Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 19401 til 19420 af 134825
-
Lav en forskrift for henholdvis figur A og B
ForumindlægJeg sidder med denne opgave, og jeg kan overhovedet ikke finde ud af den, da jeg har været syg, da vi havde om det i skolen, så nu prøver jeg at lære mig selv det, men jeg forstår det stadig ikke. En der kan hjælpe? Opgaven er på billeder under;) -
Differentialligning y'=b-ay ER DEN KORREKT?
ForumindlægEr den her løsning korrekt folkens ? Den partikulære tusind tak -
Angiv koefficienterne a, b, c i de følgende andengradpolymioner
ForumindlægP1(x) = 3x2 + 7x - 10 P2(x) = 3x2 + 19 + 25x P3(x) = -22 + 10x P4(x) = x2 + 50 P4(x) = x - 3x2 + 19 -
Vektorer - Tegn en repræsentant for vektor 2.a+b-c.
ForumindlægHejsa. Er der en venlig sjæl der lige gidder at tjekke om jeg har besvaret følgende opgave/spørgsmål rigtig? Er nemlig lidt usikker. (Opgaven er uden CAS). Se vedhæftet fil. VH Martin -
Kan nogen hjælpe med a og b i denne opgave
Forumindlæg.. -
ENGELSK GRAMMATISKE KLOGE HOVEDER??! SØGES HURTIGT
ForumindlægHej alle sammen... Jeg sidder med '15' sætninger, hvortil jeg skal beskrive fejlen. Jeg er ikke så grammatisk anlagt, men da der kræves et højt niveau, så vil jeg gerne bede en om hjælp til at læse dem og rette det til/tilføje/slette noget. Jeg håber, at det kan gøres til på søndag. HJÆLP... -
Har du lyst til at rette en kort engelsk tekst :)
ForumindlægI would like a sommerjobs before new school. My name is Sumeyra and I am 15 years old. In my spare time, I spend time with my friends and family. My school is very important for me, I have a pupose and that is , I want to be a psychologist . Starten på en stil :) Håber en vil rette, og give ... -
Find b og c ved hjælp af tangents ligning i punkt
ForumindlægHej. Jeg har fået opgave der lyder: Tangentens ligning i punktet P(1,f(1)) = -2x + 1 f(x) = x^2 + bx + c Gør rede for at f'(1) = -2 og at f(1) = -1 og bestem tallene b og c. Nogle der kan hjælpe?? -
AT Have - Hjælp til emne valg i Fysik B og samfundsfag C
ForumindlægHej jeg vil gerne have lidt inspiration til AT 2019 om "havet". Jeg har valgt fagene fysik B og samfundsgag C. Min første ide var at snakke om atomkræft, men er langsomt ved at indse, at den ide ikke holder i forbindelse med havet... Er der nogen der har nogle ider til andre emner un... -
et 6 tal (02)
Forumindlæghvad skal jeg gør for at få et 6 tal til mundtlig engelsk på c niveau...( selvstuderende) -
Hvilket land anbefaler I at rejse til hvis man er dårlig til engelsk?
ForumindlægHej. Jeg er rimelig dårlig til engelsk og vil derfor gerne forbedre mit sprog. Hver dag læser jeg engelsk og lærer mindst 3 nye ord udenad. Men jeg kan mærke, at jeg mangler at praktisere sproget, og derfor har jeg besluttet at rejse til udlandet i sommerferien. Det oplagte land at rejse til, vi... -
HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP MED DISSE, A + B ER LAVET
ForumindlægDer afvejes 3,35 g fast magnesiumnitrat-vand(1/6). Stoffet opløses i demineraliseret vand i en 500 mL målekolbe, hvorefter der fyldes til stregen med demineraliseret vand og rystes. a) Opskriv reaktionsskemaet for opløsning af fast magnesiumnitrat-vand(1/6) i vand. b) Beregn den stofmængdekon... -
AT EKSAMEN YTRINGSFRIHED RELIGION OG DANSK
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive min endelige AT som jeg skal til eksamen i til sommer. Vores overordnet emne er kommunikation, hvor jeg har valgt ytringsfrihed(religion/dansk) i forhold til Charlie Hebdo skandalen. Problemet er, at jeg ikke kan finde materiale i forhold til religion. Jeg har en masse a... -
Die Mauer - Stasi. Tysk eksamen
ForumindlægSkal op til tysk mundtlig eksamen og mangler lidt hjælp til nogle spørgsmål. Hvis i har den viden jeg søger, må i gerne svare på det her, det ville være en stor hjælp! :-) Stasi: Hvad var forskellen mellem øst og vest ang. Stasi? Hvem blev udspioneret og hvor mange arbejdede for Stasi? Hvem arbe... -
EKSAMEN I SOCIALPSYKOLOGI (PSYKOLOGI 1. SEMESTER)
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til socialpsykologi eksamen, om ikke så længe. Jeg skal derfor aflevere en synopse, hvori jeg skal præsentere en problemformulering og belyse den med to teoretikere (det er i hverfald sådan jeg har tænkt mig at gribe den an). Men da vi ikke har fået at vide, hvad man ... -
Forfattere + spg. vdr. dansk-eksamen stx
ForumindlægHej,I forbindelse med min eksamen i dansk ønsker jeg at copy-paste lidt forfatterinfo om en del forfattere.Er der derfor nogle, der kender en rigtig god side med små kvalitative biografier af forskellige forfattere?MvhKasper -
Hvad sker der hvis man ikke møder op til mundtlig eksamen i 10 klasse
ForumindlægHej derude jeg står i en lidt presset situation jeg skal her næste år på erhvervsskole og undre mig lidt over nogle ting Jeg ved jo godt der er nye regler for eksamen det her år og at man kan vise sine årskaraktere istedet for eksamen men hvad nu hvis man slet ikke møder op til eksamen så der... -
Rettelse af 1/2 side nem engelsk
ForumindlægHej alle Det ville betyde meget hvis nogen vil læse denne tekst igennem og kigge efter fejl :) Tænk ikke på indholdet, da det er meningsløst uden sammenhæng... … that it wasn´t possible to dig around it. After digging for a few hours they found a small circular metal door and f... -
Beregning af a og b i en lineær funktion - find fejlen
ForumindlægKan ærligt ikke talt ikke se hvad jeg gør forkert her, men det er åbenlyst at der er en fejl i mine udregninger.. Nogle som kan spotte den og evt. retlede mig? -
engelsk mundligt til i morgen pliss help myy
Forumindlæghej jeg skal skrive min sommerferie og skal fremlægge det i min nye skole og ved ikke hvordan den kan være god så jeg kan få en god karakter jeg ville bare have fx om hvordan jeg kan fortælle min summerholidays bare eksempler
