ForumindlægHey derude....Skal til engelsk terminsprøve i morgen...Der skulle vel ik være nogen derude der var oppe i sommers, for det er jo altid eksamensopgaven fra året før der er terminsprøven...Nogen der har en stil liggende? Eller evt ved hvad emnet omhandler..?Håber I kan hjælpe mig... :) -
Biologi eksamen imorgen :'( kl .08:00
ForumindlægER DER NOGEN, der kender hjemmesider til at besvare dette spørgsmål på??? PLEASE. Redegør Hormonet insulins rolle i reguleringen af blodetsukker? Forkar hvordan insulin diabetes patienter produceres? Hvad kan man gør for at forebygge og behandle sygedommen? Vurder om det vil blive m... -
Fysik eksamen, hjælp søges til "regnbuens farver"!
ForumindlægHejsa. Jeg skal meget snart op i fysik og har næsten alle mine dispositioner klar. Dog er et af de emnerne jeg kan trække "regnbuens farver" og jeg er lidt på bar bund. Er der nogen der har nogle gode forsøg eller noget teori til dette emne? Det kan være om alt lige fra farveblanding ti... -
1 lille spørgsmål vedr. tysk eksamen
ForumindlægHvordan siger man:jeg vender tilbage til det senere el.jeg vender tilbage til dit spørgsmål senere (på tysk)??hvis man nu er i gang med at snakke om den opgivne tekst, og hvis læreren el. censoren går ind og stiller et spørgsmål.. - kan man så sige jeg vender tilbage til dit spørgsmål senere, for... -
Nogle gode råd til hvordan man skal læse op til dansk eksamen.
ForumindlægHej SP Jeg vil gerne vide om nogen af jer har gode råd til at læse op til dansk? Det vigtigste er selfølgelig at have fulgt med hvilket jeg har, men jeg vil jo gerne være ekstra godt forberedt. Hvor laver man typisk fejl? hvad vil være en god ide at læse op? Ved godt der er individuelt men sådan ... -
vefærdsstaten, 24 timers samf b eksamen
Forumindlæghej alle har trukket emnet 'velfærdsstaten' er der nogen som har nogle forslag til gode stikord eller andet interessant man kunne indarbejde?? -
KS eksamen? "Det gode liv i velfærdsstaten"
ForumindlægJeg sidder & skal afleverer en synopsis omkring "det gode liv i velfærdsstaten", er der nogen som sidder inde med nogle gode spørgsmål til min disposition? Er lidt blank selv. På forhånd tak :) -
HF Mat B eksamen uden hjælpemidler
ForumindlægHej At løse f'(4) ved hjælp af en figuren hvordan gør man det? På figuren ser man grafen for f Mvh ILUBABS -
BIOLOGI-HJÆLP SØGES TIL 24-TIMERS FORBEREDELSES EKSAMEN I AALBORG!!!
ForumindlægJeg er en pige på 21, der læser biologi på B niveau på Aalborg VUC.. Skal trække tirsdag d. 5 juni Nogen der vil hjælpe? God løn gives! VH. Julie
