Søgning på: historie eksamen. Resultater: 19341 til 19360 af 46276
-
SRP
ForumindlægHej jeg er i gang med srp, som så mange andre er. Jeg har fagene Historie og Samfundsfag, og skriver om Palæstina og Israel konflikten. Nogle der har styr på konflikten, og intifadaerne? -
Kildekritisk analyse
ForumindlægHej Hvad skal en kildekritisk analyse af en tale indeholde? Afsender, modtager, kildetype, målgruppe, er der andet? Og hvad bør man være opmærksom på, når man analyserer en tale kildekritisk, ud fra faget historie? -
Fra det geocentriske- til det heliocentriske verdensbillede
ForumindlægFag: Historie A og Fysik B Nogen der ved eller har kilder til: hvordan det gik fra det geocentriske- til det heliocentriske verdensbillede? -
Stole på kilde
ForumindlægKan man stole på denne kilde https://www.dr.dk/presse/nilen-1-3-historie-og-mennesker-langs-verdens-laengste-flod -
Sukker og trekantshandlen
ForumindlægEr der nogle der har skrevet en SRP opgave i fagene kemi og historie omkring sukker og trekantshandlen som de evt. vil dele? -
Biologi: Empiri, teori og metoder - Passer det jeg har skrevet?
ForumindlægHej, Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det jeg har skrevet er rigtigt. Jeg er ikke sikker på om jeg har beskrevet empiri, teorierne inden for den naturvidenskablige fakultetet (faget er biologi og emnet er doping i sportsverdenen) korrekt. Derudover er jeg også i tvivl om, om jeg mangler at tilføj... -
august 05
ForumindlægHvordan løser jeg 2b) i august 2005?http://us.uvm.dk/gymnasie//almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-10-4.pdf -
Er dette snyd?
ForumindlægEr det snyd, at bruge internet i forberedelsen til den mundtligt eksamen? Altså bare bruge noget 3g net af en art? -
11 eller 13
ForumindlægHejJeg er en dreng på 16 der skal op til matematik eksamen på FS10 Neveau. Hvad skal der til for at få 11 eller 13? -
Matematik december 2012
ForumindlægNogen der har været op i matematik eksamen i dag? Som kan sætte sin besvarelse ud? Vil rigtig gerne sammenloigne det med min besvarelse -
Gitterligningen
ForumindlægKære alle, Jeg er ved at læse op til eksamen i Fysik B-niveau. Er der nogen der kan redegøre for gitterligningen? Altså hvad skal jeg have med og hvad skal jeg ikke have med? -
Hvad er binomcdf formlen??
ForumindlægAlle videoer siger at de indtaster binomcdf på lommeregneren, men det kan jeg jo ikke bruge til eksamen. Så hvilken formel er det egentlig? -
Matematik B August 2010
ForumindlægEr nogen der ligger inde med matematik B August 2010 eksamens sæt med og uden hjælpemidler fra HHX? -
Point for at bestå matematik A?
ForumindlægHvor mange procent(/point) skal man have rigtig i matematik A eksamen på HF for at få hhv 02,4 og 7? :) -
Om at tage sig sammen til lektier ??
ForumindlægHåber på at starte en lille debat her, eller ihvertfald få nogle gode råd.Jeg har nogle gange problemer med at motivere mig selv til at lave lektier eller ligefrem afleveringer. Dette ses især da jeg kun har afleveret 57% af mine afleveringer til tiden.Når jeg sidder derhjemme kan jeg simpelthen ... -
Ekstroverte slår mig ihjel... Hjælp!
ForumindlægNu er jeg jo bare endnu en dum gymnasie elev. Jeg overlevede folkeskolen med nød og næppe, et år på efterskole, uden at lære noget, også røg jeg på gymnasiet. Jeg er blevet chokeret!! Jeg er igen blevet konfronteret med hvordan de ekstroverte elever dominerer timerne, og kører slavisk diktatur på... -
Dit gennemsnittet forhøjes med den nye skalal
ForumindlægHej alle..!Jeg har kigget lidt på den nye skala, samlignet med den gamle over mine karakterer og nogle fiktive..omregningen er fra den gamle til den nye:13 og 11 =1210 =109, 8 og 7=7(kan ikke huske de sidste)Hvis man får 5 høje karakterer(gamle:11,11,10,11,11....Nye:12,12,10,12,12) og disse... -
Flabede brugere
ForumindlægHej jeg har været aktiv herinde på en anden bruger i noget tid. Jeg har ikke lyst til at den bliver sat i bås af andre brugere. Jeg synes at nogen brugere er rigtig tarvelige mod andre. Jeg tror folk som stygotius og justitia ikke forstår at vi mangler hjælp og ikke en besked som beskriver hvor ... -
Studieretningsvalg, suk
ForumindlægJeg går i 9. klasse, og om ca. 4 måneder skal jeg vælge studieretning. Næste skoleår skal jeg til USA på High School i et år, så jeg skal altså om 4 måneder vælge hvad jeg skal om over halvandet år, så det gør bare situationen endnu værre. :) Jeg står i den situation, at jeg på den ene side ... -
DF
ForumindlægJeg er så træt af Vestres accept af Dansk Folkeparti. Det er pinligt at tænke at regerinspartiet i Danmark lader DF indflyde den nationale dagsorden. I lande som Tyskland og England bliver højreekstremistiske partier fuldstændig ekskluderet fra seriøse politiske diskussioner. Hvor blev det Danske...
