Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 19421 til 19440 af 92586
-
Sufisme
ForumindlægHey er der nogle, som har noter til sufisme i religion(islam)?\n\nVil gerne have nogle noter til det, hvis nogle har, tak på forhånd\n\nMvh Joakimj -
Kvote 1 2006
Forumindlæghttp://www.ku.dk/sa/optag/statistik/Kvotienter i kvote 1 ved Københavns Universitet 2006Tabellen viser antallet af ansøgere, antallet af studiepladser og grænsekvotienterne (optagelseskvotienterne) til de enkelte optagelsesområder ved optagelsen i 2006. Tallene kan hentes som pdf.Du skal være opm... -
HISTORIE EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej folkens, jeg skal til historie eksamen imorgen som er en 24-timers eksamen. Er der nogen der ligger med nogen gode noter som kunne tænke sig at dele med mig, eller nogen gode tips og tricks til, hvordan jeg bedst muligt kan klare mig? Er ret nervøs og håber nogen kan smide et par noter ind, ... -
Divisionsregnstykke i hånden: 26/28
ForumindlægHvordan udregner man stykket 26/28 i hånden? Tak på forhånd :) -
Nye fag i 2g?
ForumindlægHvilke nye fag bliver jeg præcenteret for i 2g? Jeg er på science, hvis det har en betydning. Religion, old, bio? Nogen der ved det? x) -
Jeg har snydt!
ForumindlægHej jeg har lige overstået SSO og under forløbet kom jeg til at skrive lidt af fra en bog som jeg ikke har nævnt i min litteraturliste. Jeg var lidt syg den uge, og der gik lidt for meget computerspil i foretagendet så det endte med at jeg sammenlagt snuppede 4-5 sider fra en ikke opgiven bog. Mi... -
Test af LaTeX 2
ForumindlægDa den første tråd ( https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=294827 )er fuldkommen ulæselige efterhånden, kan man prøve sine LaTeX-koder her: c^2 = a^2 + b^2 Det skrives som c^2 = a^2 + b^2 hvor FJERN naturligvis fjernes. -
Hjælp til udregning
ForumindlægHej jeg er i gang med en matematik opgave, men jeg er gået lidt i stå og kan derfor ikke kommer videre. Jeg ville sætte meget stor pris på hvis der er en der kunne give en hjælpene hånd. Her er opgaven. I en model for udviklingen i vægten af hunkalkuner fra en bestemt race gælder , at f(t)=0... -
Engelsk stil
ForumindlægHey ville blive ovenud glad hvis nogen gad rette og læse korrektur. På tusind tak hvis nogen meget venlige sjæle avde tid I think it’s great for the international economy that so many young students want to be self starters. I know that not all projects are going great. But some of them do ... -
TI-89 til salg!
ForumindlægHej matematikere! Idet jeg har afsluttet matematik stx, bruger jeg ikke længere min TI-89. Den er så god som ny og fejler ingenting. Kom med et bud hvis du er interesseret! :) -
Hjælp
ForumindlægJeg var så dum at dumpe skriftligt matematik A.. Men hvis en uddannelse kræver matematik på b, kan jeg så godt komme ind på den? Jeg kan ikke rigtig finde svaret nogle steder.. -
Kemieksamen B, hvordan forløber den?
ForumindlægHej :) Jeg skal snart til kemieksamen B, og vil gerne vide hvordan den forløber. Jeg har spurgt min lærer, men har kun fået en vag forklaring, og jeg ved at resten af min klasse er i samme båd. Jeg er klar over vi har fået nogle spørgsmål UDEN bilag før eksamen, som vi kan trække med et ukendt ... -
Hjælp til at finde fejl i stil.
ForumindlægHej. Jeg har fået en engelsk stil tilbage i dag. Min lærer har ikke rette fejlene, men bare sat et mærker hvor der er fejl. Jeg tror jeg har fundet ud af de fleste, men kan ikke find fejlen i disse sætninger. Er der nogen som gider at hjæle? Hvis I gider må i meget gerne skrive en lille forklarin... -
Kan jeg stadig nå det?
ForumindlægHejsa Studieportalen. Jeg befinder mig i skrivende stund i et paradoksalt hurlumhej. Om to dage starter jeg i 3.g, og for første gange er jeg foruden skolestart, fast besluttet på hvilken uddannelse jeg ønsker at søge ind på bagefter. Mit 1.g år var lettere katastrofalt hvor jeg knap og nap bes... -
engelsk opgave (brev)
ForumindlægEr der en der gider skimme dette stykke igennem? tak. I am writing to you because your son has showed a behavior which is not acceaptable at our school. As you know, Ryan and three of his schoolmates drank alcohol in big amounts last sunday. Our school has a set of rules which contains no alcoho... -
Adgangsgivende eksamen, Hvordan?
ForumindlægHej. Jeg stoppede for få år siden på gymnasiet, lige før sidste eksamen i 3.g. Dvs jeg har afsluttet alle fag på nær ét(matematik mundtlig). Jeg vil så gerne have gerne have en adgangsgivende eksamen nu, således jeg kan tage en videregående uddannelse. Jeg gik på matematisk linie, med matemati... -
Beregning af omkreds på figur
ForumindlægSidder her med opgave i matematik, hvor vi gået i gang med noget byggeri. Ærligtalt, så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre for at finde omkredsen som skal være udtrykt ved h. Så kunne være fedt hvis der var nogle 'wise guys' som ku gi en hånd eller to. -
samlede materialepris
ForumindlægHej. Jeg har fået denne opgave, som jeg virkelig ikke kan løse....Håber nogen kan hjælpe, tak på forhånd. For en bestemt type kasse med kvadratisk bund og låg er prisen for materialet til låget 10 kr./m2 og prisen for materialet til sider og bund er 8 kr./m2 . Kassens rumfang er 1 m3 a) Ops... -
Eksamensnoter
ForumindlægHej,Jeg skal til mundtlig tysk eksamen på onsdag (B-niveau). Imidlertid har jeg - som følge af, at vi ikke har gennemgået teksterne særlig meget - ikke særlig dybdegående beskrivelser af følgende tekster:------------------------------------------Brigitte Hamann: "Nichts als Musik im Kopf&quo... -
Omskrivning af brøk med kvadratrod
ForumindlægHej Hvordan omksriver jeg ovenstående udtryk, så jeg får ? (Jeg mener nok, at det er det man får.. Det er noget jeg har noteret hurtigt til en opgave, så det er lidt ulæseligt) Håber nogen kan forklare mig det nemt. På forhånd tak!
