Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19361 til 19380 af 39512
  • trigonometri

    Forumindlæg
    Hej, har en aflevering til imorgen, nogen der kan hjælpe med at beregne benenes hældning og stigens hæjde. benens højde er 2,35 m og afstanden mellem benene er 140 cm. find benenes hældning og stigens højde. Tak på forhånd
  • Der Koch

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder i en lidt kedelig situation. Jeg skal lave en aflevering i tysk. Den hedder Der Koch, og er et eksamenssæt fra d. 23 maj 2011. jeg kan slet ikke finde ud af det, kan ikke så godt tysk. Håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe mig. :)
  • Stamfunktioner

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er næsten færdig med min aflevering, men har problemer med den sidste opgave: Lad funktionen f være givet ved . Tegn graferne for de fire stamfunktionerne,der går gennem henholdsvis Mange tak på forhånd for al hjælp! (y)
  • Trigonometri

    Forumindlæg
    Jeg har lidt problemer med et spørgsmål i en aflevering, jag har allerede fundet lille a, jeg er bare i tvivl om hvordan man så finder vinklerne I trekant ABC er vinkel C ret, c = 22 og b = 18. Beregn de manglende sider og vinkler i trekanten.
  • mutagen/ames test af nitrit

    Forumindlæg
    Hej:D er der nogle der har skrivet en opgave der omhandler mutagentest af nitrit ?? har nemlig en aflevering får men forstår ik hvordan jeg skal starte den :( det vil være mega dejlig hvis en eller anden kunne hjælpe :) på forhånd tusind tak for hjælpen :)
  • Ekstrema når f(x)=5?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har i en aflevering fået besked på at angive ekstrema og monotoniintervaller ved f(x)=5 ?? Jeg ved god at den er konstant, men hvordan skal man skrive det? Og hvad er ekstrema ved f(x)=5? På forhånd tak :)
  • Please hjææææælp til tysk!

    Forumindlæg
    Hejsa. Min lærer forventer virkelig en god aflevering af mig og derfor beder jeg jer om lige, at tjekke den, da mine fæoældres tysk-niveau ikke er godt nok til, at kunne se fejlene. Dokumentet er vedhæftet er under 200 ord. Håber virkelig i vil hjælpe så er i dejlige!
  • The drover´s de facto

    Forumindlæg
    Er der nogen der har noter eller aflevering om "The Drover´s - De facto"? Jeg sidder her med 24t mdt eng B niveau... har allerede mistet 6 timer... Har kun brug for inspiration til analyse og fortolkning. Pls hjælp mig. Ipek
  • hjælp mangler

    Forumindlæg
    HEY Nogen der kan hjælpe mig med 3 opgaver i min aflevering, som skal afleveres i morgen? 2 af opgaverne handler om uligheder. I den sidste opgave skal man beregne arelaet af et hul i et skærebræt. Håber i kan hjælpe
  • Engelsk oversættelse

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg har brug for hjælp. Jeg skal oversætte 19 sætninger og det har jeg gjort. Men jeg vil gerne have at der er nogle som læser dem og retter den. Dette er en engelsk aflevering. Det haster. Hvis der er nogle der vil hjælpe, så skriv til mig så jeg kan sende den til din ind...
  • Ernie Breaks - short story

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg er i gang med at lave en aflevering i engelsk, fra studentereksamen 2013 og har valgt B'eren som hedder "Ernie Breaks". Jeg mangler noget inspiration - er der nogle der har lavet den og evt. kan sende? :) Tak!
  • Reduktion med potenser og brøkstreg

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en aflevering, hvor jeg skal reducere dette: (1+9b²+6b)*(1-9b²) (1+3b)³ Jeg ved svaret er dette = -3 b + 1, men kan ikke finde ud af mellemregningerne og om jeg skal bruge 3. kvadratsætning
  • Eksamenssæt søges

    Forumindlæg
    Hej folkens,jeg er i den uheldige situation at jeg ikke er helt student, da jeg skal til sygeeksamen på torsdag. Hvis jeg kan nå det, vil jeg lige lave en aflevering for øvelsens skyld, men er der nogen der ved om og hvor man kan finde de der skriftlige eksamenssæt, på nettet?På forhånd tak!Sofie
  • integralregning

    Forumindlæg
    hej sidder lige med en aflevering hvor der stort set kun er integral regning i, hvilket vi ikke rigtigt har gennemgået endnu. tænkte om der var en der ville tjekke følgende for at se om jeg har forstået det rigtigt.?integralet af sin(x)*x^2dx=2sin(x)x-3cosx^3+k
  • Kuglens ligning

    Forumindlæg
    Godaften Jeg sidder her med en dum aflevering til imorgen og er stødt på et problem med kuglens ligning. Jeg har forsøgt at omskrive den, men er stødt på flere problemer.. :o Jeg har vedhæftet opgaven, da jeg tror det er lettere end at skrive den ind her. M.V.H
  • Problem med ligningssystem

    Forumindlæg
    Hej alle :)Jeg sidder og har en aflevering til i morgen men jeg har fået et problem med en opgave som beder mig om at udregne nogle ligningssystemer.Jeg har ikke hørt begrabet før, så er der nogen der kan forklare mig lidt om hvad ligningssystemer går ud på? :-)
  • Essay

    Forumindlæg
    Hej jeg har lavet en aflevering som også skulle indeholde et essay, og jeg vil gerne spørge om der SKAL være spørgsmål i teksten altså man laver en intro, tekst og konklusion og der man stille spørgsmål i teksten jeg har i intro skrevet hvad jeg vil skrive om og i teksten har jeg så skrevet det.
  • Den lille pige med svovlstikkerne

    Forumindlæg
    HejJeg er i en krise, da jeg skal aflevere en dansk analyse om den lille pige med svovlstikkerne, hvor jeg ska bruge Freud til at analysere med. Da jeg har enormt mange andre afleveringer for og er i et tidspres, vil jeg høre om der er nogen, der ligger inde med en analyse, hvor Freud er brugt?På...
  • procent!!

    Forumindlæg
    hej allesammen. jeg har problemmer med en af mine afleverings opgave, så vil i være søde at hjælpe mig igennem det? på forhånd tak: en størrelse faldt et år med 7 %, men steg det følgende år med 3%. hvor meget skal den stige det tredje år for at nå det oprindelig niveau?
  • Graffamilien

    Forumindlæg
    Jeg sidder her med en opgave til aflevering, og kan ikke rigtigt forstå det.Tegn tre repræsentaner for graffamilien:fa(x) = 3 / (x+a)(Der hvor der står fa(x) er a'et sænket)Er der en der kan hjælpe med det første her af opgaven?