Søgning på: matematik a noter htx. Resultater: 19381 til 19400 af 165094
-
Hvad er SSO?
ForumindlægHelloJeg støder hyppigt på indlæg hvori SSO indgår. Hvad er SSO?På forhånd mange tak -
forstår ikke opgaven en rar person som vil hjælpe
Forumindlæghjælp til matematik forstår ikke denne opgave -
Brug for hjælp asap!!!
ForumindlægHeyo, jeg har vildt meget brug for hjælp til en matematik opgave. Der er et billede linket til som forklarer det hele. :D Værdsætter al hjælp!!!! https://gyazo.com/139b8ed122b5dd5868fdbefa4867bc68 -
Vitaminer - vigtigste?
ForumindlægHej SP. Jeg sidder lige nu og skriver biologinotater til alt det vi har haft om indtil videre, for at få alle forløb ind i et dokument. Nu er jeg så nået til afsnittet omkring vitaminer i mine noter, og jeg undrer mig over, hvilke der er vigtigst? Bl.a. af B-vitaminerne, da jeg simpelthen ikke g... -
Biologi+Mat på Uni? Svært?!
ForumindlægHeej. Overvejer at læse matematik og biologi på uni efter 3.g, men jeg er meget i tvivl, da jeg ikke er sikker på sværhedsgraden. Hvad er sværhedsgraden på de forskellige studier? Lige nu har jeg matematik på B og biologi på A, jeg får 7 i begge fag. Er det overkommelige studier for mig? Tænker ... -
Hjælp til oversættelse af nogle engelske sætninger
ForumindlægHej,Jeg er i gang med at oversætte en engelsk tekst til dansk. I den forbindelse, er der nogle sætninger jeg gerne vil have hjælp til at oversætte så korrekt som muligt.Den danske tekst kan findes her:http://www.yuhuu.dk/teksta.jpg******************************************1."Han havde kun ét... -
udled formlerne for en regning af en expontielfunktion
Forumindlægjeg skal udlede formlerne for disse 2 a = (x2-x1)*kvrod(y2/y1) b=y1*a^-x1 Jeg har underligt nok ikke de noter, er der nogle der kan skrive hvordan jeg gør? har ledt forgæves efter det i min mat bog. -
Eng stil 300 ord. vil i rette den? hvad kan jeg skriver anderledes?
ForumindlægOpgaven lyder: Write about your greatest fear. What is it? how or why did it become your fear? can you do anything to stop fearing it? how does the human body and mind react when frightend? which physical processes take place? Kan i evt rette min stil? hvad kunne jeg gøre anderledes ? Fear assi... -
MatA, Er 'Beviset' et must for 12?
ForumindlægJa som der står i overskriften. Skal man have et bevis med til eksaminationen hvis man skal have et 12-tal i Matematik A mundtlig? Altså i de eksamensspørgsmål vi har fået, er der en del spørgsmål som ikke nævner at man skal udlede et bevis. Skal man så alligevel gør det for at få 12? -
er den ved at være god?
Forumindlæghej ,, vil du ikk læse denne igennem , rette fejl, tilføje måske give gode råd? It was the 29th of November, the night before the 30th of November 1990 . That night became unforgettable for everyone. I was supposed to fly to Hawaii, but the flight crashed down on a deserted island. The weather w... -
EKSAMEN I MORGEN
ForumindlægHej derude jeg står og mangler noter til min mundtlig matematik eksamen i morgen. Mine egne noter er nemlig ik så gode. Det drejer sig om matematik på andet år i gymnasiet på b-niveau! Kan nogen give links til noter eller evt. sende. Det ville være så lækkert. Vh. Niels :) -
12,2 i snit!
ForumindlægMon karakterudvalget havde overvejet konsekvenserne af den nye skala? http://avisen.dk/rasmus-har-banket-hul-i-karakterskalaen_13012.aspx -
årsprøven!!!
Forumindlægheeej.. det er fordi jeg har været i matematik årsprøve, og jeg har ikke fået svar, får det meget snart. jeg har matematik på A-niveau. hvad er mening med en årsprøve? hvorfor laver man årsprøver? hvilke konsekvenser er der? -
Tage 1.g om????
ForumindlægHej. jeg er en pige på 17 år der lige har afsluttet 1.g på STX, men med et meget lav gennemsnit, som overvejer tage 1.g. om. Mit gennemsnit ligger nu på 3.8 hvliket er meeeeget lavt... :((( Jeg vil gerne komme ud med et snit mellem 9-10 ud af gymnasiet, men lige nu føles det umuligt. Jeg afslutt... -
Privatlærer+lektiehjælp
ForumindlægHej, Jeg søger en der kan hjælpe min søn med lektier og undervisning i Matematik, Fysik og Kemi (B niveau). Han går på HTX 2. år, og er faldet lidt af på den i de sidste 3 måneder, så vi har brug for en der kan bringe ham tilbage på sporet igen, og sikkert også efterfølgende - sålænge han s... -
Rettelse af engelsk
ForumindlægHej,Jeg ville blive meget glad hvis der var nogle, der ville rette min stil igennem og evt. komme med forslag til forbedringer.-------------------------------------------Essay about “I Spy” Graham Greene is the author of the short story “I Spy”, which first appeared in 1930. He spent his e... -
Reduktion, potenser og ligninger
ForumindlægHej allesammen ! Jeg har desværre nogle problemer med nogle matematik stykker. Her er det første: -q(q+p)+q(2p+q)-pq Jeg er ikke sikker på, at jeg har gjort det rigtigt, men jeg har fået resultatet til 0. Jeg har gjort følgende: -2q-pq+2pq+2q-pq -2q+2q-pq+2pq-pq =0 (jeg ved ikke om ... -
Aftenskole
ForumindlægHej! Jeg har 4 fag på A og tænkte på at tage en til på en aftenskole men kan det godt lade sig gøre? Altså vil dette fag tælle med i mit gennemsnit? -
Indiske kaste system
ForumindlægNogen der kan hjlpe mig med noter om det Indiske kaste system alt har interresse -
videnskabsteori
Forumindlæghej er der nogen der har nogen rigtige gode noter til videnskabsteori i filosofi? helst hurtigt som muligt :)
