Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 19401 til 19420 af 36230
-
stokastisk variabel - normalfordelt
ForumindlægHej er der en som kan hjælpe med denne opgave? Hvad svarer E(x) til? er det tæthedsfunktionen? -
AT og matematik
ForumindlægHej Alle.. Som tusindvis af andre, er jeg i tvivl om mit valg af emne. Jeg har tænkt på jeg gerne vil have noget med matematik, er der nogen som har nogle forslag? -
Filtrering
ForumindlægJeg har kigger lidt rundt på nettet og her på studieportalen, men jeg kan desværre ikke finde noget om filtrering. Så jeg tænkte på om i kendte nogle sider, eller kunne fortælle lidt om det. Jeg ved at det bruges til at skille et stof og en væske ad. Den eneste side jeg har fundet noget på, er... -
Oversættelse
ForumindlægHalløj. Jeg har brug for hjælp til, om disse sætninger er oversat korrekt. Er der måske et bedre ord for stormende i eksempel 2? Mange 1000 tak på forhånd :) Eks: Bogen er fordelt på 10 kapitler. Mit bud: The book is divided into 10 chapters. Eks: Stormende kærlighed. Mit bud: Staggering love.... -
Hjælp kasus
ForumindlægNogen der rigtig kort og pædagogisk kan fortælle hvad kasus egentlig er, og når man siger at akkusativ kan findes ved det direkte objekt, betyder det så at når der er et direkte objekt at det er akkusativ? -
Medicin kvote 2 - AU
ForumindlægHej alle sammen Jeg har taget fag om med henblik på at forbedre mit kvote 2 snit i henhold til kvote 2 reglerne på Aarhus universitet - og jeg har søgt medicin. Jeg har lidt erhverserfaring, hvor jeg har sendt dokumentation afsted allerede dengang man skulle søge kvote 2, og nu har jeg færdiggjo... -
ishockey puck
ForumindlægDet handler om ishockey puck Billede er vedhæftet. ishockey spilles der med en puck. En puck er en sort skive af vulkaniseret gummi. En standard puck er en tomme tyk. En tomme svarer til 25,36 mm. Hvis diameteren på pucken er 3 tommer, hvor mange mm svarer det så til? Jeg svare 3×25,36 men det... -
angående stx linje
ForumindlægHej Er SAM A MAT A en god linje? Er den for svær? -
Hjælp til analyse
ForumindlægJeg skal skrive SRP i samf A og idræt B, hvor mit emne er fedme/ overvægt. Jeg skal komme ind på årsager til fedme, både fysiologiske og samfundsårsager. Jeg skal også komme ind på hvilke politiske tiltag man kan lave, for at forhindre at flere og flere bliver overvægtige, herunder kritik af... -
Analyse og fortolkning af "Town and Country Lovers"
ForumindlægHej alle sammen, sidder pt med SRP (Apartheid), og skal analysere og fortolke City Lovers og Country Lovers af Nadine Gordimer. Jeg har allerede fået analyset City Lovers, men det med at fortolke går ikke særlig godt. Hvilke steder er der noget at fortolke på i begge noveller? Har kun det med D... -
problemer med forståelse af opgaveformulering
ForumindlægHej kloge hoveder, søger hjælp til at forstå første del af min opgaveformulering i min SRP opgaven lyder således: Du skal redegøre for løsning af homogene lineære anden ordens differensligninger med konstante koefficienter Skal jeg da: - bevise den fuldstændige løsning eller - forkla... -
Kroatisk ordbog
ForumindlægHey friends, er der en der ved, hvor jeg kan skaffe en kroatisk ordbog henne? Her er der tale om enten en dansk - kroatisk (hvilket jeg tvivler) og en engelsk - kroatisk. Gerne som CD. Vh. :) -
Karaktergenemsnit For Medicin.
ForumindlægHvad skal mit genemsnit være? Har overvejet at starte på et HTX gymnasium, og de obligatoriske fag som jeg har ligge allerede på 9,25 I grundskolen. Dog ved jeg at det slet ikke er nok, så hvor høj skal den være? Udover at Engelsk, Dansk, Matematik og Fysik/Kemi skal være over 10. -
den korrekte kommaer i englsk stil
ForumindlægHvordan sætter man kommaer i englsk tekst, sætter man færre kommaer i englsk tekst end dansk tekst? Hvad er reglen? Nogen siger, at man skal sætte så få komma som muligt, når man skriver englskstil. Kan det passe? -
Et enkelt spøgrsmål
ForumindlægJeg skal finde stamfunktionen til:e^(-x^2)....er det e^(-2x^2)...?? -
italiensk: ja, lige et lille spørgsmål til..
ForumindlægHejsa..Når jeg skal skrive "han skulle have købt mælk" (på italiensk), kan det så passe, at det hedder "avrebbe dovuto comprato latte"? Er i hvert fald meget usikker på "comprato".. men egentlig også det andet..på forhånd tak.. :) -
ET ITALIENSK RUM!
ForumindlægHej ,det kunne være rigtig rart med et italiensk rum, da der er flere og flere der vælger det! På Forhånd TAK!! -
Rettelse af tysk sætninger - konjunktiver 20i
ForumindlægEr der en venlig en, som ville bruge et par minutter på at rette disse sætniger igennem? Det er omhandlende konjunktiver, sein, haben og werden :) På forhånd tak PS. Det ville være til stor hjælp -
Bilag..?
ForumindlægJeg skriver SSO i matematik, og har (selvsagt) en del figurer. Jeg synes det er nemmest for læseren at jeg putter figurerne ind i opgaven, istedet for at henvise til et bilag, så læseren slipper for at skulle finde hoved og hale i det ene og det andet.Hvad siger i..?Hvis man gør læseren opmærksom... -
3.042
Forumindlæghar lidt besvær med den her opgave, har kigget tidligre indlæg men da folk begynder at tale om vektor bliver jeg helt forvirret.
