Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19321 til 19340 af 321608
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med c)? Jeg er lidt lost.
  • Joule og kalorier

    Forumindlæg
    Hej! Kan du forklare mig hvad forskellen er mellem joule og kalorier? :) På forhånd tak!
  • Uendeligt sandsynlighedfelt

    Forumindlæg
    Hej!Er ved skrive om sandsynlighed, og kan ikke umiddelbart komme på et eksempel hvor sandsynlighedsfeltet ikke er endeligt, findes der nogle kloge hoveder derude, der kan? ;)
  • acetylsalisylsyre

    Forumindlæg
    er der nogle der kan fortælle mig hvorfor der bliver tilsat svovlsyre som katalysator ved denne reaktion: håber virkelig at der er nogle som kan hjælpe
  • Tema'et i en bog -

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har studset lidt over, om at en god godt kan have 2 tema'er f.eks. Filosofi og slægtforbandelser? Eller kan der kun være et tema.
  • forholdet mellem forfatter og fortæller.

    Forumindlæg
    I romanen Barndommens gade af Tove Ditlevsen. Hvordan kan man beskrive forholdet mellem forfatter og fortæller..? Håber der er nogle der kan hjælpe.
  • pcr metode

    Forumindlæg
    nogle der kan hjælp med dette: Diskuter, hvilken betydning forskellige bakterievarianter kan have for PCR metodens sikkerhed. tak
  • Pilgrimsrejser

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har nogle spørgsmål til pilgrimsrejsen til Mekka, som jeg håber I kan hjælpe mig med. - Hvad betyder det pilgrimsrejsen til Mekka for ens identitet? - Hvorfor er tallet af pilgrimsrejsende så stigende? - Besværliggører det at man tager på pilgrimsrejse integrationen i Danmark? Håber mege...
  • Definitionsmængde

    Forumindlæg
    Hej alle, Håber der er nogen der kan hjælpe. Jeg sidder med denne opgave A og kan slet ikke huske det, det er helt væk Jeg vedhæfter en billede af opgaven. Hilsen Tessa :)
  • Nordkraft

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en analyse af bogen Nordkraft af Jakob Ejersbo??Eller bare nogle gode tips til analysen mm....??Håber i kan hjælpe!!
  • Dansk Ahgg.... Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej Alle sammen Håber virkleig virkelig meget på i gider at hjælpe mig her. jeg har noget dansk opgave for som jeg virkelig ikke kan finde ud af så godt så håber du / i kan hjælpe jeg læser en bog som hedder Jorden rundt i 80dag. jeg har nogle spørgesmål håber i lige kans var på dem. ...
  • simpel reduktion opg 1008

    Forumindlæg
    reducer 3/(a+b)-6b/(a^2-b^2) Håber nogen kan hjælpe
  • oversætte spansk

    Forumindlæg
    nogen der kan oversætte disse ord fra spansk til dansk? embargo - comercial-vecino-estar de acuerdo con - dedicarse a - impedir - paso - bloqueo- existir
  • Geometrisk beskrivelse

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp til opgave d, som lyder: Giv en geometrisk beskrivelse af, hvordan de to komplekse tal og fremkommer af og - Filen er vedhæftet. :) - her kan grafen ses*
  • Forklar figuren

    Forumindlæg
    Hej er der nogle derude der kan forklare vedhæftede figur om kromosomer?
  • HJÆLP - Eating Sugar, eksamensopgave!

    Forumindlæg
    Ville være evigt taknemmelig, hvis jeg kunne få tilsendt en engelsk eksamensopgave ved navn "Eating Sugar". Får årskarakter på fredag, d. 02.05.08! Så hvis jeg kunne få bikset en god stil sammen inden, ville jeg være glad! På forhånd tak! Email: [email protected]om
  • Medicin 2014?

    Forumindlæg
    Hej Folkens, jeg har et gennemsnit (med kvikbonus) på 10,2 Min store drøm er at læse medicin. Desværre er mit gsnit kun på 10,2 (med bonus) og derfor vil jeg spørger om det er realitisk at blive optaget på SDU og AU ! eller om det er umuligt
  • Bestem en parameterfremstilling for planet.

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave denne ligning -2x + 3y - 5z + 24 = 0, om til en parameterfremstilling. Men jeg er i tvivl om hvordan man gør. Jeg tror måske man skal sætte vilkårlige tal ind og danne retningsvektorer. Håber nogen kan hjælpe Opgaven: En anden plan har ligningen b : -2x + 3y - 5z + 24 = 0...
  • Reduktion spørgsmål - Ja endnu et :)

    Forumindlæg
    Hey derude :) Jeg er stødt på et Reduktion spørgsmål jeg ikke kan løse, som lyder: a/2 + a/3 + 2a a/2 og a/3 er en brøk, hvor bogstavet er tælleren og tallet er nævneren Mvh Jonas og på forhånd mange tak :) P.s. I må meget gerne fortælle mig hvordan i gør - da jeg allerede har fasit ( 17a/...
  • hjælp til opgaveløsning

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan hjælpe mig med en opgave jeg sidder og rodermed, jeg er gået helt kold?den lyder sådan her:Jørn´s kost sammensættes ud fra, hvor meget han bevæger sig. Ved hjælp af en skridttæller finder man ud af, at han har løbet ca. 11.000 skridt i en hjemmekamp, man regner med, at10%...