Søgning på: Syntaktisk analyse. Resultater: 19441 til 19460 af 23684
-
Vektorer i rummet
ForumindlægI et koordinatsystem i rummet med begyndelsespunkt O(0,0,0) er givet punkterne A(2,0,0) , B(0,3,0). Punktet D ligger på linjestykket AB, således at |AD| = 5 |BD|. Beregn koordinatsættet til punktet D. Jeg forestiller mig at det ser nogenlunde således ud; A ----------------------------->D<... -
Tiden - igen -.-.
ForumindlægHej Studieportalen! Er der noget galt med tiden i den nedestående sætning? Er jeg nemlig lidt bange for. Tilfældig arbejder: Arbejderen er en duknakket gamling. Vi møder han imens han gik og stred bag en lille svajrygget og krogbenet hest i noget stenede jord. Hesten slæbte ploven med bedste ev... -
Nogen der starter på fysik-studiet på KU til september?
ForumindlægJa, som overskriften siger :). Er der nogen herinde der ligesom mig skal starte med at læse fysik på Københavns Universitet til september? Synes det kunne være spændende allerede nu at finde nogle af sine fremtidige studiekammerater. Mvh. Dennis Hansen -
Mundtlig Biologi C eksam ?
ForumindlægJeg skal snart til en mundtlig biologi C eksam, men hvordan foregår sådan en eksam? er fuldkommen lost på hvordan jeg skal forberede mig til den, har læst det meste af pensum men ved ikk helt hvad der forventes af mig til eksamen og hvad sker der? hjælp tak ! :-) -
DIO eksamen - HJÆLP!!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal til DIO eksamen her på torsdag, og selvom jeg har kigget hele kategorien igennem, kan jeg ikke finde et indlæg som passer til mit problem... Hvordan skal jeg gøre til eksamen? Vi har fået mange forskellige svar fra lærerne på skolen, og sidder her og er rigtig forvirre... -
Uro i forstæderne - komposition?
ForumindlægHej. jeg skal til eksamen i teksten Uro i forstæderne. og så skal jeg fortælle noget om kompositionen i teksten. Men jeg ved ikke hvad jeg skal sige, kan i hjælpe mig?? -
24-timers examen Biologi - hvad skal man??
ForumindlægHej jeg skal op i 24 timers eksamen i overmorgen, i biologi. Jeg vil bare høre, om der er nogen af dem der allerede har været oppe til 24 timers biologi der har nogle gode råd og forslag til, hvordan man skal disponere sin tid/hvad man overhovedet skal gøre?? Skal man bare referere de eksamens ... -
Tysk eksamen - 2g
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen imorgen. Er der ikke nogen der har et ark med generelle begreber/vendinger? Såsom "Ich fange an" osv. -
Haster - Hist eks:/
ForumindlægHar trukket "Danmarks Historie, ca 1850-1920" ., og skal op til eksamen imorgen .. Har et problem , faktisk flere .... Jeg kan bare ikke lave en problemformulering ? Altså skal man lave en problemformulering for hver tekst eller hvad?? Og hvordan skal man finde noget supplerende mater... -
gode fif TAK
ForumindlægHej alle Skæbnen ville at dansk skulle være min sidste eksame på STX. Da jeg jo er ved vejs ende, er motivationen ikke speciel hø,j i henhold til hvordan jeg får læst mit pensum på den bedst mulig måde....Sååå nogle der har nogen gode fif, til hvordan det kan gøres....? -
optagelse på farma
ForumindlægHej SP! Tror I at man godt kan blive optaget med et snit på 5.0 på farmaceutstudiet på SDU?? De hr skrevet at der er fri optagelse på uddannelsen... men jeg hr læst at der er mange der har søgt ind... betyder det så at de begynder at går efter dem der hr høje snit, ik?? :( :( -
Hjælp til ''Grammatik''
ForumindlægEr der Nogen af jer der kan hjæpe mig med at fået rettet min Tysk stil. Altså grammatik. Tusind tak på forhånd:) Florian ist 14 Jahr alt und wohnt in Hamburg. Jeden Morgen steht Florian um 6 Uhr auf dann geht er ins Badezimmer zur ein dusch und putze seine Zähne Es ist noch früh am Morgen, und e... -
Offer = overgangsrite?
ForumindlægKan et offer også være en overgangsrite? (-: -
Karakter ??
ForumindlægHeej folkeens Jeg går i 1g, og vil lii spørge om, hvilke karakterer i 1g som kommer til at stå på eksamensbeviset i 3g? -
Lille rettelse på 5 linjer
ForumindlægJulien préfére la ville parce que il trouver que il y a plus de distractions. il penser que la campagne est trop calme pour lui et (synes også at) dans la ville il est plus vivant et plus gai. Dans la ville on peut regarder les magasins, les musees et les expositions. Julien prefere ecouter la mu... -
Debat indlæg
Forumindlæghej jeg skal skrive et debat indlæg men ved ikke hvordan jeg skal starte? jeg skal skrive et debat indlæg om provokation i kunst. på forhånd tak! :D -
Rygter omkring kvoter 2013
ForumindlægHej alle Så er der kun en uge tilbage, til vi for svar. Er der nogen rygter/tendenser omkring adgamgakvoter, her tænker på de mest eftetragte udd. som medicin, biomedicin, jura, retorik osv. på KU og SDU? Håber folk kan smide en kommentar. Fortsat god ... -
SRP HHX
ForumindlægHej. Jeg skal snart til at vælge et emne (to fag) jeg skal skrive om. Er dog rimelig lost omkring, hvad jeg kan skrive om. Nogen som har nogle ideer? Jeg har VØ, IØ på A -
Hvordan ser din liste ud?
ForumindlægHvilket parti ville du stemme på, hvis der var valg i morgen? Min liste ser således ud: 1. Enhedslisten 2. Socialistisk Folkeparti 3. Det Radikale Venstre 4. Socialdemokratiet 5. Det Konservative Folkeparti 6. Liberal Alliance 7. Venstre 8. Dansk Folkeparti -
Differentialligninger...Hjælp
ForumindlægHej Jeg kan virkelig bruge hjælp til nedestående opgave Tak!
