Søgning på: psykologi eksamen b. Resultater: 19421 til 19440 af 114953
-
Sygeeksamen, skriftligt
ForumindlægHej.Jeg har været indlagt på sygehuset i en lang periode, hvorfor jeg skal op til sygeeksamen, studentereksamen, i fagene. På onsdag skal jeg op i skriftlig tysk. Hvad skal jeg forberede? Jeg kunne godt tænke mig at læse tidligere års eksamenssæt. Er der nogen, som kender et link til undervisning... -
HJÆLP
ForumindlægI en model kan sammenhængen mellem højde og alder for drenge i alderen 5 år til 17 år beskrives ved y =5,5x+110 hvor y er højden målt i cm, og x er alderen målt i år efter det femte år. Gør rede for, hvad tallene i modellen fortæller om drenges højde. Kan i hjælpe mig med spørgsmålet? p... -
Idræt?
ForumindlægHvis nu man har idræt på C-Niveau på gymnasiet. Vil det så sige, at man kun har det i 1 år, eller alle 3 år, men bare på et lettere niveau? -Tak på forhånd! :) -
Integralregning
Forumindlæg -
Har jeg bestået HF, 1 år?
ForumindlægHej, jeg går på HF og er igang med mit 1 år, har lige været til nogle af de første eksamener hvor jeg fik henholdsvis 7 i billedkunst (c niveau) 4 i matematik mundtlig (c niveau), og har to eksamener tilbage. Min matematik skriftlig er jeg meget i tvivl om hvordan er gået, da matematik og and... -
fordoblet
Forumindlæghej min opg står marie sætter 52000 kr. i banken til en fast årlig rente på 3% hvor stort et beløb står på kontoen efter 8 år ? den er blevet rettet 52000 * 1,03^8 =65872,04 a. efter hvor mange år er beløbet fordoblet ?? skal man så ike sige 52000 * 1,03^16=83444,73 -
Hjælp til eftervisning af Coulombs lov.
ForumindlægHejsa er der et sted på nettet, hvor man kan finde Coulombs lov? Jeg vil gerne se hvordan man efterviser den, da jeg gerne vil øve mig mundtligt. Hvis der ikke er en eftervisning af Coulombs lov på nettet, er der så evt. nogle søde mennesker som har lyst til at forklare mig det? :) - Jeg har sø... -
uden hjælpemidler ligning
Forumindlæghej jeg har fået til opgave at løse denne ligning x^2 - x -6=0. skal man finde rødderne ? kan det passe at når jeg skal finde d er resultatet 23? -
kinestisk energi
ForumindlægJeg ved formlen for kinestisk energi er: Ek=0,5*m*v^2 massen er 72kg der bliver påført en acceleration på 2,78m/s Er 2,78 så V ? -
hjælp det haster.
ForumindlægARGH! Min hjerne er fuldstændig koblet af, og står med en opgave, som lige så godt kunne være tyrkisk.. Jeg skal følgende: en eksponentielt aftagende funktion er givet ved f(x) = 100 * e^-0,2*t -0,2*t det er selvfølgelig opløftet. **Bestem halveringskonstanten.. Hvordan gør jeg det, jeg ... -
Gør rede for.
ForumindlægNogen derude som vil hjælpe for er virkelig lost i denne opgave forstår ikk noget af det, kunne være rigtig rart hvis nogen ville hjælpe? En æske uden låg foldes af et stykke pap, figuren viser papstykkets mål. Æskens hæjde er x (cm) a)Gør rede for, at æskens rumfang R(x), målt i cm^3, er b... -
Økonomi på KU
ForumindlægHej alle .. Ville lige høre om der er nogen der er i gang med at læse økonomi på KU, eller på et andet universitet her i landet. Vil meget gerne høre lidt om studierne. Har læst mig frem til en del på nettet mht. fag osv... men vil gerne høre det fra en der er igang med studiet. Hvor meget fylder... -
Mat. A årsprøve --> læser op!! Help!
ForumindlægSidder lige og læser op til årsprøven i Mat. A (1.g) Øver lige pt på færdighedsdelen, så ville høre om jeg har reduceret rigtigt: ((4z-9)/3)+((5+2z)/9) -
terminsprøve - grammatiiK?
ForumindlægNogle der kan forklare mig hvordan en engelsk terminsprøve foregår, og hvad er vigtig at kunne grammatisk? -
Hvad må man egentligt have med i forberedelseslokalet?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart op i mundtlig dansk (ligesom mange af jer andre), og så var det, at jeg kom helt i tvivl: Hvad må man tage med i forberedelseslokalet? Er det kun egenskrevne noter, eller må man også have papirer med som man har fået iløbet af året? -
Matemarik A
ForumindlægHej. Jeg vil bare spørge hvilke ting man kommer til at arbejde med når man får Matematik A? -
Formler i Matematik A
ForumindlægHej, Jeg tænker jeg går igang med at øve dvs. formeler til matematik a både mundligt og skrifeligt. Hvilken formler synes i er meget relevant at kunne i hovedet? Nu tænker jeg mere på skrifligt. men self også mundligt lidt. -
Haster virkelig meget. please svar. Har jeg lavet denne opgave korrekt
ForumindlægHar jeg lavet denne opgave rigtigt? Please hjælp mig, det er afgørende for min karakter, tror i jeg får nogle point. -
Eksamensprojekt
ForumindlægHej derude, jeg er i en nødsituation... Jeg skal have eksamensprojekt i billedkunst, men ved ikke helt hvordan man skal lave en god problemformulering, osv.. Er der nogen af jer, der har prøvet det før, som gerne vil sende problemformuleringen? Så det kan give mig ideer til at komme videre! :-) -
Karakter i færdighedsregning
ForumindlægHej alle sammen (: Så er de skriftlige eksamner klaret for alle os, der ikke fik trukket skrifligt engelsk, og man kan i stedet nå at blive bekymret over, hvordan det mon gik. Det er allerede sket for min så jeg har et lille spørgsmål.. Er der nogen der ved hvor mange fejl man må have i færdighed...
