Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19401 til 19420 af 321608
-
FSA 2008 - diktat og læseprøve
ForumindlægVar selv oppe i dag. Synes at diktaten var meget let, men læseprøven var lidt svær - nåede dog det hele, men jeg gættede lidt xD! Hvordan gik det så med jer andre, der var oppe i dag:)? -
bestem (dm)
Forumindlæghejsa jeg har en opgave der hedder: bestem definitionsmængden for funktionen..... f(x)=sqr(-x^2-2x+3) jeg er ikke sikker men er løsningen ikke alle posive tal.... :( håber der er en der kan hjælpe en stakkel..... ;) -
Ligning Hjælp!
ForumindlægFor hvilke tal k ≠0 har ligningen kx2+kx−1=0 netop én løsning? Er helt blank ved denne opgave, håber virkelig at der er en derude der kan hjælpe mig! :))! -
Godness of fit test
ForumindlægHej! Jeg sidder med denne opgave, men jeg kan ikke gennemskue hvordan jeg opskriver de observerede og de forventede værdier op - hvilke tal skal bruges? evt. nogen som vil skrive det op for mig, med efterfølgende forklaring? tusind tak på forhånd. -
forlæng brøkerne til 24-dele hjælp!, haster
Forumindlægforlæng brøkerne til 24 dele evt metode til hvordan man gør? man kan forkorte en brøk ved at gange tæller og nævner med samme tal. 9/12? 5/6 7/8 5/8 1/4 brøkerne skal forlænges til 24 dele?? på forhånd tak :) -
Diskursanalyse
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til AT-årsprøve imorgen hvor jeg skal have lavet en diskursanalyse på følgende tale: http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/barackobama/8487354/Osama-bin-Laden-killed-Barack-Obamas-speech-in-full.html Er der nogen som kan hjælpe mig med dette :)? Mvh! -
Hvordan angiver man navne på stoffer
ForumindlægHej er der en herinde der vil hjælpe mig med hvordan jeg kan angive navne for følgende stoffer?? Bare et par af dem er fint-hvis i bare gider at fortælle mig hvordan jeg finder ud af hvilken stoffer der er tale om. N2, N2O, SO3, SF6, PCl3,N2O5, As4. Mange mange mange mange tak;) -
Jeg er SÅ skoletræt!!!
ForumindlægJeg kan godt sige jer! Jeg er 3.g'er og starter igen i morgen efter juleferien! Det kan godt være der "kun" er 6 måneder tilbage, men jeg er simpelthen så skoletræt, at jeg bliver helt trist ved tanken om at jeg skal starte igen! Hvordan pokker overkommer jeg dette? Jeg ville bare ... -
Partialtryk - forgiftningssymptomer
ForumindlægHeej alle.. Har et lille spørgsmål, som jeg håber der er en der kan hjælpe mig med. :) Hvis et menneske udsættes for en koncentration af HCN i luft på 300 ppm i nogle få minutter, viser der sig forgiftningssymptomer. Kan et menneske tåle at indånde luft med et partialtryk af HCN på 3,96*10^-3 bar... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej allesammen! Jeg problemer med at oversætte nedstående sætninger. Håber jeg kan få hjælp til det: På det første billede er der mange mennesker, som er med i en demonstration, og man kan se at de holder et skilt hvor der står ”No se vende educación”. På billede nr. 2 ka... -
Krigerbegravelsen i Athen
ForumindlægHej. Er der noget der kan fortælle mig hvad Perikles lodtrækningdsprincip helt præcist går ud på og hvordan lodtrækningsprincippet i "krigerbegravelsen i Athen" bliver fremstillet af Perikles? -
Sød stil om snehvide
ForumindlægHej! hvis nogen har lyst til at rette denne, eller bare noget af denne stil, så er de mere end velkomne!!! på forhånd tak. -Mettma\n\nSnehvide\n\nFortællingen om Snehvide er ikke helt ukendt for de flestes vedkommende. Enten har man set eller hørt om Disneys version, eller også kender man den fra... -
Grupperede observationer
ForumindlægJeg skal tale om grupperede observationer til eksamen, og skal selv komme med et eksempel. Jeg vil gerne bruge et andet eksempel end højder. Nogle bud? -
Nyttevirkning
ForumindlægHej sidder og fifler med en opgave.. Skal beregne nyttevirkningen og varmeudviklingen af en elmotor. Har ingen tal at forholde mig udfra så er lidt lost. Det ville være utrolig rart med lidt hjælp. På forhånd tak. -
eksamens bevis
ForumindlægHej Hvis i skulle lave et bevise inden for talteori, hvilket skulle det så være? hvis der er tale om MAT A, og man har ca. 5-10 min til det? -
Forbrændingsreaktioner (haster)
ForumindlægHej kan i hjælpe mig med at afstemme de to reaktioner? Jeg har prøvet så mange tal, men kan ikke finde det rigtige C4H10 () + O2 () → CO2 () + H2O () og C4H10 () + O2 () → CO () + H2O () -
"Terror Angreb"
ForumindlægHej...Jeg vil godt høre jeres mening om de "terror angreb" der har været.Hvad syntes i om det?Freud -
hjælp til noget brøkregning
ForumindlægHej alle sammen. jeg sidder her med et par stykker, som jeg håber i kan hjælpe mig med der står fx. "angiv følgende tal som uforkortlige brøker" og nedenfor står der så nogle brøker. hvad betyder der? desuden skal jeg forkorte en brøk hvor den øverste (tælleren) er et negativt t... -
C6H12O6 = 6CO2 + 6H2O + 6O2?!?!? Hjælp fortår det bare ikke
ForumindlægHej jeg ved ikke helt hvordan man sætter de der 6 taller hen i de andre atomer hvorfor og hvordan foregår det? altså hvorfor skal man sætte de der 6 taller hen i de andre jeg har om carbons kredsløb og kan bare ikke forstå det da min lærer gav mig noter i dag så derfor spørger jeg jer her. -
Racisme
ForumindlægJeg har valgt at skrive om apartheid til min engelsk afgangsprøve men problemet er at jeg ikke ved hvorfor jeg ville skrive om det? Kan i give mig gode ideer til hvad jeg skal svare?
