Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 19461 til 19480 af 153957
-
Rullemodstand og luftmodstand?
ForumindlægHar fået en opgave jeg simpelthen ikke kan løse.. nogen der vil hjælpe ? :) En godstogvogn på 10 ton kører med en hastighed på 5 m/s. Rullemodstandskoefficienten er 0,0003. (a) Bestem rullemodstanden. (b) Hvor langt kører vognen inden den standser? A har jeg regnet ud, men spørgsmål B kan jeg ik... -
bevis
ForumindlægEr der nogen der ved beviset for opløsning i faktorer: a(x-r1)(x-r2)1 og 2 er nedsunket! -
reducering
Forumindlægjeg sidder med en opgave der lyder: (2a^4(2/a^2)^3)/a^0 er der nogen der vil hjælpe mig med den?? -
Hey. Et klogt hurtigt hoved?
ForumindlægNogen der kan hjælpe til at finde x? i en potensfunktion f(x)= b + x^a I vil være GUDE skønne hvis nogen ville svare :) -
Valg af studie: Læse matematik på uni
ForumindlægHej alle :D Jeg er en kvinde i starten starten af tyverne, som har brug for jeres hjælp og vejledning. Jeg prøver at finde ud af hvad jeg vil uddanne mig til ligesom mange andre. Jeg har gået i længere tid og tænkt over det, hvad jeg er god og dårlig til osv. Jeg er ved at jeg god til børn, ... -
Karakterblad
ForumindlægJeg er meget skuffet over min egen præstation! Jeg har fået 6,5 i gennemsnit i 10 ende! Er det 7,5 i gennemsnit? Jeg fik 6 i dansk og jeg har lavet en stil hvor jeg har fået 8/9 dvs. 6 i fremstilling det passer jo ikke sammen? Hvad skal jeg gøre?? Jeg har snakket med ham og han siger at en nytårs... -
Metode - Religion
ForumindlægHej, Hvilken metode bruger man i religion? Jeg skal analysere Johannes Åbenbaringen. På forhånd tak for hjælpen :) -
hjælp
ForumindlægHejsa jeg har lige et spørgsmål ang matematik:Hvad betyder ordet differentiabel? -
Hvodan siger man...
ForumindlægHej.Hvordan siger man "og ikke så få børn og voksne går tur"?Tak for hjælpen :) -
procentafvigelse
ForumindlægSidder og skal finde procentafvigelsen mellem to tal, meeeen kan umiddelbart ikke huske hvordan det liiiige er man gør det ..\n\nNogen der kan hjælpe? -
rødder på Ti-89
ForumindlægHvordan tager man den 3. eller 4. rod på en Ti-89? -
stamfunk.
ForumindlægHej...Er der nogle der ved hvad stamfunktionen til x^2 er??På forhånd tak -
reducering:
Forumindlæghej: jeg sidder fast i denne reducering: 8a3*b*a-2 / (2b)2 Jeg vil gerne have en forklaring tak :) -
Haster, hjæææælp
Forumindlægheey, er der nogle der vil hjælpe med disse opgaver.... opgaven går ud på at: oplysninger: Graferne for funktionerne f og g, går begge gennem punkterne P (-2.5) og Q ( 6,21). bestem en forskrift for f, når det oplyses at f er en lineær funktion Hilsen Nesrin...tak på forhånd -
Udregn selv sin, cos og tan
ForumindlægHej. Findes der en metode hvorpå jeg selv kan udregne sin, cos og tan ved en bestemt vinkel. Udover at tegne den og måle selvfølgelig? -
kort isolering
ForumindlægHej.. er der nogen der ka hjælpe mig med at isolere x i denne ligning: log(x+1)+log(x-2)=1.. På forhånd mange tak.. -
vinkler
Forumindlæghej hvad hvis der står Du kender en spids vinkel og den modstående katete – beregn de ukendte længder / vinkler. hvordan regner man den ud -
Integral / MEGET SVÆR
ForumindlægHey derude :) Kan simpelthen ikke finde ud af den her opgave, men det er noget med at den ene funktion er arealfunktion til den anden.. http://peecee.dk/?id=36426 Mange tak for hjælpen på forhånd :) -
lineær funktion og vinkler?
ForumindlægHejsa.. Jeg er blevet stillet en opgave som lyder følgende: En linie L har ligningen y=1,7x-3 Beregn den spidse vinkel mellem L og førsteaksen.. Nogle forslag?? -
Eksponetielle funktioner
ForumindlægDet oplyses at f(2) = 1 og f(4) = 9 Jeg ved at resultatet er 1/9 * 3^x men hvordan dukker det der 3^x op?
